ارسال بار به آلمان

ارسال بار به آلمان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
تهران کالابر

ارسال بار و لوازم منزل به آلمان از مهم ترین خدمات در زمینه باربری بین المللی می باشد. برای استفاده از این خدمات می توان از روش زمینی و هوایی بهره برد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/X3w5
نظرتان را بنویسید
نظرات
تهران کالابر
آیا حمل هوایی اثاثیه منزل به آلمان به صرفه است؟
برای ارسال بار هوایی به آلمان باید بارها در فرودگاه امام بر اساس وزن و حجم بار مورد نظر قیمت گذاری شوند. اگر فرض کنیم اثاثیه منزل شما مثلا یک کانتینر 20 فوت باشد، بایستی هزینه نسبتا زیادی را برای ارسال اثاثیه به آلمان صرف کنید. برای عده ای از مسافران زمان رسیدن اثاثیه منزل به مقصد به هر روی مهمترین نکته و حتی مهمتر از هزینه ی حمل آن میباشد، در این شرایط میتوان حمل هوایی برای لوازم ضروری را پیشنهاد داد. اما حقیقت امر این است که ارسال کلیه وسایل منزل به صورت هوایی مقرون به صرفه نیست! حمل بار زمینی به آلمان شاید یکی از بهترین گزینه ها برای حمل بار و وسایل منزل به آلمان باشد. اما بهتر است قبل از هر اقدامی با مشاوران ما در این زمینه مشورت بفرمایید. ما روش ها و پیشنهادات فراوانی برای شما داریم. هزینه و قیمت ارسال بار به آلمان را از ما استعلام بگیرید. ارسال بار به آلمان از تخصص های باربری تهران کالا بر است. بهترین روش حمل بار به آلمان، روش هوایی است که بارها در سریع ترین زمان ارسال می شوند. بهترین روش باربری از ایران به آلمان، حمل و فریت بار هوایی می باشد.
تهران کالابر
لوازم منزل و مبلمان معمولا به چه صورت به آلمان ارسال می‌ شود؟
ارسال وسایل شخصی و زندگی به آلمان به صورت هوایی و زمینی انجام می شود. کانتینرهای ۲۰ و ۴۰ فوت پس از بسته بندی بار جهت ارسال بار به آلمان بارگیری میشود. به منظور ارسال هوایی لوازم و اثاثیه منزل به این کشور باید در ابتدا تمام وسایل شما از بزرگ تا کوچک به خوبی بسته بندی شود. امر بسته بندی بارها توسط پرسنل ما به بهترین و اصولی ترین شکل ممکن انجام می شود. سپس بارها به گمرک ارسال و پس از انجام کارهای لازم و تاییدیه نهایی به فرودگاه فرستاده می شوند. یکی از آخرین مراحل ارسال اثاثیه منزل به آلمان توسط باربری ها که بسیار هم حائز اهمیت است، صدور بارنامه زمینی و هوایی برای ارسال اثاثیه از طریق مرزهای غرب کشور است. برای ارسال بار به ترکیه نیز می توانید با ما تماس بگیرید. ارسال لوازم منزل به ترکیه و دیگر کشورها از مهم ترین تخصص های ما می باشد. اگر به دنبال باربری از ایران به آلمان هستید با ما تماس بگیرید. حمل بار هوایی بهترین روش برای ارسال بار به شهرهای آلمان می‌باشد.