سیم خاردار حلقوی قطر 90 سیم خاردار حلقوی عرض 90

سیم خاردار حلقوی قطر 90  سیم خاردار حلقوی عرض 90
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
توری کالا
سیم خاردار حلقوی عرض 90 :

سیم خاردار حلقوی عرض 90 که به سیم خاردار سوزنی عرض 90 نیز معروف است یکی از ابزار های مهم جهت محصور کردن و ممانعت از ورود در اماکن حساس و نظامی و … که نیز به حفاظت فیزیکی دارند ، بوده و به علت ساختار جالب ، متریال به کار رفته در مفتول مرکزی و خارها و همچنین پوشش گالوانیزه به کار رفته در آنها دارای عمر طولانی ( بالای 50 سال ) در فضای باز و تحت شرایط مختلف و متنوع آب و هوایی نظیر اشعه UV خورشید ، گرما ، سرما ، باد ، باران و .. بوده به طوریکه مقاومت بسیار چشم گیری در برابر زنگ زدگی ، خوردگی و پوسیدگی دارد .

حلقه های این نوع سیم خاردار طوری طراحی شده است که نصب و اجرای آن بسیار ساده بوده و نیازی به مهارت ندارد و در عین حال در کمترین زمان ممکن انجام خواهد گرفت .

مشخصات فنی سیم خاردار حلقوی قطر 90 :

از نظر مشخصات فنی و کیفیت مفتول های به کار رفته این محصول دقیقاً مشابه سیم خاردار حلقوی عرض 60 می باشد . با این تفاوت که سیم خاردار حلقوی عرض 90 در شکل استاندارد و بدون کشش اضافه 15 متر طول را پوشش دهی می کند . نوع مفتول به کار رفته در سیم خاردار حلقوی 90 ، مفتول پرکربن گالوانیزه گرم و ضخامت مفتول محور اصلی 3 میلیمتر و ضخامت مفتول خارها 2٫5 میلیمتر است . به طور کلی و در حالت بهینه ، در ازای هر 1 کیلو ، 1 متر باز شوندگی پیشنهاد می شود .
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ANw9
نظرتان را بنویسید