سیم خاردار حلقوی قطر 60

سیم خاردار حلقوی قطر 60
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
توری کالا
سیم خاردار حلقوی قطر 60 یا سیم خاردار سوزنی قطر 60 نوعی از سیم خاردار است که به صورت حلقه شده جهت پوشش حفاظت فیزیکی جهت اماکن حفاظتی نظیر پادگانها ، زندان ها و … استفاده می شود .

این نوع از سیم خاردار قابل نصب بر روی دیوار ، پایه با سر V شکل و همچنین روی زمین می باشد . نصب این محصول بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص خاصی ندارد . سیم خاردار حلقوی عرض 60 به علت ضخامت بیشتر در قطر مفتول هسته ( مفتول مرکزی) و مفتول خار ها ، دارای استحکام بیشتری نسبت به سیم خاردار خطی بوده و از دوام و پوشش دهی بالاتری برخوردار است .

مشخصات فنی سیم خاردار حلقوی قطر 60 :

در تولید سیم خاردار حلقوی قطر 60 از مفتول 3 میلیمتری خشک ( فنر) با روکش گالوانیزه به عنوان مفتول مرکزی و مفتول 2٫5 میلیمتری به عنوان خار ( سوزن ) استفاده می شود . کیفیت گالوانیزه مفتولها 180 گرم در متر مربع بوده و قدرت کششی آنها 140 کیلوگرم بر میلیمتر مربع است . این محصول دارای 62 حلقه و وزن 11 کیلوگرم می باشد . سیم خادار حلقوی 60 سانت در حالت بهینه و بدون کشش مضاعف 10 متر را پوشش می دهد . در صورتیکه می خواهید قطر یا ارتفاع بیشتری را پوشش دهی کنید می توانید از سیم خاردار حلقوی عرض 90 سانتیمتر استفاده کنید .

ادامه مقاله را در وبسایت toorikala.ir دنبال کنید ...
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BNxQ
نظرتان را بنویسید