فیلم عمل کیست مویی سنتی

فیلم عمل کیست مویی سنتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
partoclinic

فیلم عمل کیست مویی باز را در ادامه میبینیم در این فیلم که کاملاً متفاوت با فیلم عمل کیست مویی سنتی می باشد برش اولیه با تیغ را مشاهده کنید:

www.aparat.com/video/video/embed/videohash/M61QL/vt/frame?t=12

عمل مو برگشتی به صورت بسته نیازمند تخصص و مهارت بالاتری می باشد تا کیست به صورت کامل تخلیه شود و بیمار با علائم عفونت بعد از عمل کیست مویی یا جای بخیه مواجه نشود.

عمل سرپایی کیست مویی با لیزر که در ادامه فیلم آن را میبینیم، همان جراحی به صورت بسته می باشد که اگر با لیزر انجام شود هیچ گونه اثر و ردی از جای بخیه روی پوست باقی نمی ماند.

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال یکی از شایع ترین بیماری های عفونی نشیمنگاهی است که در آن یک تونل یا کانال کوچک به شکل کیست در زیر پوست (معمولاً در بالای باسن جایی که به قسمت پایین کمر می رسد) تشکیل می شود.

این کیست ممکن است عفونی شده و پر از چرک شود و باعث درد، تورم و گاهی تب شود. این عارضه در مردان شایع‌تر از زنان است و معمولاً جوانان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دوران نقاهت بعد از عمل کیست مویی

بخش مهمی از درمان به دوران نقاهت بعد از عمل کیست مویی و نحوه مراقبت از زخم بستگی دارد. در واقع مدت زمان بهبودی کامل به نوع کیست و روش جراحی باز یا بسته بستگی دارد و ممکن است از یک تا ۳ ماه طول بکشد.

  • معمولاً پس از یک ماه قادر خواهید بود که کارهای روزانه خودتان را انجام دهید و اگر عمل جراحی کیست مویی با بخیه انجام داده باشید ممکن است ۶ هفته پس از عمل برای برداشتن بخیه ها با پزشک خود ملاقات داشته باشید.
  • برای راحتی دفع مدفوع بعد از عمل کیست مویی و جلوگیری از فشار به ناحیه عمل حتماً از توالت فرنگی استفاده شود و سعی کنید از دستشویی ایرانی استفاده نکنید تا بخیه ها باز نشود.
  • علت خونریزی بعد از عمل کیست مویی ممکن است به دلیل عفونت (اگر با بوی بد همراه باشد) یا فشار و ضربه به ناحیه جراحی شده کیست باشد.
  • در مورد پانسمان و تمیز نگه داشتن زخم پزشک دستورالعمل های لازم را می گوید و لازم است که رعایت کنید.
  • https://partoclinic.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5J7K
نظرتان را بنویسید