ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400

ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد همزمان با آغاز فرآیند انتخاب رشته دکتری این دانشگاه در سال 1400 امکان حذف یا اضافه کردن و همچنین تغییر در اولویت های انتخابی داوطلبان را فراهم خواهد کرد تا آن دسته از متقاضیانی که بنا به هر دلیلی خواستار ویرایش فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 هستند بتوانند از طریق سایت azmoon.org تغییرات دلخواه را اعمال نمایند .



پس از انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری توسط سازمان سنجش از طریق سایت sanjesh.org داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری سراسری و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مشخص می شود و علی رغم یکسان بودن آزمون دکتری 1400 مراحل انتخاب رشته و مصاحبه دکتری دو دانشگاه مذکور مجزا از یک دیگر برگزار خواهد شد . افرادی که مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 شده ‌اند می‌ توانند حداکثر 80 کد رشته محل را با توجه به رشته امتحانی انتخاب نمایند .

انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد 1400 مرحله ای حساس و سرنوشت ساز بوده که داوطلبان برای انجام آن باید نهایت دقت خود را به کار گیرند و با این حال ممکن است داوطلبانی به دلیل بی دقتی یا عدم آشنایی با سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد دچار مشکل شده و به دنبال راهی برای ویرایش انتخاب های خود باشند . از این رو امکان ویرایش اتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 ( حذف ، اضافه یا تغییر اولویت ) برای داوطلبان فراهم خواهد شد تا در صورت نیاز و یا انتشار اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد دچار مشکل نشوند . در ادامه توضیحات مختصری پیرامون زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 ارائه می کنیم .



زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد سال گذشته امکان ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را همزمان با آغاز انتخاب رشته برای داوطلبان فراهم کرد در نتیجه پیش بینی می شود امسال نیز متقاضیان بتوانند رشته محل های انتخابی خود را ویرایش نمایند . برای اطلاع از زمان دقیق ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی و یا صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .





به محض اعلام مهلت ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: صفر تا صد انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400





نحوه ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
پس از اعلام زمان ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 داوطلبان می بایست به سایت azmoon.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات درخواستی ( شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، کدملی ) وارد سامانه انتخاب رشته شوند . هر داوطلب برای ویرایش اطلاعات خود باید مراحل زیر را طی کند :

1. ورود به سایت azmoon.org و انتخاب لینک (( انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی 1400 ))







2. وارد کردن کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی







3. اعمال تغییرات دلخواه در فرم انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 سپس روی دکمه (( مرحله بعد )) کلیک کرده و ثبت نهایی را انتخاب کنند تا ویرایش روی رشته محل های انتخابی آن ها اعمال شود .



 توصیه می کنیم داوطلبان به تمامی نکات ذکر شده در خصوص انتخاب و ویرایش رشته محل ها توجه نمایید و در صورت اطمینان کامل از لیست انتخاب رشته خود دکمه ثبت نهایی را انتخاب کنند  چون ممکن است بیش از یکبار به داوطلبان فرصت ویرایش داده نشود . داوطلبان می توانند برای اطلاع از نحوه صحیح انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا که به صورت رایگان و مجازی در اختیار داوطلبان قرار گرفته است ، استفاده نمایند .



بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400









مرحله بعد از ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد باید در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 به تمامی فاکتورهای علاقه ، کیفیت ، شهر ، فاصله دانشگاه و شهریه دکتری دانشگاه آزاد توجه نموده و بر اساس آن فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند .

توصیه می کنیم برای درج انتخاب های خود عجله نکنید و پس از بررسی فاکتور های مذکور رشته محل های مورد علاقه خود را از دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد انتخاب کرده و پس از چندین بار بررسی در فرم اینترنتی درج نمایید و البته پیگیر اصلاحیه و اطلاعیه های مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز باشید .

شرکت کنندگان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 بعد از ثبت کدرشته محل های انتخابی خود ، باید رسید انتخاب رشته را دریافت کنند و منتظر اعلام نتایج دعوت به مصاحبه این دانشگاه باشند . تا آن زمان می توانند در ارتباط با چگونگی سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تحقیق کنند و خود را برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 1400 آماده سازند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 باشند . همچنین آخرین اخبار آزمون دکتری در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- چگونه می توان ترتیب کدرشته محل های دکتری آزاد را در فرم انتخاب رشته ویرایش کرد ؟
متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد شدند می بایست برای ویرایش انتخاب رشته به سایت azmoon.org بروند که توضیحات بیشتر در این زمینه در متن مقاله ارائه شده است .




2- آیا امکان تغییر اولویت کدرشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وجود دارد ؟
بله . امکان تغییر اولویت کدرشته محل ها در فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد وجود دارد که راهنمای آن در این مطلب توضیح داده شده است .




3- آیا برای تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد باید هزینه پرداخت شود ؟
بله . متقاضیان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد باید هزینه آن را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند .

منبع : ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/nK3l
نظرتان را بنویسید