لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر هر ساله برای پذیرش ورودی مهر و بهمن مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از سوی سازمان سنجش اعلام می شود. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400 باید نخست لیست رشته های این دانشگاه را بررسی کرده و برای انتخاب رشته خود اقدام کنند.



دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر هر ساله بصورت بدون کنکور و بدون آزمون اقدام به ثبت نام از داوطلبان در مقاطع کاردانی و کارشناسی و در دو ورودی مهر و بهمن می کند. برخلاف تصور بسیاری از داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر برای ثبت نام دانشجویان هیچگونه آزمون ورودی برگزار نمی کند .

اطلاع از لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر اولین قدم برای ثبت نام است . متقاضیان می توانند با بررسی لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400 موارد متناسب با ملاک های خود اعم از رشته تحصیلی، بازارکار، شهریه و ... را انتخاب کنند.

به منظور تسهیل فرآیند انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال جاری، در ادامه این مقاله لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر سال 1400 ارائه شده است .



لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400
داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی که مدرک دیپلم نظام جدید یا قدیم دارند می توانند در یکی از رشته های بدون کنکور ارائه شده مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر ورودی مهر یا بهمن 1400 ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که پذیرش رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400 بر اساس سوابق داوطلبان انجام می شود.



ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر زیر نظر سازمان سنجش انجام می شود. در هر دوره از پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی معمولا لیست رشته محل های ارائه شده همزمان با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش اعلام می شود .



ممکن است در هر دوره از پذیرش بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر ظرفیت های ارائه شده و رشته های مورد پذیرش بنا به اصلاحات ایجاد شده در دانشگاه تغییر کند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400 ارائه شده است .



لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر



به دلیل امکان تغییر و یا اصلاح لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر در هر دوره از ثبت نام به داوطلبان توصیه می شود دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی هر دوره را نیز مطالعه کنند.

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی









لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400
در هر دوره از ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر علاوه بر مقطع کاردانی برای رشته های کارشناسی ناپیوسته یا همان کاردانی به کارشناسی نیز بصورت بدون کنکور دانشجو پذیرش می شود. متقاضیان ثبت نام بدون کنکور می بایست پیش از ثبت نام در سایت سنجش دانشگاه علمی کاربردی نخست رشته های ارائه شده را بررسی کنند.



ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400 بصورت همزمان انجام می شود. داوطلبان می توانند با پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در موعد مقرر موارد مورد نظر خود را از میان رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400 انتخاب کنند.



در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر برای آخرین دوره از پذیرش این دانشگاه ارائه شده است و لذا به داوطلبان توصیه می شود علاوه بر این لیست دفترچه و اصلاحات منتشر شده در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را نیز برای ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400 مطالعه کنند.



لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر



متقاضیان ثبت نام و پذیرش در رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400 می توانند برای اطلاع از سایر جزئیات ثبت نام این دوره دانشگاه علمی کاربردی مقاله زیر را مطالعه کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی


اگر پس از مطالعه جزئیات لیست رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر 1400 سوالی در خصوص ثبت نام و پذیرش این دانشگاه دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید .










سوالات متداول


1-  رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر در چه مقاطعی ارائه می شود ؟
 رشته های ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می شود که جزئیات رشته های هر یک در این مقاله ارائه شده است .




2- ثبت نام رشته های بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر چند بار در سال انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است ، ثبت نام رشته های بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر سالیانه دو بار برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود .




3- چه رشته هایی در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر ارائه می شود ؟
 رشته های مختلفی از گروه های صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و هنر در ثبت نام بدون کنکور بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر وجود دارد که در این مقاله لیست کامل رشته ها نیز ارائه شده است .

منبع : لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XZ4o
نظرتان را بنویسید