آموزش 3 روش ساده ریمو کاشت ناخن در منزل

آموزش 3 روش ساده ریمو کاشت ناخن در منزل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
zahra
کاشت ناخن به روش های پودری، ژل و یا اکریلیک ناخن های شما را از حالت یکنواختی و بی روح بودن خارج می کنند و به ناخن ها ظاهری فریبنده می بخشند. هزینه های کاشت ناخن و ترمیم آن نسبتا بالاست. بنابراین بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که برای ریمو کاشت خود، به آرایشگاه مراجعه نکنند. تا مجبور نباشند هزینه اضافه ای پرداخت کنند. شما می توانید در منزل به سادگی ناخن های کاشت شده خود را ریمو کنید. در این مقاله قصد داریم به آموزش 3 روش ساده ریمو کاشت ناخن در منزل بپردازیم. تکنیک هایی دقیقا مشابه آنچه که در آرایشگاه برای ریمو ناخن های شما استفاده می کنند. با ما همراه باشید.

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با 3 روش ساده ریمو کاشت ناخن در منزل آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری رز سرخ با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آموزش آموزش طراحی ناخن، آموزش کاشت ناخن و .... هنرجو می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر به سایت rosesorkh.com مراجعه کنید.

استفاده از پنبه آغشته به استون در فویل آلومینیومی
مرحله اول:
ناخن های مصنوعی را با ناخن گیر مقداری کوتاه کنید تا از سطح آنها کاسته شود. این کار باعث می شود تا استون راحت تر به بقیه سطح ناخن شما نفوذ کند و راحتتر ناخن های مصنوعی را شل کند. ناخن های مصنوعی را تا سطح ناخن های خودتان کوتاه کنید. ناخن های طبیعی خود را تا پایان کار کوتاه و مرتب نکنید.

مرحله دوم:
از یک سوهان ناخن برای نازک شدن سطح ناخن های مصنوعی استفاده کنید. از حرکات عقب و جلو برای سوهان کشیدن استفاده کنید. سوهان را به تمام سطح ناخن بکشید. مراقب سطح کوتیکول در انتهای ناخن باشید. اگر خیلی سریع و بی دقت سوهان بکشید ممکن است به سطح کوتیکول آسیب برسد. سوهان کشیدن را تا زمان از بین رفتن پوشش براق ناخن مصنوعی ادامه دهید. حتما مرحله سوهان کشی را انجام دهید. این مرحله باعث می شود استون بهتر عمل کند و ناخن ها زودتر ریمو شوند. اگر بیش از حد سوهان بکشید باعث می شود ناخن طبیعی خودتان از بین برود. این کار خطر عفونت ناخن را برای شما به همراه دارد. بد سوهان کشیدن ناخن ها یکی از عوامل کاهش رشد ناخن ها می باشد.

مرحله سوم:
10 فویل را به صورت مستطیل شکل با قیچی ببرید. هر برش باید حدود 10 سانتی متر طول و 5 سانتی متر عرض داشته باشد. قبل از بریدن همه فویل ها، یکی از آنها را چک کنید. از اینکه توپ پنبه ای آغشته به استون در فویل شما جای بگیرد، اطمینان حاصل کنید. انتهای فویل ها باید روی هم بیاید تا به خوبی بسته شود.

مرحله چهارم:
یک پنبه را به استون آغشته کنید و روی ناخن های خود داخل فویل بگذارید. پنبه باید کاملا استونی باشد اما چکه نکند. برای کاشت هایی که با روش اکریلیک انجام شده مطمئن شوید که پنبه در وسط فویل شما قرار گرفته است. برای کاشت ژل باید پنبه آغشته به استون، تمام سطح ناخن شما را بپوشاند. در این مرحله می توانید از لاک پاک کن ها نیز استفاده کنید. اما لاک پاک کن نسبت به استون، باید زمان بیشتری روی ناخن هایتان بماند.

مرحله پنجم:
فویل را اطراف ناخن خود بپیچید تا پنبه آغشته به استون محکم شود. نوک انگشت را روی مرکز فویل قرار دهید. انتهای فوبل را محکم ببندید تا فویل اطراف نوک انگشتان محکم شود. زمانی که پنبه آغشته به استون به خوبی روی ناخن شما جای بگیرد، جای هیچ نگرانی وجود ندارد. استون به خوبی کار خود را انجام می دهد.

مرحله ششم:
این کار را برای همه ناخن های خود تکرار کنید. ممکن است پیچیدن چند انگشت آخر برای شما سخت باشد. زیرا فویل های انگشتانتان مانع از پیچیدن صحیح انگشت های آخر می شود. در صورت بروز این اتفاق از یکی از اعضای خانواده تان کمک بگیرید. پیشنهاد دیگر این است که ریمو چند انگشت آخر را به زمان بعد از انگشتان دیگر موگول کنید.

مرحله هفتم:
بیست دقیقه فویل ها را روی ناخن خود نگه دارید. با انگشتان در فویل پیچیده شده هیچ کاری انجام ندهید. اگر پنبه داخل فویل جا به جا شود، استون به خوبی عمل نمی کند. بنابراین به مدت بیست دقیقه با دست ها کاری نداشته باشید.

مرحله هشتم:
بعد از باز کردن فویل ها، از یک پوشر(عقب زن) ناخن برای برداشتن باقی مانده ناخن ها کمک بگیرید. برای کاشت ژل سعی کنید باقی مانده ژل ها را با پوشر بتراشید. اگر کاشت اکریلیک به راحتی بلند شد، به کمک پوشر با یک حرکت آن را از روی ناخن بردارید. اگر کاشت اکریلیک به راحتی برداشته نشد، دوباره فویل ها را ببندید و 5 دقیقه دیگر صبر کنید. به خاطر داشته باشید که باید فویل ها را به ترتیب باز کنید و عمل برداشتن ناخن ها را سریع انجام بدهید.

مرحله نهم:
با استفاده از یک بافر ناخن، تکه های چسبیده شده را به صورت کامل پاک کنید. بافر را با فشار ملایم روی ناخن های به عقب و جلو ببرید. ممکن است لازم باشد در بعضی از نقاط فشار بیشتری وارد کنید تا باقی مانده تکه ها از بین برود.

فرو بردن ناخن ها در استون
مرحله اول:
ناخن های مصنوعی را با ناخن گیر مقداری کوتاه کنید تا از سطح آنها کاسته شود. این کار باعث می شود تا استون راحت تر به بقیه سطح ناخن شما نفوذ کند و راحتتر ناخن های مصنوعی را شل کند. ناخن های مصنوعی را تا سطح ناخن های خودتان کوتاه کنید. ناخن های طبیعی خود را تا پایان کار کوتاه و مرتب نکنید.

مرحله دوم:
از یک سوهان ناخن برای نازک شدن سطح ناخن های مصنوعی استفاده کنید. از حرکات عقب و جلو برای سوهان کشیدن استفاده کنید. سوهان را به تمام سطح ناخن بکشید. مراقب سطح کوتیکول در انتهای ناخن باشید. اگر خیلی سریع و بی دقت سوهان بکشید ممکن است به سطح کوتیکول آسیب برسد. سوهان کشیدن را تا زمان از بین رفتن پوشش براق ناخن مصنوعی ادامه دهید. قبل از خیساندن ناخن ها در استون، برای راحت تر کنده شدن ناخن های مصنوعی، حتما این کار را انجام دهید.

مرحله سوم:
یک ظرف کوچک را با استون خالص پر کنید. از یک بشقاب شیشه ای کم عمق استفاده کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد. همه نوک انگشتان را با هم در استون قرار دهید.این ظرف باید به اندازه 500 میلی لیتر گنجایش داشته باشد. ظرف تا نیمه، پر از استون خالص کنید.

ظرف را درون یک کاسه بزرگ آب داغ قرار دهید. گرم کردن استون به شما کمک می کند تا سریع تر عمل کرده و ناخن ها زودتر ریمو شوند. کاسه ای که انتخاب می کنید باید حداقل دو برابر ظرف استون باشد. کاسه را پر از آب جوش کرده و ظرف استون را داخل آن قرار دهید. مراقب باشید که آب در ظرف استون سر ریز نشود.

مرحله پنجم:
ناخن های خود را به مدت 10 دقیقه در استون قرار دهید. استون باعث می شود ناخن های اکریلیک و کاشت ژل به راحتی حل شوند. سعی کنید استون کم ترین تماس را با پوست شما داشته باشد. برای این کار می توانید انگشتان خود را به صورت زاویه دار در استون قرار دهید.

مرحله ششم:
بررسی کنید که ناخن ها شل شده اند و آماده جدا شدن هستند یا خیر. از یک کوتیکول پوشر چوبی استفاده کنید. از پوشر چوبی برای تراشیدن باقی مانده مواد بر روی ناخن ها استفاده کنید. اگر تکه های باقی مانده به سختی از روی ناخن ها جدا شدند، برای چند دقیقه دیگر ناخن ها در استون قرار دهید.

مرحله هفتم:
با پوشر ناخن، باقی مانده کاشت ژل یا کاشت اکریلیک را از روی ناخن پاک کنید. این کار را با فشار ملایم انجام دهید تا به بستر ناخن آسیبی نرسد.

ریمو کاشت اکریلیک با نخ دندان
این روش ممکن است به ناخن های طبیعی شما آسیب برساند. به همین دلیل این روش توسط ناخن کارها توصیه نمی شود. استفاده از نخ دندان برای ریمو ناخنهای کاشت شده می تواند منجر به کشیدن ناخن طبیعی شما بشود. ممکن است اندکی درد داشته باشد و حتی منجر به عفونت ناخن بشود.

مرحله اول:
یک نخ دندان دسته دار تهیه کنید. اگر تمایل به خرید نخ دندان دسته دار ندارید، می توانید از تخ دندان معمولی هم استفاده کنید. اما در این صورت باید از یکی از اعضای خانواده و یا دوستان برای انجام این کار کمک بگیرید. به این دلیل که نخ را با یک دست نمی توانید نگه دارید.

مرحله دوم:
با یک خلال دندان یا پوشر چوبی به انتهای ناخن فشار کمی وارد کنید تا شل شود. در مرحله بعد نخ دندان باید همین جا در انتهای ناخن کاشت شده قرار بگیرد. تا بین ناخن طبیعی و کاشت شده فاصله بیفتد. مراقب باشید که حین انجام کار فشار بیش از حد به ناخن وارد نکنید. فقط انتهای ناخن کاشت شده را کمی به طرف جلو حرکت بدهید.

مرحله سوم:
نخ دندان را در خلاف جهت ناخن و در زیر ناخن کاشت شده قرار دهید. سپس به سمت عقب و جلو بکشید. تلاش کنید تا بین ناخن طبیعی و کاشت شده فاصله بیشتری ایجاد کنید.

مرحله چهارم:
همچنان حرکت عقب و جلو بردن نخ دندان را ادامه دهید. این کار را آرام ادامه دهید. تا جایی که ناخن کاشت شده به طور کامل کنده شود. اگر خیلی سریع پیش روی کنید، ناخن طبیعی شما آسیب می بیند.

مرحله پنجم:
پس از اتمام کار ناخن های خود را مرتب و تمیز کنید. این کار را با یک بافر ناخن انجام دهید. بعد از اتمام کار می توانید از روغن های تقویتی ناخن استفاده کنید.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/D4lK
نظرتان را بنویسید