شرایط عکس ثبت نام لاتاری آمریکا 2024

شرایط عکس ثبت نام لاتاری آمریکا 2024
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

یکی از مراحل ثبت نام لاتاری آمریکا، آپلود صحیح عکس در سایت ثبت نام است. این عکس باید از استانداردهای لازم برای ثبت نام لاتاری برخوردار باشد. از مهم ترین شرایط عکس لاتاری امریکا 2024 کیفیت و وضوح بالای تصویر، مشخص بودن گردی صورت به طور کامل و عدم استفاده از اکسسوری می باشد.

 

 

شرایط عالی زندگی در کشور آمریکا، بسیاری از مردم کشورهای مختلف را به فکر مهاجرت به این کشور انداخته است. امروزه مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت این کشور به نسبت سایر کشورها دشوارتر می باشد. روش های مختلفی برای اخذ گرین کارت آمریکا وجود دارد که شرکت در قرعه کشی لاتاری یکی از ساده ترین راه های مهاجرت به این کشور است.

برای شرکت در قرعه کشی لاتاری واجدین شرایط از اوایل ماه اکتبر تا اواسط ماه نوامبر فرصت دارند نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود در سایت dvprogram.state.gov اقدام نمایند. یکی از مراحل ثبت نام لاتاری امریکا بارگذاری عکس فرد متقاضی می باشد. این عکس باید شرایط مشخصی داشته و با استانداردهای گفته شده در این زمینه مطابقت داشته باشند.

هرسال تعداد زیادی از افراد به دلیل وجود مشکل عکس در این قرعه کشی رد می شوند. به همین خاطر در این مقاله به بیان شرایط گرفتن و بارگذاری عکس مناسب برای ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۴ پرداختیم.

 

شرایط گرفتن عکس ثبت نام لاتاری آمریکا 2024

یکی از مهم ترین نکات زمان ثبت نام لاتاری امریکا آگاهی از شرایط ثبت نام است. توجه داشته باشید که هر شخص می تواند با اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام لاتاری به سادگی در این قرعه کشی شرکت نماید. در یکی از مراحل ثبت نام لاتاری لازم است عکس خود را در سایت ثبت نام آپلود کنید. این عکس باید از استانداردهای لازم برای ثبت نام لاتاری برخوردار باشد تا با مشکلی مواجه نشوید.

 

یکی از مهم ترین اطلاعاتی که باید برای ثبت نام لاتاری به دست آورید، شرایط عکس لاتاری می باشد. در صورتی که عکس مورد نظر طبق استانداردهای تعیین شده تهیه نشده و از شرایط عکس لاتاری برخوردار نباشد، ثبت نام شما مورد تایید قرار نخواهد گرفت. پس بهتر است هنگامی که برای تهیه عکس اقدام می کنید، از عکاس درخواست کنید تا از شما عکسی مناسب لاتاری بگیرد.

 

اکثر عکاسان با شرایط عکس لاتاری آشنایی دارند و می توانند برای تهیه این عکس به شما کمک کنند. مطلبی که باید بدانید این است که با آپلود یک عکس اشتباه هیچ هشدار یا خطایی برای شما ارسال نمی شود و این به معنای مناسب بودن عکس آپلود شده نیست و ممکن است شما بدون این که متوجه این موضوع شوید ثبت نام شما باطل شده و زمان قرعه کشی لاتاری از لیست شرکت کنندگان خارج شوید.

 

به طور کلی شرایط عکس لاتاری چندان پیچیده نبوده و تنها با توجه به چند نکته ساده می توان عکسی مناسب برای ثبت نام لاتاری تهیه کرد. در ادامه این بخش تمامی مواردی که باید هنگام گرفتن عکس لاتاری به آن توجه داشت را گفتیم.

 

فرم صورت در عکس

 

صورت شما باید به شکل مستقیم در مقابل لنز دوربین قرار گیرد. حالت چهره نیز باید عادی باشد (اخم نکنید). سر خود را مستقیم رو به دوربین گرفته و از بالا یا پایین نگه داشتن آن خودداری کرده و چشم های خود را کاملا باز نگه دارید.

 

شرایط عکس لاتاری

 

پس زمینه عکس

 

باید هنگام تکمیل مراحل ثبت نام یک عکس با پس زمینه سفید در سایت ثبت نام لاتاری آپلود کنید. از بارگذاری عکس با پس زمینه رنگی یا پس زمینه ای که در آن منظره یا اشکال مختلف وجود دارد، خودداری نمایید. عکس نوزادان نیز باید دارای پس زمینه سفید باشد. توجه داشته باشید که هنگام گرفتن عکس نوزاد او را در آغوش نگیرید.

 

عکس لاتاری امریکا 2024

 

اندازه مناسب سر و بدن در عکس

 

هنگام گرفتن عکس لاتاری، لازم است که اندازه سر و بدن در عکس متناسب باشد. سر شما باید در وسط عکس قرار گرفته و خیلی دور یا نزدیک نباشد. مطابق عکس تایید شده در تصور زیر.

 

شرایط گرفتن عکس ثبت نام لاتاری 2024

 

روتوش مناسب عکس

 

از روتوش بیش از حد عکس لاتاری خودداری شود زیرا چهره باید حالت طبیعی خود را حفظ کند. هنگام ثبت نام لاتاری لازم است چهره شما فرم طبیعی داشته و خیلی لاغر و کشیده یا چاق نباشد توجه داشته باشید که تغییر رنگ چشم در لاتاری خطا محسوب شده و باعث حذف شما می شود.

 

عکس لاتاری 2024

 

استفاده از اکسسوری در عکس

 

استفاده از اکسسوری در عکس لاتاری ممنوع است. بنابراین حین عکاسی برای ثبت نام لاتاری 2024 از عینک، زیورآلات، سمعک، لنز یا پیرسینگ استفاده نشود. زیرا باعث ایجاد مشکل در مراحل پذیرش لاتاری خواهد شد.

 

گرفتن عکس ثبت نام لاتاری

 

عکاسی از نوزادان

 

صورت نوزاد باید زاویه مستقیم با دوربین داشته و صورت به طور کامل مشخص باشد. چشمان نوزاد باید کاملا باز بوده و گردی صورت او نیز مشخص شود. عکس باید پس زمینه‌ای سفید داشته باشد و نور مناسبی داشته باشد. از آپلود عکس که در آن سایه افتاده باشد خودداری کنید. کودک را روی یک پارچه سفید قرار داده و عکسی مناسب بگیرید. از گرفتن عکس از نوزاد در آغوش دیگران خودداری کنید.

 

عکاسی برای ثبت نام لاتاری

 

گردی صورت در عکس

 

یکی از شرایط عکس لاتاری این است که گردی صورت باید به طور کامل در عکس مشخص شود. هنگام عکاسی از چیزی استفاده نکنید که گردی صورت شما را بپوشاند. موهای سر خود را مرتب کنید تا جلوی صورت شما را نگیرند. استفاده از بدلیجات در هنگام گرفتن عکس ممنوع است. الزامی برای مشخص بودن گوش‌ها در عکس وجود ندارد.

 

عکس لاتاری 2024

 

اگر علاقمند به ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ هستید با مطالعه مقاله زیر می توانید از مراحل ثبت نام برگ برنده امریکا مطلع شده و ثبت نامی بدون نقص داشته باشید.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام لاتاری امریکا

 

 

شرایط بارگذاری عکس ثبت نام لاتاری آمریکا 2024

مورد دیگری که در رابطه با عکس لاتاری لازم است تحت بررسی قرار گیرد، شرایط آپلود صحیح عکس لاتاری می باشد. در واقع باید توجه داشته باشید عکسی که در سایت ثبت نام لاتاری بارگذاری می کنید از استانداردهای تعیین شده در دستورالعمل ثبت نام لاتاری برخوردار بوده و از نظر ویژگی هایی همچون ابعاد و اندازه، فرمت فایل و همچنین رنگ و وضوح مناسب باشد.

 

در صورتی که هر یک از شرایط عکس لاتاری برای عکس شما وجود نداشته باشد، عکس مورد تایید قرار نگرفته و در نتیجه ثبت نام شما نیز مورد قبول واقع نخواهد شد. نکته دیگر اینکه شرایط عکس لاتاری برای افراد بزرگسال و نوزادان متفاوت است که پیش تر به شرایط تعیین شده برای عکاسی از گروه های مختلف سنی اشاره شد. موارد ذکر شده از جمله مهم ترین نکاتی هستند که برای بارگذاری عکس لاتاری هنگام ثبت نام باید مد نظر داشته باشید:

 

نور مناسب عکس

 

عکسی که در سایت ثبت نام لاتاری آپلود می شود باید نور مناسبی داشته باشد. وجود هر گونه سایه در عکس یک خطا برای عکس مورد نظر است و باعث می شود تا عکس بارگذاری شده در سایت ثبت نام لاتاری مورد قبول واقع نشود. یکی دیگر از شرایط عکس لاتاری رنگی بودن آن است، از آپلود عکس های سیاه و سفید که وضوح کافی را ندارند خودداری کرده و یک عکس رنگی با کیفیت مناسب تهیه کنید.

 

شرایط بارگذاری عکس لاتاری 2024

 

کیفیت عکس

 

شما باید یک عکس مربعی با طول و عرض برابر که ابعاد آن بین 600×600 پیکسل الی 1200×1200 باشد را در سایت ثبت نام آپلود کنید. حداکثر حجم عکسی که آپلود می کنید باید حدود 240 کیلوبایت باشد. علاوه بر آن عکسی که در سایت ثبت نام آپلود می کنید باید فرمت JPEG داشته باشد. از آپلود عکس های تار و بی کیفیت خودداری کرده و عکسی که از روی یک عکس کاغذی گرفته‌ را نیز در سایت آپلود نکنید.

 

شرایط بارگذاری عکس ثبت نام لاتاری

 

ممکن است حین ثبت نام سایت دچار مشکل شده و ثبت نام شما با مشکل مواجه شود. برای آشنایی با مشکل ثبت نام لاتاری آمریکا و روش های حل این مشکل مطالعه مقاله زیر توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: مشکل ثبت نام لاتاری

 

دلایل رد شدن عکس ثبت نام لاتاری آمریکا 2024

رعایت شرایط عکس لاتاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورتی که عکس ارسالی شما با شرایط ثبت نام لاتاری امریکا مطابقت نداشته باشد، بدون این که اخطاری مبنی بر وجود خطا در عکس برای شما ارسال شود، ثبت نام شما مورد قبول قرار نخواهد گرفت و از لیست شرکت کنندگان قرعه کشی لاتاری آمریکا خارج خواهید شد.

 

در مواقعی نیز به دلیل بارگذاری یک عکس اشتباه، ثبت نام شما متوقف شده و از ورود شما به مراحل بعدی ثبت نام جلوگیری خواهد شد. بنابراین بهتر است با آگاهی از دلایل رد شدن عکس لاتاری و مواردی که باعث رد شدن عکس ارسالی و درخواست ثبت نام شما می‌شود آگاهی داشته باشید تا از بروز هرگونه اشتباه در پروسه ثبت نام شما جلوگیری شود.

 

رنگ نامناسب: همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین شرایط عکس لاتاری رنگی بودن آن است. در صورتی که یک عکس سیاه و سفید را در سایت ثبت نام لاتاری بارگذاری کنید، برای ثبت نام شما مشکل به وجود خواهد آمد. همچنین بارگذاری عکسی که در آن سایه وجود داشته باشد نیز سبب رد درخواست ثبت نام شما می‌شود.

 

اندازه و حجم نامناسب: از آپلود عکسی که حجم آن بیشتر از 240 کیلوبایت است خودداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که در صورتی که فرمت عکس JPEG نباشد، ثبت نام شما مورد تایید قرار نخواهد گرفت. بارگذاری عکس اسکن شده پاسپورت یا کارت ملی یک خطا محسوب می شود. از بارگذاری عکس تار خودداری کنید.

 

پس زمینه غیرسفید: عکس شما باید پس زمینه‌ای سفید داشته باشد. آپلود عکس با پس زمینه‌ی رنگی یا طرح دار سبب رد عکس خواهد شد.

 

زاویه‌ی نامناسب صورت: صورت باید به طور مستقیم رو به روی دوربین قرار گیرد. صورت خود را خیلی بالا یا پایین نگیرید. کج نگه داشتن صورت و خم کردن سر نیز سبب رد عکس شما می شود.

 

مشخص نبودن گردی صورت: اگر گردی صورت با چیزی پوشانده شده باشد، عکس رد خواهد شد. موهای سر شما نباید صورت را بپوشاند.

 

روتوش زیاد عکس: اگر عکس بیش از حد روتوش شده باشد و چهره حالت طبیعی نداشته باشد، بیش از حد چاق یا کشیده شده باشد و یا رنگ چشم ها در آن تغییر کرده باشد، عکس رد خواهد شد.

 

استفاده از اکسسوری در عکس: در صورتی که در هنگام عکسبرداری از اکسسوری خاصی استفاده شود (عینک، زیورآلات، لنز، سمعک و...) عکس مورد نظر رد خواهد شد.

 

شماره پاسپورت یکی از اطلاعات مهم در فرم ثبت نام لاتاری محسوب می شود. افرادی که به پاسپورت خود دسترسی ندارند با مطالعه مقاله زیر می توانند از دریافت شماره پاسپورت با کدملی مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: دریافت شماره پاسپورت با کد ملی برای ثبت نام لاتاری

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص شرایط عکس ثبت نام لاتاری آمریکا 2024 را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ هنگام گرفتن عکس برای ثبت نام لاتاری آمریکا 2024 به چه شرایطی باید توجه کرد؟

✔️ هنگام گرفتن عکس باید به مواردی مثل فرم صورت در عکس، پس زمینه عکس، اندازه مناسب سر و بدن در عکس و ... توجه داشت که جزئیات هر یک در متن مقاله گفته شده است.



 

2- ✔️ ابعاد در نظر گرفته شده برای ثبت نام لاتاری به چه صورتی است؟

✔️ مطابق متن مقاله طول و عرض عکس باید بین 600×600 پیکسل الی 1200×1200 بوده و حداکثر حجم آن حدود 240 کیلوبایت باشد.



 

3- ✔️ وجود چه مشکلاتی در عکس لاتاری باعث حذف فرد می شود؟

✔️ رنگ نامناسب، اندازه و حجم نامناسب، پس زمینه غیرسفید، زاویه‌ نامناسب صورت، مشخص نبودن گردی صورت و روتوش زیاد عکس از جمله دلایلی است که موجب حذف افراد از قرعه کشی لاتاری می شود که جزئیات هر یک در متن مقاله گفته شده است.

منبع : شرایط عکس ثبت نام لاتاری آمریکا 2024

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Lj8w
نظرتان را بنویسید