ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

دانشگاه هرمزگان از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون دکتری برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تا 11 بهمن ماه دانشجو می پذیرد.

دانشگاه هرمزگان با استناد به آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری   به شماره 67272/21 مورخ 18/4/1393 و ابلاغیه های شماره 237200/21 مورخ 16/12/1393 و شماره 121707/2 مورخ 23/6/1394 از بین دانشجویان و دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی از طریق بررسی و ارزیابی سوابق علمی ، پژوهشی و انجام مصاحبه، در مقطع دکتری رشته های مندرج در جدول زیر دانشجو می پذیرد.

دانشگاه هرمزگان در رشته‌های هواشناسی ، فیزیک دریا ، زیست شناسی دریا ( جانوران دریایی ) ، علوم و مهندسی شیلات ( تکثیر و پرورش آبزیان ) ، علوم و مهندسی شیلات ( صید و بهره برداری آبزیان ) ، علوم و مهندسی باغبانی ( فیزیولوژی تولید و پس از برداشت گیاهان باغبانی ) ، علوم و مهندسی باغبانی ( اصلاح و بیوتکنولوژی گیاهان باغبانی ) ، علوم و مهندسی آبخیز ( حفاظت آب و خاک ) ، مدیریت و کنترل بیابان ، ریاضی محض ( آنالیز ) ، ریاضی محض ( جبر) ، برنامه ریزی درسی ، علوم زمین- پترولوژی، مدیریت حوزه های آبخیز، مهندسی عمران- سازه، مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرد .

 

ثبت نام از 23 دی تا 20 بهمن 1400

 

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون هرمزگان 

 

1. متقاضی باید دارای درک کارشناسی ارشد روزانه یا نوبت دوم از یکی از دانشگاه های دولتی باشد .

تبصره : دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که حداکثر تا 1401/6/31 فارغ التحصیل می شوند نیز می توانند با اخذ گواهی معتبر از دانشگاه محل تحصیل و ارسال آن به همراه مدارک مربوطه ، از تسهیلات آیین نامه دکتری بدون آزمون بهره مند گردند .

1-1: بیش از دو سال از تاریخ دانش آموختگی متقاضی نگذشته باشد .

2-1: کسب حداقل 60 امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه مطابق جدول ارزشیابی پیوست

3-1: داشتن میانگین کل 16 در دوره کارشناسی و میانگین 17 (بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد

4-1: کسب حداقل نمره 50 از آزمون زبان ( MCHE یا معادل آن در سایر آزمون ها ) قبل از آزمون جامع دکتری ( مطابق با آیین نامه دوره دکتری مصوب وزارت )
 

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان

۱-فرم تکمیل شده تقاضانامه ثبت نام

2- دو قطعه عکس ۴*۳ جدید با ذکر مشخصات در پشت آنها (یک قطعه عکس به فرم تقاضانامه الصاق شود).

3- تصویر کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه

4- اصل فیش واریزی به مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال (1/200/000 ریال) بابت حق ثبت نام به حساب شماره( IR680100004001094903025322) بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نام درآمدهای اختصاصی دانشگاه هرمزگان با شناسه واریز(339094962122800000000000122310). درج شناسه واریز الزامی می باشد و به فیش هایی که شناسه واریز ندارند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

5- تصویر گواهی فراغت از تحصیل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات تایید شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد.

تبصره: برای دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد گواهی اشتغال به تحصیل و نیز تایید اتمام دورة مزبور تا پایان نیمسال مربوطه از دانشگاه محل تحصیل، همچنین ارسال ریز نمرات واحدهای گذرانیده شده ضرورت دارد.

6- تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت یا دفترچه آماده به خدمت معتبر برای داوطلبان مرد.

7- مدارک مربوط به دارا بودن امتیازات پژوهشی مندرج در آیین نامه.( موضوع جدول شماره 1)

   کپی چکیده پایان نامه وصفحه مشخصات پایان نامه ( عنوان پایان نامه، نام دانشجو و اساتید راهنما و مشاور)

8- مدارک مربوط به دارا بودن امتیازات آموزشی مندرج در آیین نامه.( موضوع جدول شماره 2)

9- توصیه نامه از استاد راهنما و یک استاد دیگر از دوره کارشناسی ارشد.

 

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان

داوطلبان می بایست کلیه مدارک لازم را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ 1400/11/20 با پست پیشتاز به نشانی : "بندرعباس - کیلومتر 9 جاده میناب- پردیس دانشگاه هرمزگان- معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی - دفتر استعدادهای درخشان " ارسال نمایند و رسید پستی را نزد خود نگاه دارند. لطفاً بر روی پاکت عنوان "مربوط به پذیرش بدون آزمون دکتری مهر 1401" و نام رشته  و گرایش دوره دکتری مورد تقاضا ذکر شود.

شایان ذکر است ثبت نام در فراخوان دکتری بدون آزمون لزوما به معنی دعوت به مصاحبه نمی باشد . حضور دانشجویانی که دعوت به مصاحبه می شوند در جلسه مصاحبه الزامی بوده و عدم حضور دانشجو به منزله انصراف از پذیرش بدون آزمون تلقی می گردد و مسئولیت آن صرفا به عهده خود دانشجو می باشد .

منبع : ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه هرمزگان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0ZoV
نظرتان را بنویسید