چگونه پف زیر چشم را از بین ببریم

چگونه پف زیر چشم را از بین ببریم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
alirahimi
پف زیر چشم یکی از دلایلی است که به زیبایی لطمه می‌زند. این اتفاق به دلایل متعددی رخ می‌دهد و البته راه چاره هم دارد که همه اینها را یک متخصص زیبایی توضیح داده است.



زهرا احمدی متخصص پوست و مو در خصوص راه‌های رفع پف زیر چشم گفت: پف زیر چشم در افراد باعث ایجاد نگرانی می‌شود زیرا گمان می‌کنند زیباییشان را از دست داده‌اند؛ دلایل فراوانی در ایجاد این عارضه دخیل هستند.



این متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه شب بیداری در ایجاد پف زیر چشم تاثیر دارد، بیان کرد: خواب شب تاثیر زیادی در شکل ظاهری افراد دارد؛ خواب بد و همراه با استرس چشم‌ها را متورم می‌کند، زمانی که دچار استرس هستید غده آدرنال، هورمون کورتیزول ترشح می‌کند و باعث تغییر در هورمون بدن می‌شود، همچنین اگر نمک بدن‌ نامتعادل باشد مایعات جذب آن و در نهایت باعث ایجاد تورم می‌شود.



احمدی با بیان اینکه پف دور چشم را با استفاده از کرم‌ها و تزریق مواد مخصوص می‌توان درمان کرد، گفت: اغلب کرم‌های چشمی به کاهش پف چشم کمک می‌کند؛ همچنین با تزریق موادی مانند Restylane و Judvederm می‌توان پف چشم را درمان کرد، اما توجه کنید این موارد باید با تجویز پزشک متخصص انجام شود، همچنین استفاده از کرم‌های مخصوص رفع پف چشم از ضخیم شدن کلاژن اطراف چشم جلوگیری می‌کند.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pZ8N
نظرتان را بنویسید