مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

در زمان ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰، داوطلبان باید مدارک خاصی را جهت تکمیل فرآیند ثبت نام خود ارائه دهند. مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری 1400 در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون درج شده و در سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com منتشر می شود.

 

برای شرکت در آزمون دفتریاری مانند هر آزمون دیگری مدارک خاصی برای ثبت نام مورد نیاز است. مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون درج شده و در زمان مقرر برای ثبت نام منتشر می شود. اطلاعات مربوط به آزمون دفتریاری از جمله مدارک تحصیلی قابل قبول و مدارک مورد نیاز آزمون، در سایت saazmoon.com منتشر می شود.

داوطلبان شرکت در آزمون دفتریاری برای تکمیل ثبت نام خود نیاز به اطلاع از مدارک مورد نیاز این آزمون دارند، از این رو در مقاله پیش رو، درباره موضوعات اطلاعات تحصیلی مورد پذیرش آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری 1400 توضیحات کاملی ارائه شده و در انتها نکاتی در راستای مشاوره به داوطلبان بیان شده است.

 

مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون دفتریاری ۱۴۰۰

آزمون دفتریاری به منظور جذب دفتریاران کارآمد و متعهد در دفاتر اسناد رسمی کشور، برگزار می شود. داوطلبانی که در آزمون دفتریاری شرکت می نمایند، باید واجد شرایط ثبت نام در این آزمون بوده و از سوی سردفتران دفاتر اسناد رسمی معرفی شده باشند. آزمون دفتریاری بسته به نیاز دفاتر اسناد رسمی کشور به نیروی دفتریار، یک یا دو بار در سال برگزار می شود.

 

در سال 1400 نیز آزمون دفتریاری برگزار می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com، از جزئیات آزمون مطلع شده و دفترچه ثبت نام این آزمون را دانلود نمایند. برای ثبت نام در آزمون دفتریاری مدارک تحصیلی مشخصی مورد پذیرش بوده که در دفترچه ثبت نام این آزمون درج می شود.

 

داوطلبانی که مدرک دیپلم دارند، به شرط داشتن حداقل یک سال کارآموزی در دفاتر اسناد رسمی، مجاز به شرکت در آزمون دفتریاری هستند. دارندگان مدرک لیسانس بدون داشتن سابقه کار، می توانند در آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ شرکت نمایند.

 

متقاضیانی که مدارک تحصیلی آنها مورد پذیرش آزمون دفتریاری بوده و ثبت نام خود را در این آزمون تکمیل نمودند، باید با مطالعه منابع آزمون دفتریاری، خود را آماده شرکت در این آزمون و رقابت با سایر داوطلبان نمایند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در مدارک تحصیلی مورد پذیرش آزمون دفتریاری 1400، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دفتریاری

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰

برای ثبت نام در آزمون دفتریاری 1400 مانند ثبت نام آزمون ثبت اسناد و املاک، داوطلبان باید مدارک مشخصی را ارائه نمایند. مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون درج شده و در سایت آزمون دفتریاری به نشانی saazmoon.com منتشر شده و در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

 

متقاضیان شرکت در آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ باید از زمان ثبت نام آزمون دفتریاری مطلع بوده و پیش از شروع روند ثبت نام، دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود کرده و مندرجات این دفترچه را به دقت مطالعه نمایند. یکی از مندرجات دفترچه، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری بوده که داوطلبان باید قبل از انجام ثبت نام نسبت به فراهم کردن این مدارک اقدام نموده تا در زمان ثبت نام خللی در روند تکمیل فرآیند ثبت نام آنها پیش نیاید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری 1400 عبارت است از:

 

کپی مدرک تحصیلی

 

کپی تمام صفحات شناسنامه

 

کپی پشت و روی کارت ملی 

 

کپی پشت و روی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( برای آقایان )

 

دو قطعه عکس در ابعاد ( 4× 3 ) و پشت نویسی شده

 

گواهینامه ICDL در صورت وجود

 

گواهی مرتبط با سوابق ایثارگری ( مختص داوطلبان دارای سهمیه )

 

داوطلبانی که هر یک از مدارک بالا را نداشته یا اطلاعات شخصی آنها با مدارک ارائه شده تطابق نداشته باشد، از ادامه روند ثبت نام حذف شده و نمی توانند در آزمون دفتریاری شرکت نمایند.

 

در صورت ایجاد هرگونه تغییر در مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

همان طور که توضیح داده شد، برای ثبت نام در آزمون دفتریاری، مدارکی لازم بوده که این مدارک مانند مدارک لازم برای ثبت نام آزمون سردفتری، در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج می شود. داوطلبان برای اطلاع از جزئیات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری و نحوه دانلود این دفترچه، می توانند مقاله ای که لینک آن در ادامه قرار داده شده را مطالعه نمایند.

 

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون دفتریاری

 

 

 

 

مشاوره مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰

متقاضیان شغل دفتریاری، برای ثبت نام در آزمون دفتریاری مانند سایر آزمون ها از جمله ثبت نام آزمون سردفتری، نیاز به ارائه مدارکی داشته و تنها با داشتن این مدارک قادر به ثبت نام در این آزمون هستند. داوطلبانی که مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری را نداشته یا نواقصی در مدارک آنها وجود داشته باشد، قادر به شرکت در این آزمون نخواهند بود.

 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون درج و منتشر می شود. داوطلبان باید برای اطلاع از مدارک لازم ثبت نام آزمون دفتریاری، این دفترچه را دانلود و به دقت مطالعه نمایند.

 

بهتر است داوطلبان مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری را پیش از شروع ثبت نام جمع آوری کرده تا در صورت وجود نواقصی در مدارک، نسبت به تکمیل آنها پیش از آغاز ثبت نام، اقدام نمایند.

 

مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دفتریاری نیز در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده و داوطلبانی که این مدارک تحصیلی و شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون دفتریاری را نداشته باشند، مجاز به ثبت نام در این آزمون نخواهند بود.

 

داوطلبان واجد شرایط که مدارک مورد نیاز را ارئه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمودند، در زمان مقرر می توانند کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری را دریافت نموده و خود را برای زمان برگزاری آزمون آماده نمایند. مطالعه مقاله زیر به داوطلبان کمک کرده تا از زمان برگزاری آزمون دفتریاری و جزئیات آن مطلع شوند.

 

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون دفتریاری

 

برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دفتریاری کدام است؟

✔️مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دفتریاری، در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری درج شده و در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.



 

2- ✔️مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری کدام است؟

✔️مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری مانند کپی مدرک تحصیلی، کپی شناسنامه و ... به طور کامل در این مقاله برای داوطلبان توضیح داده شده است.



 

3- ✔️مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری در کجا درج می شود؟

✔️مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری در دفترچه ثبت نام این آزمون درج شده که محل انتشار این دفترچه در این مقاله بیان شده است.

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام آزمون دفتریاری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8GLm
نظرتان را بنویسید