تعویق آزمون نمونه دولتی

تعویق آزمون نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 به علت گسترش بیماری کرونا و شرایط بحرانی برخی مناطق کشور لغو شده و زمان جدیدی برای برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است. در اطلاعیه های آینده وزارت آموزش و پرورش کشور زمان بندی جدید اعلام خواهد شد.

برای مشاوره آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401






مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزانی که قصد ادامه تحصیل در پایه دهم متوسطه این مدارس را دارند هر ساله اقدام به برگزاری آزمون ورودی می نمایند. این آزمون معمولا به صورت سراسری و در هر استان برگزار می شود.

داوطلبان بسیاری جهت ورود به مدارس نمونه دولتی ثبت نام کرده و آماده شرکت در آزمون ورودی این مدارس در سال تحصیلی 1400 - 1401 می باشند. باتوجه به این که برگزاری آزمون نمونه دولتی به صورت هماهنگ در سراسر کشور می باشد، بنابراین تاریخ اعلام شده برای شرکت در این آزمون نیز برای تمام دانش آموزان کشور یکسان است.

با وجود این موارد، باید گفت به علت شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن برخی شهر ها و استان های کشور در وضعیت قرمز کرونایی، ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جلوگیری از افزایش گسترش بیماری و حفظ سلامتی داوطلبان، برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 را لغو کرده و به تاریخ دیگری موکول نموده است که در ادامه به شرح جزئیات آن می پردازیم.



تعویق آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401
برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 با توجه به شرایط موجود دچار تعویق شده و زمان جدید در نظر گرفته شده برای برگزاری آزمون در حال حاضر وابسته به اعلام ستاد ملی مبارزه باکرونا و تغییر وضعیت موجو در پی گسترش بیماری کرونا می باشد.



با توجه به این که برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 به صورت سراسری و هماهنگ انجام می پذیرد و همچنین بسیاری از مناطق کشور نیز به میزان بالایی درگیر شیوع بیماری کرونا هستند لذا زمان اعلام شده جهت حفظ سلامتی دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس لغو شده و برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401 دچار تعویق شده است.



برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره سامانه مدارس نمونه دولتی تمامی استان های کشور می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.



بیشتر بخوانید: سایت نمونه دولتی


زمان جدید برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401
زمان جدید برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 - 1401بنابر شرایط در نظر گرفته شده توسط وزارت آموزش و پرورش کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا در نظر گرفته شده و اعلام خواهد شد. در حال حاضر به علت کاهش تجمعات و کنترل رفت و آمد زمان مشخصی برای این آزمون در نظر گرفته نشده است اما طبق اعلام مسئولین مربوطه زمان جدید برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 بزودی اعلام خواهد شد.

با وجود این که در حال حاضر زمان جدید برگزاری آزمون مشخص نیست، اما طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور بزودی زمان مجدد برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 طی انتشار اطلاعیه ای اعلام خواهد شد.





در حال حاضر زمان جدید برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 پس از تعویق برگزاری این آزمون اعلام نشده است. به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی می گردد.



برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 و جزئیات مربوط به آن می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401


مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401
داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 برای قبولی در این آزمون باید توجه داشته باشند که حفظ آرامش و متمرکز بودن بر جواب سوالات و مفهوم آن ها از جمله عوامل مهم در پاسخگویی به سوالات محسوب می شود.



بهتر است ابتدا به سوالاتی که از درستی جواب آن ها مطمئن هستید پاسخ دهید سپس سراغ سوالات دیگر بروید تا بتوانید مدیریت بهتری بر زمان بندی خود داشته باشید.



در صورتی که از پاسخ سوالی مطمئن نیستید و امکان اشتباه در پاسخگوییتان وجو دارد، توصیه می شود از جواب دادن به این گونه سوالات امتناع کنید چرا که نمره منفی به سوالات نزده در آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 تعلق نمیگیرد اما جواب نادرست نمره منفی دارد.



در ادامه بخوانید: سوالات نمونه دولتی
مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص زمان جدید برگزاری آزمون پس از تعویق آزمون نمونه دولتی 1400 - 1401 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند . همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس تیزهوشان ، می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس تیزهوشان هیوا شده و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید .




سوالات متداول


1- آیا برگزاری آزمون نمونه دولتی دچار تعویق شده است؟
بله برگزاری آزمون نمونه دولتی در تمامی استان های کشور لغو شده است که در این مقاله به شرح جزئیات ان پرداخته ایم.




2- زمان جدید برگزاری آزمون نمونه دولتی در چه تاریخی است؟
در حال حاضر تاریخ دقیقی اعلامم نشده است اما به محض اعلام زمان جدید در این مقاله اطلاع رسانی می گردد.




3- زمان جدید برگزاری آزمون نمونه دولتی از طریق چه سامانه ای اعلام می شود؟
از طریق سامانه آموزش و پرورش هر استان که به شرح جزئیات آن در این مقاله پرداخته شده است.

منبع : تعویق آزمون نمونه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XZvk
نظرتان را بنویسید