همه چیز در مورد روتختی های سه بعدی

همه چیز در مورد روتختی های سه بعدی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
vahid kamali

روتختی سه بعدی مدل جدیدی از روتختی است که به تازگی وارد بازار ایران شده و مورد استقبال هر بیننده ای قرار گرفته است که به لطف آن توانسته در مدت کوتاهی بازار را تسخیر کرده و ارواح روی روتختی را متفرق کند. جایگزین ها اما مشکل این است که بسیاری از افراد در انتخاب طرح و رنگ این نوع و تطبیق آن با سایر لوازم اتاق دچار مشکل هستند. به همین منظور در این راهنما به بررسی پتوی سه بعدی و انواع آن می پردازیم.

چاپ دیجیتال پارچه های سه بعدی به چه صورت است؟


به عنوان بخشی از درک خود از چاپ سه بعدی، باید از روش چاپ نیز آگاه باشید. همانطور که حدس زده اید، روتختی هایی که از فناوری چاپ دیجیتال استفاده می کنند، یک مدل منحصر به فرد هستند. یک نگرانی همیشگی برای این محصولات وجود دارد و آن اینست که آیا چاپ روتختی یا پرده سه بعدی به مرور زمان پاک می شود؟

در ابتدای ورود این تکنولوژی روتختی هایی با عکس شخص در بازار موجود بودند که به مرور زمان نقش آن ها کمرنگ تر شده و این تکنولوژی تا حدودی به بلوغ خود نزدیک می شود. برای تولید روتختی های سه بعدی، ابتدا تیم طراحی طرح مورد نظر را با استفاده از نرم اقزار های تخصصی مانند adobe illustrator و adobe Photoshop با فرمت های خاص بسیار با کیفیت طراحی میکنند و برای قسمت چاپ ارسال میکنند.

طرح ارسال شده برای قسمت چاپ بصورت برگردان یا سابلیمیشن بر روی کاغذهای مخصوص بادقت و وضوح رنگ و رزولوشن بسیار بالا توسط پرینتر سه بعدی چاپ می شود. سپس پارچه و تصویر در یک فرآیند پرس و حرارت دهی با یکدیگر در مجاورت قرار می گیرند و اصطلاحا طرح مورد نظر روی پارچه فیکس می شود. تمام مراحل فوق بصورتی انجام می شود که طرح چاپ شده به هیچ عنوان قابل پاک شدن نیست و هیچ نگرانی از بابت از بین رفتن چاپ پارچه به مرور زمان با در اثر شستشو متوجه محصولات نیست

منبع: https://teletype.in/@vahid2022/vTMsQ1TTHPX

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gAlY
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر