تغییر برنامه زمانی امتحانات نهایی خرداد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دبیر کمیته آموزش و پرورش ستاد مدیریت کرونا از بررسی تکلیف برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99 در روز شنبه ، 24 اسفند خبر داد .

قسمتی از متن اطلاعیه این دانشگاه به شرح زیر است :



مشاور وزیر آموزش و پرورش درباره وضعیت مدارس در ایام اخیر و احتمال تغییر در برگزاری امتحانات و تاخیر در پایان زمان آموزش در این سال تحصیلی گفت: تا کنون یک ماه تعطیلی داشته‌ایم که ممکن است بعد از عید نوروز هم تداوم یابد که جدول زیر نشان دهنده زمان احتمالی برگزاری امتحانات با توجه به شرایط موجود را نشان می دهد .



بررسی احتمال تعویق امتحانات نهایی 99 با توجه به تعطیلی مدارس در پی مقابه با شیوع ویروس کرونا در مجلس شورای اسلامی
حالت اول تشکیل کلاس‌ها بعد از 15 فروردین تغییر چندانی در برنامه امتحان نخواهیم داشت و امتحانات 17 خرداد ماه شروع می شوند 
حالت دوم تشکیل کلاس های مدارس از اول اردیبهشت به نسبت مرحله قبل امتحانات به تعویق می افتند 
حالت سوم اگر مدارس تا پایان خردادماه تعطیل باشند باید به برگزاری آزمون‌ها در مرداد و شهریور فکر کنیم


مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیشنهاد ما این است که تشکیل کلاس حضوری برای رفع اشکال حتما در برنامه‌ها باشد گفت : حتی اگر بعد از عید کلاس‌ها باز هم با تاخیر شروع شد باید فرجه‌ای برای رفع اشکال گذاشته و بعد امتحانات برگزار شود .

عمادی ادامه داد: این موضوعات در جلسات شورای معاونین وزارتخانه بحث می‌شود و در نهایت باید در ستاد ملی کرونا هم به بررسی شود. ستاد ملی مدیریت کرونا اختیار دارد که اجازه دهد تقویم آموزشی یا زمان کنکور به تعویق بیفتد و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی درباره نقش معلمان در این ایام گفت: برنامه‌ای که طراحی شد و توسط مدیران مدارس مراقبت می‌شود این است که ارتباط معلم و دانش آموز از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برقرار باشد . تا جایی که در استان‌ ها رصد شده این ارتباط برقرار است و طوری نبوده که معلمان اقدامی نکرده باشند .

مشاور وزیر آموزش و پرورش افزود: مدیران مدارس و ملعمان اهمیت این موضوع را بسیار سریع درک کردند و این ایام را، تعطیلی مطلق تلقی نکردند.

عمادی در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره حقوق معلمان غیردولتی ، حق التدریس ، مستخدمین مدارس ، خرید خدماتی ها و ... گفت : تعطیلات اضطراری بوده است . ضمن اینکه همکاران ما کار غیرحضوری انجام داده‌اند و چون تعطیلات ناخواسته بوده و هیچ کس خواهان آن نبوده بنابراین حق الزحمه معلمان و این گروه‌ها کامل پرداخت خواهد شد .

منبع : تغییر برنامه زمانی امتحانات نهایی خرداد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/AkM1
نظرتان را بنویسید