نتایج نمونه دولتی نهم 1400-99

نتایج نمونه دولتی نهم 1400-99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
دریافت نتایج نمونه دولتی نهم
آزمون نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در سال های اخیر به صورت همزمان با هم برگزار می گردد. نتایج نمونه دولتی نهم به صورت الکترونیک و اینترنتی در سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم قابل مشاهده خواهد بود. لذا آن دسته از داوطلبانی که مایل به ادامه تحصیل و پذیرش در این مدارس می باشند ، لازم است مطابق با زمان بندی اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی اقدام به دریافت نتایج نمایند.
یکی از تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی این است که ثبت نام هر یک از این مدارس به صورت جداگانه اما در یک زمان و با استفاده از یک سامانه صورت می پذیرد و همچنین کارنامه هر یک از این مدارس به صورت جداگانه منتشر می گردد که به وسیله این کارنامه داوطلبانی که موفق به کسب نمره و تراز لازم شده اند از وضعیت پذیرش و یا عدم پذیرش خود اطلاع یابند.
پس از ورود به سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم برای مشاهده نتایج نمونه دولتی نهم 99 – 1400 لازم است اطلاعاتی همچون کد ملی و همچنین رمز عبور همگام را وارد نمایید. شایان ذکر است دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان برای هر دو داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی یکسان می باشد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0kQ5
نظرتان را بنویسید