ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت : ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 99 مطابق سال های گذشته ، 30 هزار نفر در 1300 رشته محل خواهد بود .
به گزارش خبرگزاری مهر ، امیرحسین بهروز گفت : موسسات در حال تبلیغ دوره های فراگیر به هیچ عنوان مجری رسمی برگزاری دوره های کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نیستند و داوطلبان توجه داشته باشند که پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور فقط از طریق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور و کسب حدنصاب های لازم با ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان پذیر است .

وی ضمن هشدار به تمامی داوطلبان تحصیل در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور افزود : بسیاری از موسسات فراگیر در حال تبلیغ برای جذب دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور هستند که هیچ گونه مجوزی برای برگزاری این دوره ها نداشته و تنها تعدادی از این موسسات با کسب مجوز از دفتر آموزش های آزاد وزارت علوم ، صرفا به عنوان دوره های آمادگی اجازه فعالیت دارند .

بهروز با عنوان اینکه در حال حاضر هماهنگی های لازم با سازمان سنجش درخصوص شرایط ثبت نام و موارد امتحانی آزمون در حال انجام است ، از داوطلبان خواست اطلاعیه های مربوط به این دوره ها را از طریق پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir و یا سایت ارشد سازمان سنجش پیگیری و برای ثبت نام نیز صرفا از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

وی گفت : ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور مطابق سال های گذشته ، 30 هزار نفر در 1300 رشته محل خواهد بود .


منبع : ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yYxn
نظرتان را بنویسید