ثبت نام میهمانی کارآموزی و کارورزی علوم پزشکی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
امکان ثبت نام دانشجویان پزشکی جهت گذراندن واحدهای کارآموزی و کارورزی ترم آینده در دانشگاه های استان محل سکونت به صورت میهمان فراهم شد .
به گزارش خبرنگار مهر ، با توجه به تداوم وضعیت موجود در کشور در خصوص مقابله با همه گیری کرونا ، معاونت آموزشی وزارت بهداشت علاوه بر فرایند نقل و انتقال دانشگاه های علوم پزشکی معمول ، امکان میهمانی دانشجویان مذکور در دانشگاه های استان محل سکونت به جای دانشگاه محل تحصیل ( منوط به تایید دانشگاه مبدا و مقصد ) ، برای نیمسال اول تحصیلی 1400-1399 فراهم شد .

این تصمیم به جهت ایجاد ساز و کار هایی برای به حداقل رسانیدن تردد های بین استانی و حتی المقدور تسهیل میهمانی دانشجویان در دوره های کارآموزی و کارورزی اتخاذ شده است . دانشجویان پزشکی می توانند برای ثبت میهمانی واحد های کارآموزی و کارورزی ترم آینده در دانشگاه های استان محل سکونت خود از طریق سامانه میهمانی و انتقال اقدام کنند .

این امکان برای دانشجویان پزشکی از روز شنبه 25 مرداد 99 فراهم شده است و دانشجویان تا روز جمعه 31 مرداد 99 فرصت دارند درخواست خود را ثبت کنند . با توجه به محدودیت زمانی این دوره قابل تمدید نخواهد بود .

دانشگاه‌ های علوم پزشکی مبداء و مقصد با توجه به شرایط و ظرفیت‏ های آموزشی موجود ، در بازه زمانی اول تا دهم شهریور ماه 99 نسبت به بررسی و اعلام نظر در خصوص درخواست‌ های دانشجویان در سامانه اقدام کنند .

دانشجویان متقاضی میهمانی باید به موارد اعلام شده توجه کنند :


ثبت درخواست برای مهمانی واحد های کارآموزی و کارورزی ، به منزله قطعی بودن میهمانی نبوده و منوط به اعلام نظر و تایید دانشگاه های مبدا و مقصد است ، لذا ثبت درخواست در این سامانه هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد .

دانشگاه های مقصد هیچگونه الزامی برای اسکان و یا ارائه هرگونه تسهیلات خوابگاهی برای دانشجویان میهمان ندارند ، لذا متقاضیان میهمانی حتما به این موضوع در ارائه درخواست خود توجه کنند .

انتظار می رود با توجه به شرایط ناشی از بیماری کوید-19، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور ، حداکثر مساعدت و همکاری ممکن را در خصوص درخواست‏‌های ثبت شده دانشجویان داشته باشند .

منبع : ثبت نام میهمانی کارآموزی و کارورزی علوم پزشکی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v3yL
نظرتان را بنویسید