ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 99

ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 99
ویرایش اطلاعات کنکور سراسری بهترین فرصت برای داوطلبانی ایست که از ثبت نام در کنکور جا مانده اند و یا هنگام پر کردن فرم ، اطلاعات هویتی و یا تحیلی خود را به صورت اشتباه وارد نمودند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که ویرایش اطلاعات از نیمه اول بهن ماه آغاز خواهد شد .
ویرایش اطلاعات کنکور سراسری نیز همانند ثبت نام از طریق سامانه انجام خواهد گرفت و داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری و یا ویرایش اطلاعات را دارند میتوانند با ورود به سازمان سنجش کشور جهت ثبت نام اقدام کنند.
آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور وجود دارد؟

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد ثبت نام کنکور در بازه زمانی 24 بهمن لغایت 2 اسفند ماه انجام می شود که ممکن است در این بین افرادی باشند که بنا به هر دلیلی موفق به ثبت اطلاعات خود نشوند و یا پس از ثبت نام متوجه شوند که برخی اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده اند ، به همین دلیل سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله زمان مشخصی را برای ثبت نام مجدد و یا ویرایش اطلاعات قرار می دهد که داوطلبان می توانند با ارائه مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت نام و یا برطرف نمودن نواقص اطلاعات ثبت شده خود اقدام کنند.
زمان شروع ویرایش اطلاعات و ثبت نام کنکور سراسری از 19 اسفند تا 22 اسفند ماه خواهد بود ، باید توجه داشته باشید که این زمان دیگر قابل تمدید نمی باشد. لازم به ذکر است که کنکور سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و نیازی به ثبت نام مجدد برای شرکت در کنکور دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 99
مطابق سال گذشته امکان ویرایش اطلاعات احتمالا همزمان با ثبت نام کنکور سراسری در نیمه اول بهمن ماه انجام می شود . بنابراین داوطلبانی که در بازه زمانی ثبت نام اطلاعات خود را به اشتباه وارد نموده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در زمان ثبت نام اقدام به ویرایش اطلاعات خود نمایند . سازمان سنجش در سال های اخیر برای داوطلبان جامانده از ثبت نام کنکور ، مهلت مجدد ثبت نام قرار می دهد که پیش بینی می شود برای ثبت نام کنکور سراسری 99 نیز چنین فرصتی در اختیار متقاضیان قرار بگیرد . آن دسته از داوطلبانی که در تاریخ مقرر موفق به ویرایش اطلاعات ثبت نام نشده اند ، در صورت اعلام مهلت مجدد ثبت نام کنکور 99 از سوی سازمان سنجش ، می توانند اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند .

جهت ارتباط با مرکز از ساعات 8 صبح الی 1 شب از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی با شماره تماس 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید تا ثبت نام یا ویرایش اطلاعات کنکور سراسری 99 به درستی و سریع انجام شود.

نحوه ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99
مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 99 شامل اطلاعات فردی ، شماره داوطلب ، شماره پرونده ، گروه آزمایشی امتحانی ، معدل مقطع کتبی دیپلم ، نوع نظام آموزشی ، سهمیه و زمان و مکان برگزاری آزمون و... می باشد . داوطلبان موظفند این اطلاعات را به دقت بررسی کرده و در صورت وجود مغایرت برای اصلاح و رفع آن اقدام نمایند . هر چند بیش تر این اطلاعات به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش می باشد اما در خصوص برخی بندهای مندرج در کارت آزمون ، مراجعه به باجه رفع نقص تنها راه حل می باشد . این اطلاعات شامل مغایرت در جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت ، نظام آموزشی ، سهمیه بهيار ، معلولیت ، اشکالاتی در عکس و شماره داوطلبی می باشد . در صورت وجود اختلاف در این موارد داوطلب می بایست به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کرده و نسبت به رفع آن اقدام نماید .

خلاصه مقاله : در این مقاله میتوانید اطلاعات مربوط به ویرایش اطلاعات کنکور را کسب نمایید وبا نحوه ویرایش ثبت نام آشنا شوید. متقاضیان عزیز از انجایی که ویرایش اطلاعات فقط از طریق سامانه انجام میگیرد توجه داشته باشید که زمان ویرایش را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.
منبع : ویرایش اطلاعات کنکور 99 سازمان سنجش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KNvl
نظرتان را بنویسید