تعمیر صندلی اداری در محل تهران با بازدید رایگان

تعمیر صندلی اداری در محل تهران با بازدید رایگان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mashhadvape

تعمیر صندلی اداری به دلیل گستردگی اداره جات و شرکت ها به امری مهم و حائز اهمیت تشکیل شده است که سال های قبل تعمیر صندلی به شکل امروزی نبوده و فقط صندلی های خراب با صندلی های نو تعویض می شدند ولی امروزه با گرانی در جامعه و به نسبت بالا رفتن قیمت های صندلی ها موجب شده تعمیر صندلی اداری به امری مهم برای تمامی کسانی که در طول روز با صندلی سر و کار دارند تبدیل شود از همین رو تعمیرات صندلی به جایگاه اصلی خود در جامعه رسیده و مردم به جای تعویض صندلی از خدمات تعمیر برای صندلی خود استفاده می کنند که هزینه ی تعمیر به نسبت خیلی بالایی از تعویض و خرید یک صندلی نو بسیار به صرفه می باشد از همین رو تعمیر صندلی اداری در تهران و شهر های بزرگ رو به پیشترفت می باشد و روز به روز کسانی که این خدمات را می دهند در حال افزایش است. در تهران با وجود گستردگی ادارات دولتی و خصوصی تعداد صندلی ها بسیار زیاد می باشد و به نسبت خرابی آن ها هم بیشتر و بیشتر است و شرکت های بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند.

بازدید رایگان در محل و برآورد درست هزینه

برای اینکه هزینه کلی و درستی از هزینه تعمیرات صندلی هایمان داشته باشیم باید به شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند تماس تلفنی برقرار کرده و یک تایمی رو با آن ها قرار بزاریم برای برآورد هزینه و می توانیم از شرکت های دیگه ای که در این زمینه فعالیت می کنند هم قیمت بگیریم و آن ها را با هم مقایسه کنیم. فقط این موضوع مهم را باید در نظر داشته باشیم که شرکتی که قرار است ما با آن کار کنیم و تعمیرات خود را به آن بسپاریم چند سال سابقه دارد و آیا از قطعات و چرم و فوم که استفاده می کند اصلی و اورجینال است یا از قطعات فیک و چینی درجه 2و3 استفاده می کند. و باید به این نکات دقت کرد و فقط هزینه نهایی برایمان مهم نباشد که همه ی این ها با سابقه این شرکت ها که با چه ارگان ها و شرکت های بزرگ کار کردند می توان فهمید که امری مهم می باشد تا سرمان کلاه نرود.

بورس تعمیرات صندلی اداری در تهران کجاست

بورس تعمیرات صندلی اداری در تهران در مرکز شهر و در حسن آباد می باشد که البته با گستردگی تعمیرات صندلی در دلاوران و نعمت آباد هم کسانی مشغول به تعمیر صندلی های اداری هستند.

البته در حسن آباد تهران که بورس خرید و فروش صندلی های اداری هستند بورس تعمیرات هم سالیان سال در آن جا هستش و مرکزیت حسن آباد موجب شده که بیشتر صندلی های خراب به این مرکز فرستاده شود. تعمیر صندلی در حسن آباد تهران زمانی نیاز است که به این مرکز فرستاده شود که نیاز به تعویض روکش و یا تعویض کلاف چوبی و تقویت فوم باشد و در تعویض قطعات نیازی به مراجعه به این مرکز نیست و در محل انجام می پذیرد.

هزینه بردار ترین خرابی های صندلی اداری

هزینه بردار ترین خرابی بستگی به نوع صندلی شما دارد اگر صندلی شما از نظر قیمتی گران باشد خب باید بگوییم هزینه های بیشتری برای تعمیر آن باید بپردازید.

اگر صندلی شما مدیریتی و دارای دوخت باشد هزینه تعمیر و تعویض روکش آن به نسبت قیمت صندلی سنجیده می شود و به نسبت قیمت بالایی دارد. و اگر صندلی از دوخت استفاده نمی کند هزینه ی پایین تری دارد.

مورد بعدی که می توان به آن اشاره کرد مکانیزم صندلی ها می باشد که اگر صندلی برند خاصی باشد فقط از پشتیبانی آن برند باید استفاده شود و هزینه ی بالایی هم دارد و اگر مکانیزم صندلی اتوبوسی و براکتدار باشد هم هزینه بالایی دارد.

اما رایج ترین خرابی جک ها و چرخ های صندلی می باشد. جک ها انواع مختلفی دارند از آلمانی گرفته تا تایوانی و چینی درجه 1و2و3 که در بازار وجود دارد که در بازار فعلی جک های آلمانی نادر هستند و جک های تایوانی از کیفیت خوبی برخوردار هستند. چرخ ها هم از دو مدل ژله ای و طرح ژله استفاده می کنند.

کمی قبل در مورد این که چگونه به شرکت های تعمیر صندلی اعتماد کنیم سخن گفتیم اما باید کار تعمیرات صندلی رو به شرکتی بسپاریم که از بهترین قطعات و چرم ها استفاده می کنند چرا؟ چون که عمر و دوام بیشتری نسبت به همتا های چینی و فیک دارند.

تعمیرات صندلی در نوین فیکس

میتوانیم با جست و جو در اینترنت تعمیر کاران صندلی اداری را پیدا کنیم و برای راحت تر شدن ارتباط میتوان از محل خرابی صندلی خود عکس بفرستیم تا بهتر بتوانند راهنماییمان کنند توصیه می شود تا از شرکت های معتبر برای تعمیر صندلی اداری خود کمک بگیریم و برای برآورد درست هزینه در محل بازدید رایگان داشته باشند.

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/g1kY
نظرتان را بنویسید