بهترین لیزر برای زیبا سازی در تهران کجاست؟

بهترین لیزر برای زیبا سازی در تهران کجاست؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

مقدمه: اگر قصد جوان سازی پوستتان را دارید و میخواهید بدانید بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست چه لیزری است؟ صفحه درستی را انتخاب کرده اید. ما اینجا هستیم تا در کنار توضیح انواع لیز ها و معرفی بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست، یک راه برای دریافت تخفیف زیبایی و کارت تخفیف ایمپلنت نیز به شما معرفی خواهیم کرد. پس به شما توصیه میکنیم این مقاله مفید را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

لیزر جوانسازی یا بهترین لیزر برای زیباسازی پوست

داشتن پوستی زیبا و جوان، بدون چین و چروک و بدون لکه و کک و مک آرزوی هر کسی است. ولی این شادابی و جوانی فقط تا سنین جوانی با ما همراه است. با گذشت زمان و افزایش سن به دلایل مختلف کیفیت پوست ما کاهش میابد‌. عوامل طبیعی چون کاهش کلاژن سازی در پوست به تنهایی عامل بسیار مهمی در چین و چروک پوست است و به دنبال آن عواملی چون نور خورشید، استفاده کردن از شوینده ها و محصولات پوستی نادرست، خوابیدن روی شکم و فشار به عضلات صورت و غیره همگی باعث از بین رفتن زیبایی صورت است. در این میان راه های مختلفی برای جلوگیری و درمان این اتفاق است. یکی از راه های موثر برای درمان چین و چروک و از بین بردن لکه ها استفاده از لیزر است. حال اینکه ماندگاری تاثیر لیزر چه قدر است و یا بهترین لیزر برای زیبا سازی صورت چیست،؟ در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بهترین لیزر برای زیبا سازی

بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست چگونه عمل میکند؟

لیزر یکی از روش های موثر و کارآمد برای جوان سازی پوست و از بین بردن چین و چروک پوست است. در این روش اشعه های  لیزر به صورت مستقیم به پوست تابیده میشوند. این اشعه ها به عمق پوست نفوذ میکند و سلول های پوستی را تحریک به ساخت کلاژن میکند‌. همانطور هم که گفتیم عامل اصلی حفظ ساختار پوست، کلاژن است. بعد از آن شادابی و جوانی به پوست برمیگردد و چین و چروک ها از بین میروند. حال در ادامه مقاله به معرفی و توضیح بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست میپردازیم.

بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست

۱- لیزر آر اف  فرکشنال

دستگاه های لیزر زیبا سازی زیادی وجود دارند که به جوان سازی صورت کمک میکنند‌. اما یکی از کاربردی ترین و موثر ترین آن ها لیزر آر اف  فرکشنال است. این دستگاه از سوزن های بسیار ریزی تشکیل شده است که با طلا پوشیده شده اند. این سوزن ها قطری معادل ۲۰۰ میکرون دارند که حین کار داخل پوست فرو میروند و با ایجاد یک گرمای عمقی سلول های پوست را مجبور به کلاژن سازی میکنند. این سوزن ها در پوست باعث حساسیت نمیشوند دلیل آن هم روکشی از جنس طلاست که در قبل اشاره کردیم. این دستگاه دارای عملکرد بسیار موفق با کمترین عوارض بوده است از این رو دارای محبوبیت بسیار زیادی بین افراد است.

۲- لیزد اربیوم

اساس کار این نوع لیزر با نوع قبلی متفاوت است. به گونه ای که در این روش یک لایه بسیار نازک از پوست برداشته میشود و با تبدیل انرژی لیزر به انرژی حرارتی باعث ترمیم خط و خطوط سطحی و ریز روی پوست میشود‌. همچنین لیزر اربیوم در از بین بردن لک ها و تیرگی های پوستی کاربرد دارد. این روش در واقع یک روش درماتی کم تهاجمی تر و ملایم تر نسبت به لیزر قبلی است. در این روش از طول موج هایی معادل ۲/۹۴۰ نانومتر استفاده میشود که با بخار کردن سبب میشود لایه های فوقانی پوست برداشته میشود. مشخصا با برداشته شدن لایه های فوقانی پوست علاوه بر چین و جروک های سطحی، لکه ها، آفتاب سوختگی ها، جای زخم و تیرگی ها بهبود میابند.

۳- لیزر فرکشنال CO2

این نوع لیزر یکی از بهترین لیزر برای زیبا سازی پوست است که با عملکردی بسیار ملایم به بهبود چین و چروک و از بین بردن لکه های پوستی کمک میکند. در این روش اشعه لیزر به صد ها اشعه کوچک تقسیم میشوند و به قسمت های مختلف پوست تابانده میشوند. سپس این اشعه ها پوست را تحریک به کلاژن سازی میکنند به طوری که خیلی به سرعت شاهد بهبود شرایط پوست خواهیم بود.

ماندگاری بهترین لیزر برای زیبا سازی صورت

بسته به نوع دستگاهی که برای لیزر انتخاب میشود، ماندگاری متفاوت خواهد بود. مثلا لیزر آر آف فرکشنال که یکی از بهترین دستگاه ها است، تاثیری ۳ تا ۵ ساله دارد که اگر در طی این زمان به درستی از پوست خود مراقبت کنید این تایم به حداکثر خود میرسد. مثلا سعی کنید در این زمان روتین پوستی درست و اصولی داشته باشید، تغذیه مناسب، قرار نگرفتن مقابل نور خورشید، خواب کافی، ورزش، عدم استعمال دخانیات و غیره.

کارت تخفیف زیبایی

گفتنی است که لیزر در یک جلسه انجام نمیشود و بسته به شرایط فرد این جلسات متغیر خواهند بود. جلسات لیزر هرکدام هزینه جدایی دارند و در نهایت میتوان گفت هزینه بهترین لیزر برای زیبا سازی صورت بالا است.  از این رو افراد زیادی نمیتوانند از این تکنولوژی بهره ببرند و به زیبا سازی پوستشان بپردازند. ولی در این میان متقاضیانی که توانایی پرداخت این هزینه ها را ندارند میتوانند از کارت تخفیف زیبایی و تخفیف دندانپزشکی برای این کاهش هزینه های خود استفاده کنند.

کارت طلایی

کارتی که از آن برای تخفیف پوست استفاده میشود کارت طلایی نام دارد. این کارت نوعی بیمه محسوب میشود که دارندگان آن میتوانند از تخفیفات شگفت انگیز بهره مند شوند. از این رو اگر قصد انجام لیزر برای زیبا سازی پوستتان را دارید از این کارت غافل نشوید. این کارت به صورت متغیر شامل ۳۰ تا ۷۰ درصد تخفیف است که بسته به نوع خدمات دریافتی شما متغیر خواهد بود. شما دوستان عزیزم میتوانید برای داشتن این کارت شگفت انگیز به سایت کارت طلایی مراجعه کنید و برای داشتن آن ثبت نام کنید.

لینک مرجع https://kartetalaee.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BDl2
نظرتان را بنویسید