ارسال هدیه به ایران

ارسال هدیه به ایران
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهدی

اگر در شهری باشید که از عزیزی دور باشید و نتوانید به مناسبت تولد یا هر بهانه دیگری کنارش باشید و بخواهید برایش هدیه ای ارسال کنید، چه می کنید؟ اگر از ایران دور باشید چطور؟ برای ارسال هدیه به ایران چه می کنید؟

ارسال هدیه به ایران از کشور دیگری از طریق هایپرسوپرایز دیگر کار سختی نیست. در هایپرسوپرایز شما صاحب یک دوست می شوید. هایپرسوپرایز دقیقا مانند دوست شما در ایران رفتار می کند. هر نوع هدیه ای که دوست داشته باشید مانند لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم کادویی، گل و شکلات و … را انتخاب می کنید و هایپرسوپرایز به عنوان نماینده شما کار خرید و تحویل هدیه را انجام می دهد. حتی می توانید در سایت های محتلف ایرانی بچرخید و فقط سفارش دهید. هایپرسوپرایز سفارش شما را دریافت می کند، خیلی شکیل و زیبا کادوپیچی می کند و سراغ کسی که شما مدنظرتان هست می رود. خود را دوست شما معرفی می کند و با یک سورپرایز شگفت انگیز او را غافلگیر می کند.

مزیت انجام سفارش در هایپرسوپرایز این است که شما محدود به اهدای یک کادوی خاص نیستید. می توانید رزرو رستوران، ماساژ ریلکسی، تهیه بلیط کنسرت یا تئاتر و هر چیز دیگری که مدنظرتان هست را درنظر بگیرید. حتی می توانید غذای خاصی را ارسال کنید! البته روی ارسال فوری هدیه حساب کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DMqn
نظرتان را بنویسید