چرا مشاوره پیش از ازدواج اهمیت دارد؟

چرا مشاوره پیش از ازدواج اهمیت دارد؟
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پرتو زندگی

بسیاری از مردم ازدواج را نمادی از عشق می‌دانند. با این حال عشق، علاقه و میل به مصاحبت همیشه تنها عوامل ایجاد کننده ازدواج نیستند. عده ای ازدواج می‌کنند تا موقعیت اقتصادی و اجتماعی خود را ارتقا دهند. عده ای دیگر از مردمان دنیا ازدواج را یک وظیفه دینی می‌دانند و صرفا با حمایت و معرفی خانواده، همسر خود را انتخاب می‌کنند. عده ای دیگر نیز معتقد هستند که باید عشق زندگیشان را خودشان انتخاب کنند و با این هدف، ممکن است با افراد مختلفی آشنا شوند. 

معمولا این آشنایی‌ها و یا معرفی‌ها در یک شهر یا کشور رخ می‌دهد اما در مواردی نیز، شما ممکن است عاشق کسی در راه دور شوید. ممکن است اعضای خانواده شما، فردی را که در کشوری دیگر ساکن است، برای ازدواج به شما معرفی کنند. تفاوتی ندارد که به مشاوره قبل از ازدواج آنلاین مراجعه کنید یا مشاوره حضوری، آنچه اهمیت دارد مشورت گرفتن از یک نفر سوم متخصص است.

مشاوره ازدواج به شما کمک کرده با دیدی باز برای مهم ترین انتخاب زندگی تان تصمیم بگیرید و با شناخت کامل دست به انتخاب بزنید. پس شرکت در جلسات مشاوره را به همراه پارتنر خود قبل از تصمیم گیری نهایی فراموش نکنید. برای دریافت مشاوره آنلاین می توانید به سایت پرتو زندگی مراجعه کرده و با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

نظرتان را بنویسید