ارورهای پکیج بارلی

ارورهای پکیج بارلی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارورهای پکیج بارلی (barreli water heater error ) برند محبوب بارلی در تولید پکیج های گرمایشی نیز بسیار موفق عمل کرده و توانسته سهم عظیمی از بازار سیستم های گرمایشی را به خود اختصاص دهد.

https://telescope.ac/arezooahamdi7470/9dngx45o8se4a8s2mykxl9

 

کد خطا پکیج بارلی:

در این مقاله سعی داریم شمارو با تعمیر پکیج و کدهای خطا پکیج بارلی و ارورهای پکیج بارلی آشنا کنیم و نحوه رفع عیب ارورهای پکیج بارلی با ما همراه باشید: این مجموعه بر ۳ اساس تعهد دارد:

۱_ مشتری لایق نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت میباشد. ۲_ زمان مشتری بسیار ارزشمند است,بنابراین امکان درج تاریخ و ساعت دلخواه در قسمت ثبت درخواست برای شما فراهم میباشد. ۳_ انجام دادن خدمات برای مشتری با حداقل ۳ماه گارانتی انجام میگیرد.

معمولاً پکیج ها زمانی که از حالت تابستانی به حالت زمستانی تغییر پیدا می کنند اندکی دچار مشکل می شوند زیرا سیستم گرمایشی خانه مدتی است که کار نکرده است و اکنون فشار بیشتری به پکیج وارد می شود. گاهی اوقات برخی از مشکلاتی که برای پکیج ها پیش می آید بدون نیاز به یک متخصص و با اندکی دقت حل می شوند اما به علت گاز سوز بودن این سیستم و پیچیدگی ساختار آن بهتر است که هنگام بروز هر گونه مشکلی با تعمیرکاران پکیج تماس بگیرید تا از آسیب زدن به خود و پکیج جلوگیری کنید.

مشکلات رایج انواع پکیج های دیواری بارلی:

دستگاه ارور میدهد,به درستی کار نمیکند.

آب مصرفی دائما سرد وگرم میشود.

رادیاتورها به خوبی گرم نمیشوند.

با مشکل خرابی برد پکیج روبرو شدید.

دستگاه شما خود به خود خاموش میشود.

آب مصرفی بیش از حد داغ است.

یا اگر دستگاه شما آبریزی دارد,

لیست ارورهای پکیج بارلی :

مدل: معمولی

کد خطا E1

شرح خطا: جرقه زن.

کد خطا E2

شرح خطا: ترموستات 105 درجه (کلید حرارتی ) عمل کرده است.

کد خطا E3

شرح خطا: اشکال در تهویه (فن).

کد خطا E4

شرح خطا: کمبود آب.

کد خطا E6

شرح خطا: آب گرم مصرفی NTC.

کد خطا E7

شرح خطا: گرمایش NTC.

کد خطا E9

شرح خطا: نقطه انجماد.

کد خطامفهوم کد خطاعلل احتمالیE02فشار آب کم در سیستم CHفشار مناسب و کافی در رادیاتور برای عملیات کارآمد و صحیح موجود نمیباشدE04خطای سنسور دمایDHWدر صورت بروز این خطا در سنسور آب گرم مصرفی،NTC معیوب استE05خطای سنسور دمای رادیاتورسنسور NTC رفت معیوب استE13هشدار مربوط به سنسور دمای گاز خروجی به دلیل دمای بیش از حداین خطا مربوط به انباشت گازهای خروجی در کلاهک تعدیل میباشدE14خطای سنسور دمای گاز خروجیکارت الکترونیکی یک عدم تعادل را در اگزوز تشخیص داده استE15خطای فندودکش مسدود شده است،فن کار نمیکند،پرشر هوا خراب استrE06خطای جرقه زنخرابی الکترود جرقه زن،شیرگاز،برد الکترونیکیrE08عدم تشخیص شعلهوجود هوا در مسیر گازرسانی،خرابی میله یونیزاسیون،خرابی شیرگاز،خرابی برد الکترونیکیrE07خطای ترموستات حددمای بیش از حد در دستگاهE09عملیات بدون آب در مدار رادیاتوروجود نشتی در مدار رادیاتورها و یا داخل دستگاه،عدم شارژ دستگاه بوسیله شیر پرکنE10خرابی سنسور خروجی AUXخرابی سنسورE16خرابی سنسور برگشت AUXخرابی سنسورE11اتصال الکتریکی مدولاتور شیرگاز قطع شدهخطای داخلی، شیر گاز خراب استE17خطای حداکثری دما مربوط به سنسور دمای بین دو NTCچرخش ناکافی آب، خرابی سنسورE19انتخاب WFC با خواندن ورودی جریان سنجخرابی داخلیrE28خطای تعداد قفل کردنرسیدن تعداد قفل کردن به حدی که باید ریست انجام دهیدE37خطای مربوط به واتاژ پایینولتاژ برق ورودی از مقدار پیش بینی شده کمتر استE40خطای فرکانس شبکه برقنوسان در فرکانس برق

رفع ارورهای پکیج بارلی در منزل :

در صورت بروز ارور در پکیج بارلی خود ابتدا یک بار پکیج را ریست کرده و یا از برق جدا کنید. به مدت 5 الی 10 دقیقه صبر کنید.مجدد پکیج را به برق وصل کنید در صورت مشاهده ارور باید با کارشناس پکیج بارلی تماس حاصل نمایید.

جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج بارلی :

برای جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج بارلی خود کافیست هر 6 ماه یکبار نسبت به سرویس پکیج خود اقدام نمایید ، سرویس پکیج هر 6 ماه یکبار باید توسط سرویسکار مجرب انجام گیرد.غالبا مشکلات ایجاد شده در پکیج های دیواری به علت تجمع روسوبات داخل پکیج است ، که با اسید شویی و رسوب زدایی پکیج قابل حل است. برای مطالعه مقاله ارور 60 80 پکیج ایران رادیاتور اینجا کلیک کنید.

هزینه رفع ارور پکیج بارلی :

هزینه رفع ارور پکیج بارلی با توجه به نوع ایراد ایجاد شده در آن مشخص میشود ، و نمیتوان برای رفع تمامی این ارورها یک هزینه ثابت در نظر گرفت.شما میتوانید با تماس با کارشناسان تهران سرویس آنلاین از قیمت حدودی تعمیرات خود آگاه شوید.نکته قابل تامل دیگر این است ، که این ارورها تنها علت ایجاد شدن ارور را بیان میکنند و باید برای رفع دقیق ارور ایجاد شده دستگاه توسط کارشناسان پکیج بررسی شود

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/01nV
نظرتان را بنویسید