دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup05

در این مقاله به موضوع دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ پرداخته ایم. برای دیدن دصاویر فرم ثبت نام و دانلود فرم ثبت نام با مشاور گروپ همراه باشید.

دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

با نزدیک شده به فصل تابستان مدارس مختلف شروع به نام نویسی از دانش آموزان کرده اند. یکی از پایه های مهم و حساس در آموزش و پرورش پایه اول ابتدایی می باشد. دانش آموزان بسیاری اولین تجربه درس و مدرسه را در این پایه می آموزند. حال ما می خواهیم والدین و معلمان و دانش آموزان را با نحوه ثبت نام پایه اول ابتدایی آشنا کنیم.

برای دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در ادامه متن با ما همراه باشید.

فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دانش آموزان اول ابتدایی در هنگام ثبت نام علاوه بر ارایه مدارک هویتی و تحصیلی (مانند شناسنامه، مدارک سنجش، پزشکی و..) فرمی هم توسط والدین تکمیل و ضمیمه پرونده دانش آموز شود. این فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲حاوی اطلاعاتی از کودک که شامل اطلاعات هویتی، دینی، خانوادگی، مدرک تحصیلی، سلامت جسمانی و روانی ، اطلاعاتی از پدر شمال دین، شغل، هویتی و .. اطلاعاتی از مادر شامل شغل ، دین، مدرک تحصیلی، تعداد فرزند و غیره می باشد. فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی توسط پدر، مادر و مسول ثبت نام تکمیل می شود.

فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

در زیر تصاویر نمونه فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی را مشاهده می فرمایید. فرمی که درهنگا ثبت نام در مدارس توسط پدر و مادر و مسول ثبت نام تکمیل می شود و در ادامخ متن لینک دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی 1401 - 1402 را اورده ایم.

فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
نمونه فرم  ثبت نام پایه اول ابتدایی

دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی

برای دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ باید روی لینک زیر بزنید.

دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی

نحوه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی

نحوه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی به این صورت است که نوآموزان می توانند به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به ثبت نام نمایند. برای ثبت نام غیر حضوری ابتدا باید وارد سامانه پادا به نشانی اینترنتی pada.medu.ir شود.

نحوه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی

شوند و فرم سنجش سلامت را پر کرده و بعد از طی کردن مراحلی ثبت نام در سامانه پادا را انجام دهند. دانش آموزان بری ثبت نام قطعی در مدارس باید به مدرسه مراجعه کرده و با تکمیل مدارک و پرونده اقدام به ثبت نام نهایی کنند.

راهنمای نحوه ثبت مدارک پایه اول ابتدایی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ 
 

درداین قسمت از متن به راهنمای نحوه ثبت مدارک پایه اول ابتدا ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲  پردا خته ایم:

۱) ابتدای آدرس اینترنتی سایت پادا که pada.medu.ir می باشد را در مرورگر خود وارد کنید.
۲) در صفحه باز شده وارد بخش مورد نظر خود که پیش ثبت نام مدارس می باشد شوید.
۳) در آخر اطلاعات خواسته شده در هر قسمت را به درستی و بادقت وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید تا بتوانید وارد صفحه ثبت نام مدارس شده و با انتخاب پایه اول ابتدایی اقدام به بارگذاری مدارک ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی نمایید.

طبق اعلام معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش برگزاری هرگونه مصاحبه یا آزمون برای نو آموزان پیش دبستانی و کلاس اولی ها در همه مدارس دولتی و غیر دولتی در زمان پذیرش و ثبت نام ممنوع است.

ما در این مقاله به شیوه دانلود فرم ثبت نام پایه اول ابتدایی پرداختیم. اگر در این خصوص سوالی دارید یا در خصوص پر کردن اطلاعات دچار خطا و اشکال شدید با کارشناسان مشاور گروپ با شماره 909071613 تماس حاصل فرمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kGmE
نظرتان را بنویسید