سفارش و طراحی لوگو

سفارش و طراحی لوگو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
CALLMEELIK
لوگو
سفارش ساخت لوگو شما در مجموعه ما با بهترین کیفیت و مناسب ترین طراحی اجرا می شود.در مجموعه ی ما هر نوع لوگو با هر نوع سلیقه ای طراحی می شود مانند:
1-طراحی لوگو ورزشی
یک لوگوی ورزشی باید چیزی بیش از رنگ خاص یک باشگاه یا تیم را به تصویر بکشد. در این لوگوها باید نگرش ها و تاریخ باشگاه یا رشته ورزشی و گروه طرفداران درنظر گرفته شود.
2-طراحی لوگو اسم
لوگو تایپ(اسم) یک ارم نوشتاریه که با استفاده از فونت های خیلی متفاوت دستی یا فونت های کامپیوتری طراحی می شود . لوگو تایپ شما هرچقدر ساده تر و خوانا تر باشد راحتر در ذهن جای میگیرید.
3-طراحی لوگو گیمینگ
امروزه صنعت گیم و بازی‌های رایانه‌ای در جدول پردرآمد‌ترین صنایع جهان قرار گرفته است که هر ساله قله‌های مرتفع‌تری را فتح می‌کند.در همین راستا ساخت لوگو گیمینگ جز موارد مهم در این صنعت تبدیل شده است همچنین از آنجایی که بیشتر کسب و کار‌های امروزی اینترنتی و به صورت مجازی انجام می‌شوند، تعداد افرادی که به بازی کردن می‌پردازند افزایش یافته است.
4-طراحی لوگو املاک
طراحی لوگو املاک یکی از درخواست های مشتریان است که زیاد مورد توجه قرار می گیرد، اگرچه اوضاع مسکن نامناسب است اما طراحی لوگو برای املاک نیازی است که هر املاکی برای طراحی مهر املاک و همچنین طراحی تابلو املاک به لوگو املاک نیاز دارد.
5-طراحی لوگو برای شرکت
تمامی شرکت در هر زمینه ای که فعالیت می کنند باید خود را به گونه ای در ذهن مخاطبان یادآوری کنند ، یکی از راه هایی که شرکت ها می تواند این کار را به بهترین حالت خود انجام دهند داشتن یک لوگو است.
6-طراحی لوگو شرکت بازرگانی
طراحی لوگوی بازرگانی، نسبت به سایر کسب و کارها، از حساسیت بسیار بالاتری برخوردار است. طراحی لوگوی بازرگانی به منظور هویت بخشی به نوعی تجارت است که حیطۀ فعالیتش به داخل مرزهای یک کشور محدود نمی شود.
7- طراحی لوگو شرکت مهندسی
انتخاب یک لوگوی مناسب برای شرکت های مهندسی با توجه به نوع کسب و کار آنها می باشد. در بسیار از موارد دیده می شود تا حرف از شرکت های مهندسی و طراحی لوگوی این شرکت ها به میان می آید بیشتر طراحان به دنبال این هستند تا چرخ دنده ها را در کنار هم گذاشته و اینگونه یک شرکت فنی مهندسی را نمایش دهند..
هرچند که این موضوع غلط نیست اما نمی توان همه ی شرکت های مهندسی را به یک گونه تصور کرد. هر شرکت مهندسی با توجه به ارزش هایی که برای برند مجموعه خود تعریف کرده است نیازمند طراحی لوگوی متناسب با آن می باشد.

8- طراحی لوگو شال و روسری
درطراحی لوگو شال و روسری باید توجه ویژه ای به عناصر آرم از جمله رنگ ها ، شکل ها و متن ها داشته باشیم تا یک لوگو ایده آل و زیبا انجام شود
9- طراحی لوگو روانشناسی
طراحی لوگو روانشناسی یکی از طراحی های مهم و دارای جزئیات فراوان در حوزه طراحی گرافیک است.
همان طور که می دانید در علم روانشناسی، روانشناسان عواملی مانند ادراک، شناخت، توجه، احساسات، شعور، تجربیات ذهنی، انگیزه، عملکرد مغز و شخصیت را با توجه به رفتار و روندهای ذهنی افراد کشف می کنند.
10- لوگو برای عکاسی
شاید طراحی لوگو آتلیه عکاسی جزء معدود لوگو هایی باشد که مخاطبیان از آن انتظار دارند، تصور کنید که برای بخش فروش و تبلیفات قصد انتخاب پرسنل دارید، قطعا شما مقایسه ای بین نحوه پرزنت این شخص برای استخدام با آینده کاریش برای شما خواهید داشت. این مهم در طراحی لوگو آتلیه عکاسی نیز حائز اهمیت است. چراکه مخاطبان لوگو شما شاید چندان به تخصص گرایی و تفکیک طراحی لوگو از عکاسی اهمیت ندهند . توقع داشتن یک لوگو حرفه ای کاملا بجا و به حق می باشد.
11-لوگو لاکچری
شامل مجموعه ای زیبا و حرفه ای از لوگو های مختلف در طرح های مدرن و لوکس قابل استفاده در انواع پروژه های طراحی لوگو و طرح گرافیکی و تبلیغاتی است.
12-ساخت لوگو فارسی
در طراحی لوگو فارسی، شما باید عناصری را به‌کار ببرید که هم از لحاظ گرافیکی معنا داشته و هم با فرهنگ ایرانی متناسب باشند.
13-ساخت لوگو حرفه ای
در عملیات برندینگ هیچ چیزی به اندازه ی لوگو فورا به یاد مخاطب نمی آید.لوگوی شما مهر شما بر محصولاتتون است.
14-طراحی لوگو اسم در فتوشاپ
اگر تازه کار هستین با استفاده از فتوشاپ می توانید لوگو طراحی کنید.
15-ساخت آرم شرکت
شک نداریم که آرم برای یک وبلاگ شخصی ، وب سایت تجاری یا فروشگاه آنلاین و هر کسب و کاری از اهمیت حیاتی برخوردار است. یک آرم از اولین مواردی است که کاربران هنگام بازدید از سایت یا شرکت شما متوجه آن می شوند. با این وجود ، طراحی یک آرم و لوگو کار ساده ای نیست و برای طراحی یک آرم کامل و حرفه ای به مهارت های بالایی از نرم افزارهایی همچون فتوشاپ و یا کرل احتیاج داریم.

16-سفارش لوگو اینستاگرام و...
امکاناتی که سایت ما در اختیارتون قرار می دهند به شرح زیر است:
طراحی جذاب
ما در مجموعه ی خود از بهترین طراح لوگو استفاده می کنیم تا بهترین خود را در اختیار شما قرار بدهیم.
تنوع در طراحی
در شرکت طراحی لوگو ی ما طراحی متنوعی در اختیار شما قرار می دهیم تا با توجه به نیازتان آن را انتخاب کنید.
قیمت
تیم حرفه ای ما با هزینه ی طراحی لوگو ی مناسب و ارائه بهترین و با کیفیت ترین ها در اختیار شما است.
https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-logo-design/

https://3sotweb.com/%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88/

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%86/

https://3sotweb.com/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qKEr
مطلب بعدی
سفارش لوگو
نظرتان را بنویسید