سال 2031 موجودات فضایی می آیند؟

سال 2031 موجودات فضایی می آیند؟
ذخیره سازی
3
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
را لطف الله زاده
اگر شما نیز مثل من عاشق نجوم باشید حتما؛ خبرهایی مبنی بر دیدار با موجدات فضایی در سال 2031 را خوانده اید. سایت های مختلفی چه فارسی زبان و چه سایر زبان ها در این باره نوشته اند حتی در کارتون سیمپسون ها نیز اشاره هایی به این مورد کرده اند که درسال 2031 جنگ جهانی صورت خواهد گرفت و سپس با موجودات فضایی دیدار خواهیم کرد. البته با توجه به دریافت امواج هایی از فضا که این روزها خبر آن داغ می باشد بی ربط نمی باشد.

به نقل از پرشین بلاگ

تقریبا 3 سال پیش ناسا یا آژانس فضایی آمریکا با افشای گزارشی محرمانه تلویحا وجود موجودات فضایی در سیارات دور را تایید کرد. یکی از محققان ارشد ناسا نیز اعلام کرده بود که در آینده با موجودات فضایی دیدار خواهیم کرد. این در حالی است که پیشتر نیز دانشمندان روسی اعلام کرده بودند که سال 2031 سال ملاقات با فرازمینی ها خواهد بود.

منجمان و دانشمندان اخیرا در گوشه ای از کیهان چیزی را مشاهده نموده اند که آنها را غرق در بهت و حیرت نموده است. آنها در اعماق کیهان اجسام دواری مانند سیاه چاله را دیده اند که بسیار نزدیک بهم و در یک جهت کشیده شده اند و بصورت هماهنگ با هم می چرخند. تصورش هم دشوار است که هرکدامشان صدها سال نوری وسعت دارند در کنار یک دیگر قرار گرفته باشند و در یک جهت امتداد داشته باشند. نکته عجیب در اینجا اینست که این نخستین بار است که منجمان چنین پدیده نادری را مشاهده نموده اند یعنی در هیچ کجای کیهان که تا کنون توسط ابر تلسکوپ ها اسکن شده نمونه مشابه هرگز دیده نشده است. دانشمندان برآورد نموده اند که احتمال اینکه چنین چیزی اتفاق افتد 0.1 درصد است. اما واقعا چه توضیحی در این زمینه وجود دارد؟ دانشمندان هیچ گونه ایده ای در این مورد تا کنون ارائه نداده اند اما نظریه پردازان بیگانگان فضایی معتقدند علت چنین پدیده ای را می توان به تمدن های فوق پیشرفته موجودات بیگانه در کیهان مرتبط دانست .آنها احتمالا می بایست جزو تمدن های نسل 4 یا 5 کارداشف باشند که به درجه ای از تکنولوژی رسیده اند که می توانند کل انرژی کیهان را بهرهبرداری نمایند. آنها در مرحله ای از پیشرفت بسر می برند که حتی تخیلش برای ما دشوار است. اما واقعا باید پرسید آنها چه نوع موجوداتی هستند؟ آیا مانند ما انسان هستند؟ آیا جسم مادی دارند؟ در جواب به این پرسش دشوار باید گفت که ممکن است چنین باشد و ممکن است هم چنین نباشدانها ممکن است کلا مبتنی بر ماده نباشند. دنیایی که در ان زندگی می کنیم فراتر از تصور و تخیل است.

2031

2031
سال 2031 موجودات فضایی می آیند؟

به نقل از اینفو

به گفته بسیاری از سایت‌های خبری علمی یکی از دانشمندان ارشد ناسا اخیرا گفته است که نشانه‌های قوی از زندگی بیگانگان یافته‌اند و به احتمال قوی طی 20 تا 30 سال آینده، امکان مطالعه آن‌ها برای ما به وجود خواهد آمد.
الن استوفان در جلسه ای که روز سه شنبه برگزار شد گفت: “ما می دانیم کجا را بگردیم، می دانیم چطور بگردیم. در بیشتر پرونده‌ها، ما تکنولوژی را داریم و در مسیری هستیم که آن را به کار بگیریم.”
اما اگر شما هم از واژه «بیگانگان»، احتمالا تصور موجودات عجیب و غریب با چشم های درشت و مشکی رنگ را دارید، استوفان سریعا ذهن تان را به حقیقت نزدیک می کند: “ما در مورد مردان کوچک سبزرنگ صحبت نمی کنیم. ما در مورد میکروب های کوچک صحبت می کنیم.”
جان گرانسفیلد، همکار وی و فضانورد سابق هم این مسئله را تائید می کند. جفری نیومارک پا را فراتر گذاشته و می‌گوید: “قطعا بحث ما «اگر» نیست، در مورد «چه زمانی» صحبت می کنیم.”
دانشمندان سال هاست که به دنبال بیگانگان و زندگی آن‌ها در سیارات دیگرمی‌گردند و این اولین باری است که ناسا تا به این حد محکم و مطمئن در ارتباط با آن سخن می گوید.
مشخص نیست که منظور ناسا چیست. آیا زندگی در منظومه شمسی جریان دارد یا خارج آن؟ اخیرا دانشمندان اطلاعات ارزشمندی یافته اند که نشان می‌دهد امکان وجود آب و بخار آب در سیاراتی چون انسلادوس و HAT-P-11b وجود دارد.
بنابراین چیزی که در این زمینه بسیار مهم است اثبات حیات فرازمینی به کمک دانشمندان زیست شناس و زمین شناس واقع در ناسا است .

اینکه این موجودات چقدر واقعیت دارند یا خیر را کنار می‌گذاریم و تنها به تخیلات خود بسنده می‌کنیم که آنچه که امروز به دست آورده‌ایم حاصل همان تخیلات قدیمی است. روزی پرواز و روز دیگر سفر به اعماق دریاها تخیل ما بود که به آن دست یافته ایم بنابراین دانشمندان با فرض اینکه این تخیلات واقعی هستند به تلاش برای جستجوی حیات فرازمینی ادامه می‌دهند.
حاصل این تلاش در چند سال گذشته در یکی از همایش‌های ناسا در مورد تلسکوپ جمیزوب انجام شد، یکی از دانشمندان به نام مت مانتین اظهار امیدواری کرد که این تلسکوپ با قابلیت‌های متعددی که دارد بتواند در طول سالیان دراز به جستجو در میان مجموعه راه‌شیری پرداخته و به دانشمندان در کشف حیات در دیگر سیارات کمک فراوانی کند.

تا سال 2031 که ببینیم تا چه میزان این خبرها به حقیقت خواهد رسید از شما دعوت میکنم از ویدیو زیر دیدن فرمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4olV
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر