همه چیز درباره ثبت نام در آزمونهای مختلف

همه چیز درباره ثبت نام در آزمونهای مختلف
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

زمان ثبت نام با تاخیر دکتری 1401
بنا به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، آزمون دکتری تخصصی 1401 در روز جمعه به تاریخ 6 اسفندماه 1400 برگزار خواهد شد و داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند ، باید از چند ماه قبل برای ثبت نام خود اقدام نمایند. زمان در نظر گرفته شده توسط سازمان سنجش برای ثبت نام آزمون دکتری 1401 ، از روز 1 الی 8 آذر ماه می باشد و برای این آزمون بر خلاف آزمون های کارشناسی و کارشناسی ارشد ، مهلت مجددی برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته نمی شود.

بنابراین توصیه می شود که حتما در مهلت یک هفته ای یکم تا هشتم آذرماه برای ثبت نام خود اقدام نمایید تا در صورت عدم تمدید مهلت ثبت نام از شرکت در آزمون جا نمانید. البته در سال گذشته برای ثبت نام جاماندگان لینک ثبت نام با تاخیر در سایت سنجش فعال شد و امسال نیز پیش بینی می شود که به درخواست داوطلبان ، فرصتی برای ثبت نام با تاخیر در نظر گرفته شود.

احتمالا این را هم بپسندید  تغییر حوزه امتحانی دکتری 1401 - نحوه ویرایش حوزه امتحانی آزمون دکتری 1401
نحوه ثبت نام با تاخیر دکتری
وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و گزینه دکتری تخصصی را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.
برای تهیه کارت ثبت نام دکتری بر روی لینک “خرید کارت” کلیک نمایید.
سپس باید گزینه “سریال ثبت نام با تاخیر و پس از اتمام مهلت آزمون دکتری” را انتخاب نمایید و دکمه “تایید و ادامه” پایین صفحه را بزنید.
در مرحله بعد باید مشخصات خواسته شده را شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه و پست الکترونیک را درج کرده و گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنید.
پس از درج اطلاعات خواسته شده گزینه “ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.
در مرحله بعد باید شماره کارت ، تاریخ انقضا ، رمز دوم و کد امنیتی را درج کرده و دکمه پرداخت را بزنید.
پس از پرداخت هزینه ، شماره سریال ثبت نامی را که سامانه ارائه می دهد را یادداشت کنید تا با استفاده از آن وارد سامانه ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری شوید.
به صفحه اول سامانه برگردید و شماره کارت اعتباری ثبت نام را که تهیه کرده اید را درج نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rPZ2
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر