پوزیشن های رابطه جنسی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvafamily1
رابطه جنسی یکی از بخش های مهم رابطه زناشویی می باشد که اهمیت زیادی در حفظ و تداوم زندگی مشترک دارد . اگر احساس می کنید رابطه جنسی شما سرد است و آنطور که میخواهید رضایت بخش نیست بهتر است نقاط تحریک بدن خود و همسرتان را بشناسید و پوزیشن های مختلف رابطه جنسی را امتحان کنید تا لذت جنسی شما افزایش یابد .

در پایان روز ، رابطه جنسی مانند یک هنر یا ورزش است و احساس لذتی که زوجین از آن به دست می آورند ارزش انرژی و تلاشی که برای آن می گذارند را دارد . رابطه جنسی باید به گونه ای باشد که شما و همسرتان مرتباً در مورد آن چیزهای جدید یاد گرفته و آن را تازه ، هیجان انگیز و لذت بخش کنید .

یکی از روش ها برای تازه کردن و لذت بخش کردن رابطه جنسی ، استفاده از روش های دخول و نزدیکی زناشویی متفاوت است . برای اینکه رابطه جنسی تان تکراری و سرد نشود سعی کنید خلاق تر و فعال تر باشید و همیشه از یک پوزیشن استفاده نکنید . در این مقاله انواع پوزیشن های رابطه جنسی را بیان می کنیم . 

اهمیت پوزیشن های رابطه جنسی
نزدیکی زناشویی مزایای مختلفی دارد و علاوه بر این که یکی از نشانه های سلامت روابط زوجین است می تواند در کاهش استرس افراد نیز موثر باشد . اشتیاق جنسی میان زوجین مانند آتش است که اگر از آن پشتیبانی نشده و یا اگر به تازگی و طراوت آن توجه نشود خاموش می گردد و این مسئله بر روی رابطه میان افراد هم تاثیر می گذارد زیرا یکی از مهمترین بخش های رابطه زناشویی ، رابطه جنسی است .

اما چگونه می توانید علاقه و اشتیاق جنسی به یکدیگر را حفظ کنید ؟ چگونه می توانید جلوی روزمره شدن آن را بگیرید ؟ پاسخ این سوال بسیار ساده است : شما باید هر از گاه در رابطه جنسی خود چیزی را تغییر دهید . سعی کنید آزمایش کرده و چیزهای جدید و جالبی را پیاده سازی کنید . آسان ترین و کارآمدترین وسیله ، استفاده از پوزیشن های جنسی متفاوت است .








پوزیشن های رابطه جنسی
روش های دخول متفاوت مانند ادویه به رابطه جنسی شما طعم متفاوتی می دهد به همین دلیل برای اینکه صمیمیت میان خود و همسرتان را افزایش دهید و رابطه جنسیتان را تازه کنید توصیه می شود از پوزیشن های مختلفی که در ادامه می آید استفاده کرده و کشف کنید که از کدام روش بیشترین لذت را می برید .



 پوزیشن سگی یا داگ استایل

در روش نزدیکی زناشویی داگی استایل ، زن باید به شکلی قرار بگیرد که کف هر دودست و زانوها روی یک سطح صاف مانند زمین یا تختخواب باشد و مرد در پشت و بین پاهای زن قرار می‌گیرد. این روش هم برای مردان و هم زنان تحریک زیادی دارد و برای ارگاسم زنان پوزیشن مناسبی است .



پوزیشن رو در رو

در این روش دخول ، زن روی زمین یا روی تختخواب به پشت دراز می‌کشد . پاها را بالا آورده و از هم باز می‌کند ، مرد در بین پاهای زن قرار می‌گیرد . پوزیشن رو در رو برای مردان تحریک زیادی را ایجاد می‌کند ، به همین علت مردانی که زود انزالی و زنانی که دیر به ارگاسم می رسند ، بهتر است که از این پوزیشن استفاده نکنند . 




 با استفاده از بالش

در این پوزیشن جنسی ، زن به پشت خوابیده و یک بالش را زیر باسن خود قرار می دهد . سپس ، همسر او آلت تناسلی خود را بین پاهای زن قرار داده و از بالا داخل واژن قرار می دهد . در این پوزیشن ، به اصطلاح ، هر دو بدن موازی یکدیگر قرار می گیرند . استفاده از این روش باعث تحریک بیشتر هر دو نفر می شود .



 پوزیشن 90 درجه 

در این حالت زن به پشت دراز کشیده و زانوهای خود را خم می‌کند و مرد به پهلو قرار می‌گیرد به شکلی که بدنش از زیر زانوهای زن عبور کند یا زانوی زن به عنوان تکیه گاه برای مرد باشد . این پوزیشن جنسی ، شکلی مانند حرف تی انگلیسی T ایجاد می‌کند . در این حالت مرد همزمان با عمل دخول می‌تواند کلیتوریس زن را تحریک کند . این حالت برای مردان زودانزال مناسب است .



 پوزیشن نیلوفر یا لوتوس ( lotus )

در این حالت مرد به صورت چهار زانو نشسته و زن از روبرو و بر روی ران های مرد می نشیند ، به صورتی که زن با پاها و بازوهای خود ، مرد را کاملاً در بر می گیرد . سپس آلت تناسلی وارد واژن زن شده و مرد باید محکم همسرش را در آغوش بگیرد . این کار برای هر دو نفر به شدت لذت بخش است زیرا باعث تنگ تر شدن واژن زن می شود .





 پوزیشن قاشقی یا اسپونینگ ( spooning )

در این حالت زن و مرد هر دو به‌ یک پهلو، پهلوی راست یا پهلوی چپ دراز می کشند و زن ، ران‌های خود را کمی به داخل شکم جمع می‌کند  و مرد آلت تناسلی خود را در واژن زن قرار می دهد . این نوع رابطه نیز برای زنان تحریک امیز است و مرد می تواند با تحریک کردن همزمان کلیتوریس زن ، او را سریع تر به ارگاسم برساند . 



 پوزیشن دختر کابوی

در این حالت مرد به پشت قرارگرفته و زن در بالا قرار می‌گیرد ، به ‌طوری ‌که صورتشان مقابل هم باشد. در این پوزیشن ، تحریک توسط زن انجام می‌شود . زن با حرکت به سمت بالا و پایین یا حرکت چرخشی کمر، می‌تواند تحریک را انجام دهد. این حالت برای زنان تحریک زیادی ایجاد می‌کند چون در این حالت آلت تناسلی مرد به‌طور کامل وارد واژن می‌شود.



 پوزیشن خرچنگی 

دراین پوزیشن مرد به پشت می خوابد زن نیز به پشت روی آلت مرد می نشیند و ران هایش را طوری قرار می دهد که روی ران های مرد قرار می گیرد و دخول انجام می شود . در این حالت مرد می تواند سینه ها و کلیتوریس زن را ماساژ بدهد .



 پاهای بالا

در این پوزیشن ، زن کمی باسن خود را به عقب چرخانده تا پاهای خود را بالا بیاورد . سپس مرد عمل دخول را انجام می دهد در حالیکه زن پاهایش را برای استراحت روی شانه های مرد قرار می دهد . به این روش ، پوزیشن گاوآهن نیز گفته می شود .



 پوزیشن اسپات ( spot )

در این روش ، زن روی یک سطح به پشت می خوابد به طوری که واژن او روبروی آلت تناسلی مرد قرار بگیرد و پاها باید به صورت ضربدری روی شانه های مرد قرار بگیرد . این روش به شدت منجر به تحریک جنسی در مردان و زنان می شود زیرا باعث تنگ تر شدن واژن می شود .



 پوزیشن ستونی

در این روش نزدیکی زناشویی ، مرد به پشت می خوابد ، یکی از پاهای او دراز است و پای دیگر از زانو خم شده است . زن روی مرد نشسته و از پای خم شده مرد به عنوان تکیه گاه استفاده می کند . سپس مرد آلت تناسلی خود را داخل واژن قرار می دهد و زن علاوه بر اینکه بالا و پایین می رود با پای مرد می تواند کلیتوریس خود را تحریک کند .



جمع بندی

روش های دخول متفاوتی که می توان در رابطه جنسی استفاده کرد بسیار متنوع است و گاهی اوقات زوجین می توانند با استفاده از خلاقیت خود ، روش های جدیدی را برای انجام این کار پیدا کنند . اما پوزیشن ها فقط یکی از ابعاد رابطه جنسی هستند و برای داشتن رابطه جنسی صحیح ، نکات دیگری نیز لازم است مد نظر قرار داده شود . برای آگاهی از چگونگی داشتن رابطه جنسی صحیح می توانید در ادامه بر روی لینک زیر کلیک کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید .





سوالات متداول

1- چرا استفاده از پوزیشن های متفاوت در رابطه جنسی مهم است ؟
استفاده از این روش ها به زوجین کمک می کند رابطه جنسی خود را تازه نگه داشته و به این ترتیب صمیمیت میان آن ها افزایش پیدا کند که به جزئیات آن در مقاله بیشتر پرداخته شده است .

2- چه پوزیشنی برای مردانی که به زودانزالی دچار هستند توصیه نمی شود ؟
پوزیشن رو در رو برای مردان به شدت تحریک آمیز است به همین دلیل توصیه می شود مردانی که به زودانزالی دچار هستند از این روش استفاده نکنند که برای آگاهی از جزئیات بیشتر می توانید مقاله را مطالعه کنید .

3- علت تحریک کنندگی بالای پوزیشن اسپات چیست ؟
به دلیل اینکه استفاده از این روش باعث تنگ تر شدن واژن خانم ها می شود به شدت برای آن ها تحریک کننده است که به جزئیات آن در مقاله بیشتر پرداخته شده است .

منبع : پوزیشن های رابطه جنسی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/l4kj
نظرتان را بنویسید