مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ می بایست جهت شرکت در آزمون ورودی ششم به هفتم و نهم به دهم در زمان مقرر ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان را آماده نمایند تا در سایت مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان بارگذاری نمایند این مدارک شامل اطلاعات فردی و تحصیلی بوده و بارگذاری آنان جهت تکمیل ثبت نام در سامانه ثبت نام ، ضروری می باشد .




آزمون تیزهوشان هر ساله برای ورود متقاضیان به پایه هفتم و پایه دهم این مدارس برگزار می شود . داوطلبان باید در بازه زمانی مشخص برای ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و یا سامانه همگام مدارس مراجعه نمایند .

 با توجه به مندرجات مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدام به تکمیل فرم مربوطه نماییم . در ادامه به بررسی مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ برای ورود به پایه هفتم و پایه دهم به صورت مجزا می پردازیم .



مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​
تمامی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و یا سامانه همگام hamgam.medu.ir انجام می شود .

کلیه متقاضیان باید مدارک مربوط به ثبت نام خود را در زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401​ در سایت ذکر شده بارگذاری نمایند . در ادامه به معرفی مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 برای ورود به هر یک از پایه هفتم و پایه دهم پرداخته ایم :



 مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400

تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی با مراجعه به سامانه سنجش هوش hoosh.medu.ir

اسکن یک قطعه عکس 4 * 3 ( زمینه عکس سفید و حتما باید برای سال جاری دانش آموز باشد )

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 99-1400



پس از انجام مراحل ذکر شده و تکمیل فرم مربوطه با مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان داوطلبان از طریق سایت مذکور یک کد تحت عنوان کد پیگیری دریافت می کنند که در مراجعه های بعدی به این سامانه می بایست از آن کد استفاده کنند .



 مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400

تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir

بارگذاری عکس 3 * 4 داوطلب با فرمت jpg ( زمینه عکس سفید و مربوط به سال جاری داوطلب باشد )

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 - 1400



پس از انجام مراحل بالا کدی تحت عنوان کد پیگیری برای داوطلب ارائه خواهد شد که برای استفاده در مراحل بعدی به آن نیاز خواهید داشت .



حتما بخوانید: مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان





زمانبندی رویداد های آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​
پس از پایان مهلت اولیه ثبت نام آزمون تیزهوشان که معمولا در بهمن ماه شروع و در اسفند به پیایان می رسد ،  سازمان پرورش استعداد های درخشان معمولا مهلت مجددی برای ثبت نام این آزمون در نظر می گیرد که متقاضیان می توانند در این تاریخ نسبت به ثبت نام در آزمون تیزهوشان اقدام نمایند . برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 ، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .



در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401









برای اطلاع از آخرین آخبار مربوط به مدارس تیزهوشان ، صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا را دنبال کرده و یا عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شوید . کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند شما را در مراحل ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان جهت ورود به پایه هفتم و دهم یاری نمایند .










سوالات متداول


1-  مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه سایتی باید بارگذاری شود ؟
 کلیه مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان انجام می شود که در این مقاله به طور کامل شرح داده شده است .




2-  رویداد ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه تاریخی می باشد ؟
 زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان جهت ورود به هر یک از پایه های هفتم و دهم به صورت متفاوت بوده که در این مقاله تاریخ دقیق آن اعلام خواهد شد .




3-  مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان شامل چه اطلاعاتی است ؟
 مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان شامل اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموز می باشد که در این مقاله به جزئیات آن ها اشاره شده است .

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/06D5
نظرتان را بنویسید