آمار نهایی شرکت کنندگان کنکور ارشد فراگیر پیام نور 99

آمار نهایی شرکت کنندگان کنکور ارشد فراگیر پیام نور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
رئیس مرکز آزمون و سنجش دانشگاه پیام نور، از حضور 87 هزار و 680 داوطلب و رقابت در 180 رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خبر داد. اعلام نتایج این آزمون نیز تا اواخر سال 99 می باشد.

آزمون فراگیر کارشناسی ارشد نوبت بیست و یکم دانشگاه پیام نور صبح جمعه 17 بهمن ماه با حضور 87 هزار و 680 داوطلب در 180 رشته و یک هزار و 337 رشته محل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور امروز در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور تهران شرق گفت: از مجموع داوطلبان، 40 هزار و 754 داوطلب مرد و 46 هزار و 926 داوطلب زن در این آزمون شرکت کرده اند.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در 5 گروه آزمایشی با نظارت کامل ستاد اجرایی دانشگاه پیام نور برای حفظ پروتکل های بهداشتی در 167 حوزه امتحانی در 31 استان کشور و در نهایت دقت و سلامت برگزار شد.
وی با عنوان اینکه آزمون امروز ساعت 8:30 آغاز شد، گفت: تمام داوطلبان قبل از ورود به جلسه از طریق سامانه سنجش سامانه خود اظهاری کرونا را تکمیل کردند و در حوزه‌ های امتحانی با رعایت شیوه نامه‌ های بهداشتی حضور یافتند.
وی با عنوان اینکه ظرفیت پذیرش در دانشگاه پیام نور 30 هزار نفر است، گفت: نتایج پذیرفته شدگان تا پایان سال اعلام می‌ شود. وی در پایان یادآور شد: دانشجویان پس از پذیرش در ترم دوم کارشناسی ارشد تحصیل خود را آغاز می کنند و کلاس‌ ها به صورت مجازی و غیر حضوری است.


منبع : آمار نهایی شرکت کنندگان کنکور ارشد فراگیر پیام نور 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lxgj
نظرتان را بنویسید