مخالفت ستاد مبارزه با کرونا با حذف مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشگاه آزاد اسلامی در 3 نوبت در خصوص جایگزینی مصاحبه های دکتری سال 99 با ارزیابی سوابق علمی پژوهشی ارسالی داوطلبان ، با ستاد ملی کرونا مکاتبه داشته است که علی رغم پیگیری های متعدد با مخالفت این مراجع روبرو شده است .

بر طبق اعلام روابط عمومی مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ التحصیلی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبین و اساتید گرامی ، مصاحبه مجازی دکتری دانشگاه آزاد سال 99 در حال برگزاری است .

داوطلبین از طریق سامانه تعبیه شده به همین منظور با گروه مصاحبه کننده به صورت مجازی در اتاق مصاحبه حاضر شده و مصاحبه انجام می شود . اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون هیچ تماسی و با حداکثر 4 نفر در هر گروه مصاحبه،  اقدام به برگزاری مصاحبه می نمایند .

به منظور حفظ سلامت اساتید و کم کردن حداقل رفت و آمد ، تمام اساتید مصاحبه کننده از دانشگاه های استان تهران انتخاب شده اند و در روزهای مشخص شده در واحد دانشگاهی و در محل در نظر گرفته شده جهت برگزاری مصاحبه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اقدام به مصاحبه داوطلبان می نمایند .

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی در 3 نوبت در خصوص جایگزینی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 با ارزیابی سوابق علمی پژوهشی ارسالی داوطلبان ، با ستاد ملی کرونا و کمیته های کارشناسی آن و شورای سنجش و پذیرش دانشجو مکاتبه داشته است که علی رغم پیگیری های متعدد با مخالفت این مراجع روبرو شده است .

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی پس از مخالفت مراجع مذکور با جایگزینی مصاحبه ­­­­­­های دکتری و پس از بررسی های متعدد ، جهت حفظ سلامت داوطلبان ، تصمیم به برگزاری  مصاحبه ها به صورت مجازی گرفت که در این شرایط داوطلبان در منزل یا محل کار خود می توانند در روز و ساعت تعیین شده در جلسه مصاحبه شرکت نمایند .

منبع : مخالفت ستاد مبارزه با کرونا با حذف مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/65q7
نظرتان را بنویسید