ازدواج با مردی که شکست عشقی خورده

ازدواج با مردی که شکست عشقی خورده
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab

اگر قصد دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده را دارید بهتر است ابتدا از احساس او نسبت به خود مطمئن شوید. آیا قصد او از دوستی با شما لذت های زودگذر است و پس از یک مدت کوتاه شما را رها کرده و سراغ دختر دیگری می رود؟ یا اینکه هدف او از دوستی با شما شناخت بیشتر شما و ازدواج است؟

در صورتی که قصد او لذت های زودگذر است، بهتر است این رابطه را هرچه زودتر تمام کنید، تا پیش از آنکه دلبستگی شما بیشتر شود. به طور کلی اگر قصد دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده را دارید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. تا شما را با معایب دوست شدن با پسری که شکست عاطفی تجربه کرده به طور کامل آشنا کنیم.

 

آیا ازدواج با مردی که شکست عشقی خورده درست است

اگر هنوز در مرحله دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده هستید و متوجه شده اید که او در گذشته شکست عشقی را تجربه نموده است، بهتر است با او ازدواج نکنید. شاید در ابتدا فکر کنید که چه پیشنهاد بی احساس و بی رحمانه ای به شما داده شده است. اما اگر پس از ازدواج با او به این پیشنهاد فکر کنید متوجه می شوید که این پیشنهاد نه تنها بی رحمانه نبوده است، بلکه کاملا دلسوزانه مطرح شده است.

البته این به معنای اشتباه بودن دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده و یا ازدواج با او نیست. بلکه دوری نمودن از مشکلاتی است که ممکن است به دلیل دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده و یا ازدواج با او برای شما پیش بیاید.

به طور کلی مردانی که در زندگی خود دچار شکست عشقی شده اند، در صورتی که به دلیل خیانت و بی وفایی این شکست را تجربه کرده باشند، نسبت به دیگر بانوان بدبین خواهند شد. بنابراین در صورتی دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده و یا ازدواج با مردی که شکست عاطفی خورده است، قطعا محدودیت های بیشتری در زندگی خواهید داشت.

از طرفی آسیب ها و زخم هایی که در دل و احساس این مردان ایجاد شده است به مرور زمان خوب خواهد شد. بنابراین ممکن است در ابتدای رابطه با آن ها با مشکلاتی نظیر کمبود محبت و توجه از طرف آن ها مواجه شوید. بنابراین مجبورید به جای نشان دادن محبت خود، کمبودهای محبت طرف مقابل خود را ترمیم نمایید. این کار شاید در ابتدای رابطه سخت نباشد، اما پس از مدتی شما را خسته خواهد کرد.

همچنین در برخی از مواقع ممکن است بدون اینکه متوجه باشید محلی برای تخلیه خشم مرد مقابلتان از رابطه شکست خورده قبل او شوید. 

حتما بخوانید: نشانه شکست عشقی در مردان

 

 

 

 

 

معایب ازدواج با مردی که شکست عاطفی خورده

همانطور که گفته شد افرادی که شکست عشقی را تجربه نموده اند، ضربه های سنگینی را تحمل نموده اند. بنابراین ممکن است نسبت به سایر مردان واکنش های متفاوت تری در زندگی مشترک خود بروز دهند. معمولا زندگی با این افراد به دلیل شکست قبلی آن ها سختی ها و محدودیت های بیشتری دارند. به همین دلیل است که توصیه می شود از دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده و یا ازدواج با او اجتناب نمایید. اما در صورتی که قصد دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده و یا ازدواج با او را دارید، بهتر است پیش از آن با معایب ازدواج با مردی که شکست عشقی خورده، به طور کامل آشنا شوید.

اعتیاد عاطفی و وابستگی بیش از اندازه:

یکی از مشکلات دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده و یا ازدواج با او وابستگی شدید فرد به شما است. از آنجایی که فرد در بسیاری از مواقع برای فرار از شکست قبلی خود با شما وارد رابطه جدید می شود، ممکن است به صورت افراطی بخواهد اشتباهات گذشته خود را جبران نماید و بیش از اندازه به شما محبت نموده و شدیدا به شما وابسته باشد.

شروع رابطه جدید شتاب زده:

در برخی از مواقع نیز فرد ممکن است برای فراموشی رابطه قبلی خود با شما وارد رابطه جدید شود. در این صورت او هنوز به طور کامل رابطه قبلی خود را فراموش نکرده است. در این صورت ممکن است دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده و ازدواج با او موجب شود تا شما مجبور به تحمل شکاک بودن، بدبینی، رفتارهای غیرمنطقی طرف مقابل خود شوید.

احتمال جدایی زودهنگام:

از آنجایی که ازدواج فرآیند پیچیده ای است، در صورتی که شما بخواهید علاوه بر مشکلات و بحران های پیش رو، مشکلات روحی و روانی فرد مقابل را نیز برطرف نمایید، پس از مدتی شما را خسته و ناتوان خواهد نمود. به همین دلیل است که معمولا جدایی زود هنگام در زوج هایی که یکی از آن ها شکست عشقی را تجربه نموده است، بیشتر از سایر زوجین است.

حتما بخوانید: شروع رابطه پس از شکست عشقی

 

دوست شدن با پسری که شکست عاطفی خورده درست است

قبل از دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده بهتره بدانید که دلیل دوستی او با شما چیست؟ اگر برای رهایی از رابطه قبلی و فراموش کردن آن با شما وارد رابطه شده است، بهتر است هرچه سریع تر این رابطه را پایان دهید. اما در صورتی که رابطه قبلی برای او کاملا تمام شده و سپس با شما وارد رابطه شده، ممکن است هدف او شناخت بیشتر شما و ازدواج باشد. در این صورت نیز بهتر است از دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده و ازدواج با او اجتناب نمایید. زیرا ممکن است پس از مدتی به او دلبسته شوید و فراموش کردن او برای شما سخت شود.

اما در صورتی که به فردی که دچار شکست عشقی شده علاقه مند هستید، بهتر است پیش از دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده از تمام شدن رابطه قبلی او مطمئن شوید. تا از مشکلات این دوستی کاهش دهید. برای اینکه از تمام شدن رابطه قبلی او مطمئن شوید، بهتر است به موارد زیر توجه نمایید.

در صورتی که او نسبت به رابطه قبلی خود احساس خشم و تنفر شدید دارد، به این معنا است که او هنوز رابطه قبلی خود را فراموش نکرده است.

دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده

اگر در طول رابطه دائما شما و رفتارتان را با رابطه قبلی خود مقایسه می نماید نیز، به معنای تمام نشدن رابطه قبلی در ذهن و قلب او می باشد.

در صورتی که پس از دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده متوجه شدید که او نسبت به دوست یا نامزد قبلی خود احساس گناه می کند و احساس می کند که در رابطه قبلی مقصر بوده است. در این صورت ممکن است در طول رابطه با شما باز هم به فرد قبلی فکر کند و همین موضوع موجب اختلاف و خیانت در رابطه شما خواهد شد.

حتما بخوانید: درمان شکست عشقی

معایب دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده

دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده می تواند معایبی را به همراه داشته باشد که بهتر است پیش از دوستی و دلبستگی به طور کامل با آن ها آشنا شوید. از مهم ترین معایب رابطه با مردی که دچار شکست عاطفی شده است می توان به موارد زیر اشاره نمود.

شکاک و بدبین بودن:

یکی از معایب رابطه با فردی که دچار شکست عشقی شده است، شکاک بودن او نسبت به شما است. از آنجایی که رابطه قبلی او با بی وفایی و خیانت همراه بوده است. ترس از بی وفایی و خیانت شما نیز دائما با او همراه است. به همین دلیل ممکن است دائما بخواهد رفت و آمد تماس های شما را چک نماید. که این مشکل بعد از ازدواج نیز برطرف نخواهد شد. بنابراین بهتر است در همین مرحله رابطه خود را پایان دهید.

افسردگی و اندوه:

از دیگر معایب این رابطه احساس یاس و نا امیدی طرف مقابل است. او به دلیل شکست در رابطه قبلی ممکن است احساس اندوه نماید و در رابطه فعلی شما نیز دائما افسرده و ناراحت باشد. این موضوع موجب کسل کننده و خسته کننده شدن رابطه شما خواهد شد. که بعد از مدتی شما را نیز نسبت به رابطه سرد و بی احساس خواهد نمود.

مقایسه شما با رابطه قبلی:

یکی دیگر از مشکلات جدی دوستی بعد از شکست عشقی در مردان، مقایسه شما با فرد قبلی توسط او است. معمولا این فرد کوچک ترین رفتار شما را با فرد قبلی زندگی خود مقایسه نموده و همین موضوع موجب می شود تا در برابر خطاهای بسیار کوچک شما واکنش های شدید نشان داده و موجب اختلاف خود و شما شود. که پس از مدتی مشکلات جدی تری به وجود خواهد آورد.

حتما بخوانید: چگونه پسری را که شکست عشقی خورده عاشق خود کنیم

 

 

 

 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا ازدواج با مردی که شکست عشقی خورده درست است؟

✔️ اگر قصد دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده را دارید بهتر است ابتدا از برخی مسائل آگاه شوید که در متن مقاله مطرح شده است.



 

2- ✔️ معایب ازدواج با مردی که شکست عاطفی خورده چیست؟

✔️ افرادی که شکست عشقی را تجربه نموده اند، ضربه های سنگینی را تحمل نموده اند که رد متن مقاله مطرح شده است.



 

3- ✔️ آیا دوست شدن با پسری که شکست عاطفی خورده درست است؟

✔️ قبل از دوست شدن با پسری که شکست عشقی خورده بهتره برخی مسائل را بدانید که در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : ازدواج با مردی که شکست عشقی خورده

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m1Rr
نظرتان را بنویسید