کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به رشته پزشکی

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به رشته پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو

کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر میشه و داوطلبا با ورود به این سایت در زمان مقرر با وارد کردن اطلاعات لازم می تونن اقدام به دریافت کارت آزمون لیسانس به پزشکی کنن. همچنین، داوطلبا باید علاوه بر داشتن کارت ورود به جلسه، کارت شناسایی خودشون رو هم همراهشون داشته باشن.

 

 

آزمون لیسانس به پزشکی هر ساله توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار میشه و این فرصتی برای فارغ التحصیلای کارشناسی فراهم می کنه تا بتونن در رشته پزشکی قبول بشن و در این رشته تحصیل کنن. داوطلبایی که متقاضی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی بودن و فرایند ثبت نام خودشون رو تکمیل کردن باید یکسری مدارک همراه خودشون داشته باشن، یکی از این مدارک کارت ورود به جلسه آزمونه که چند روز قبل از آزمون در سایت دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیره و داوطلبا حتما باید کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 رو از سایت دریافت کنن و همراه خودشون در روز آزمون داشته باشن.

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن که این کارت چه زمانی منتشر میشه و به چه صورتی باید برای دریافت اون اقدام کنن، ما در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱ توضیح دادیم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱

داوطلبایی که ثبت نام خود رو در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام دادن برای شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی باید کارت ورود به جلسه رو چند روز قبل از آزمون دریافت کنن تا از زمان و مکان آزمون به طور دقیق مطلع بشن.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 معمولاً چند روز قبل از برگزاری آزمون و در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهرانه که اطلاعیه ی زمان انتشار کارت آزمون لیسانس به پزشکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران هرساله در تاریخ مشخصی منتشر می‌ شه.

 

در روز آزمون شرکت کننده ها باید نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 که حاوی اطلاعات آزمون، حوزه امتحانی و ساعت متقاضیه رو به همراه مدارک شناسایی با خودشون ببرن. سال گذشته زمان دریافت کارت ازمون کارشناسی به پزشکی 7 تیرماه بود، احتمالا زمان دریافت کارت همانند سال گذشته باشه.

 

هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان انتشار کارت پذیرش پزشکی از کارشناسی داده نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد با خبر بشن.

 

 

به محض اعلام زمان انتشار کارت آزمون لیسانس به پزشکی 1401، در این مقاله اطلاع رسانی میشه.

 

داوطلبا برای اطلاع از جزئیات زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی می تونین به لینک زیر وارد بشین.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون لیسانس به پزشکی

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی می‌ تونین به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کرده و به صورت اینترنتی کارت خودتون رو دانلود کنین. داوطلبا باید برای دریافت کارت آزمون پذیرش از لیسانس به پزشکی در تاریخ مشخصی که سایت آزمون دانشگاه علوم پزشکی معرفی می کنه وارد سایت exam.tums.ac.ir بشن و اطلاعاتی که لازمه رو وارد کنن و سپس وارد لینک دانلود کارت بشن.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1401

 

۱وارد شدن به سایت exam.tums.ac.ir

۲درج " کد رهگیری ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی " به جای نام کاربری و درج " کد ملی " به جای رمز عبور

۳وارد شدن به سامانه دریافت کارت و بررسی اطلاعات نوشته شده در کارت

۴دانلود فایل کارت ورود به جلسه و تهیه نسخه چاپی برای روز آزمون

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی، به متن مقاله زیر رجوع کنین.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۱

اگه احیانا موقع ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی در مشخصات فردی و رشته تحصیلی و ... اشتباهاتی پیش اومده و شما بعد از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه اشتباهاتون شدین هم نگران نباشین، چون دانشگاه علوم پزشکی تهران زمان مشخصی رو اعلام می کنه تا این دسته از داوطلبا بتونن برای رفع نقص کارت آزمون اقدام کنن و بعضی از اطلاعاتشون رو ویرایش کنن.

 

ولی برای تصحیح سایر اطلاعات باید در فرصت های دیگه ای که سازمان قبل از دریافت کارت اعلام کرده بود اقدام می کردین. در واقع هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی به پزشکی ۱۴۰۱، شما اطلاعاتی رو می‌ تونین تغییر بدین که در نتایج مؤثر باشه.

 

این فرصت ویرایش آخرین فرصتیه که سازمان در اختیار متقاضیا قرار می ده تا داوطلبا بتونن برخی از اطلاعات مشخص شده از سوی سازمان رو ویرایش کنن و پس از این تاریخ هم هیچ گونه تاریخی برای ویرایش اعلام نمی‌ شه و قبولی با اطلاعات نادرست رد و غیر قابل قبوله.

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی 1401 جواب بدن. شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین.

 

داوطلبا در صورتی که نتونستن از طریق ازمون وارد رشته پزشکی بشن، می تونن از طریق بدون کنکور هم شانس خود رو امتحان کنن برای همین پیشنهاد میشه به متن مقاله زیر رجوع کنین.

در ادامه بخوانید: پزشکی بدون کنکور


 

سوالات متداول


 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی چه زمانی منتشر میشه؟

✔️ این کارت حدودا چند روز بعد از زمان برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان انتشار دقیق اون در این مقاله گفته شده.

 

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به پزشکی در چه سایتی منتشر میشه؟

✔️ این کارت در سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران منتشر میشه که لینک دریافت اون در این مقاله گذاشته شده.

 

3- ✔️ در صورتی که متوجه اشتباهی بر روی کارت ورود به جلسمون شدیم باید چیکار کنیم؟

✔️ همون طوری که در این مقاله توضیح داده شد، سایت دانشگاه علوم پزشکی معمولا زمانی رو برای ویرایش اطلاعات در اختیار داوطلبا میذاره.

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون لیسانس به رشته پزشکی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ABN3
نظرتان را بنویسید