محتوای آموزشی برنامه شاد برای دوره متوسطه اول

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از جدیدترین امکانات برنامه شاد دوره متوسطه اول ، که برای عموم مردم قابل دسترس بوده ، استفاده از محتوای آموزشی می باشد . برای دسترسی رایگان به این محتوا که به تفکیک پایه های تحصیلی متوسطه اول ارائه شده است ، فقط کافیست برنامه شاد را نصب نمود .




شبکه آموزشی دانش آموز یا شاد مدام در حال به روز رسانی بوده و وزارت آموزش و پرورش همواره در تلاش است به امکانات این برنامه بیفزاید . برنامه شاد که در ابتدا صرفا به منظور پیگیری آموزش دانش آموزان توسط معلمان طراحی شد ، کم کم در راه تبدیل شدن به پلتفرمی همیشگی برای آموزش مجازی مدارس و به اصطلاح مدرسه همراه دانش آموزان متوسطه اول است .

با توجه به این که پایان شیوع ویروس کرونا نه تنها در کشور ما بلکه در هیچ کشوری به طور دقیق مشخص نیست ، استفاده از ابزاری های آنلاین و مجازی برای تمامی امور ، به خصوص امر آموزش دوره متوسطه اول ، ضروری به نظر می رسد . به همین منظور بروز رسانی مداوم برنامه شاد در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دارد . 

یکی از مفید ترین امکاناتی که به این برنامه اضافه شده و هر روز در حال به روز رسانی می باشد ، امکان استفاده از محتوای آموزشی برنامه شاد دوره متوسطه اول برای همگان است . محتوای آموزشی در این برنامه که پیشتر فقط در گروه های کلاسی وجود داشت ، هم اکنون به صورت یکپارچه و دسته بندی شده بر اساس مقاطع هفتم تا نهم قابل دسترسی بوده که در ادامه این مقاله به نحوه استفاده از محتوای آموزشی برنامه شاد دوره متوسطه اول پرداخته ایم .



نحوه استفاده از محتوای آموزشی برنامه شاد دوره متوسطه اول
به منظور استفاده از محتوای آموزشی برنامه شاد دوره متوسطه اول کافیست برنامه شاد را دانلود و نصب نموده و پس از احراز هویت دانش آموز ، وارد محیط برنامه شوید . سپس از قسمت محتوای آموزشی ، مقطع متوسطه اول و سپس پایه و درس مورد نظر را انتخاب کنید . به منظور سهولت بیشتر اولیا و دانش آموزان گرامی ، راهنمای تصویری استفاده از این امکانات در برنامه شاد دوره متوسطه اول ادامه قرار داده شده است .



 راهنمای تصویری کانال های محتوای آموزشی برنامه شاد



پس از ورود به برنامه ، در این قسمت گزینه " محتوا و مواد آموزشی " را انتخاب نمایید .







در این قسمت می بایست ، مقطع تحصیلی را انتخاب نمایید 







بعد از انتخاب " متوسطه اول " وارد این قسمت خواهید شد که پایه های تحصیلی مختلف متوسطه اول قابل مشاهده می باشد . ( ما در این قسمت به عنوان مثال ، پایه هشتم را انتخاب کردیم )







پس از انتخاب پایه تحصیلی مورد نظر ، می بایست درس مورد نظر را انتخاب نمایید .







در این قسمت می توانید . تمامی محتوای آموزشی ارائه شده درس مذکور را در اپلیکیشن شاد مشاهده نمایید .







 هر درس ، یک کانال مجزا داشته و با ورود به این کانال ها ، هر کدام به صورت خودکار مطابق شکل زیر به کانال های شما اضافه می شوند .







یکی دیگر از مهم ترین امکانات این برنامه که به تازگی اضافه شده ، امکان عضویت در کانال های مختلفی می باشد که اطلاعات مختلفی اعم از اخبار مدارس ، مطالب مشاوره ای و غیره در آن ها ارائه می شود . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کانال های اپلیکیشن شاد می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .

بیشتر بخوانید: معرفی کانال های برنامه شاد










برای اطلاع از آخرین اخبار امکانات و محتوای آموزشی برنامه شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هرگونه سوال درباره نحوه استفاده از امکانات و محتوای آموزشی اپلیکیشن شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .

در ادامه بخوانید: ساخت کانال در برنامه شاد









سوالات متداول


1- برنامه شاد در مقطع متوسطه اول چه امکاناتی را داراست ؟
از امکانات این برنامه در دوره متوسطه اول می توان امکان دسترسی به محتوای آموزشی را نام برد که در این مقاله به آن پرداخته شده است .




2- چگونه می توان به محتوای آموزشی برنامه شاد دوره متوسطه اول دسترسی پیدا کرد ؟
با ورود به برنامه شاد می توان این محتوای آموزشی را مشاهده نمود که در این مقاله به نحوه استفاده از این محتوا و راهنمای تصویری آن پرداخته شده است .




3- آیا برنامه شاد ، امکانات دیگری هم دارد ؟
بله . یکی از این امکانات امکان دسترسی به کانال های مختلف در اپلیکیشن شاد بوده که در این مقاله به اطلاعات بیشتر در این باره پرداخته شده است .

منبع : محتوای آموزشی برنامه شاد برای دوره متوسطه اول
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/j3VR
نظرتان را بنویسید