نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی 99 که قصد جا به جایی و گرفتن انتقالی به سایر دانشگاه ها را دارند می بایست در زمان نقل و انتقالات پزشکی ویژه شاهد و ایثارگران که از 8 آذر ماه 99 آغاز می شود به سایت shahedtransmission.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را با وارد کردن اطلاعات فردی و تحصیلی سپری نمایند .




وزارت بهداشت سامانه ای را برای ثبت نام و اعلام نتایج نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر پزشکی 99 ارائه نموده تا دانشجویان واجد شرایط بتوانند با بارگذاری مدارک خود به نام نویسی در این سامانه بپردازند . پذیرش درخواست دانشجویان منوط به شرایط و ضوابطی است که از سوی این سازمان اعلام شده ، به همین دلیل درخواست داوطلبانی که فاقد شرایط هستند رد می شود .

ثبت نام نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر علوم پزشکی 99 متفاوت از سایر دانشجویان وزارت بهداشت بوده و سامانه مجزایی برای آن در نظر گرفته شده است . به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی جزئیات نقل ، انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت پرداخته و شرایط پذیرش درخواست ها را ارائه نماییم .



زمان ثبت نام نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر علوم پزشکی 99
دانشجویان علوم پزشکی که دارای سهمیه شاهد و ایثارگر هستند می توانند در موعد مقرر به سامانه shahedtransmission.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و درخواست خود مبنی بر انتقال و ادامه تحصیل در دانشگاهی دیگر را ارائه نمایند .

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی برای نیمسال اول تحصیلی از 25 مرداد لغایت 12 شهریور ماه بود ، اما تاریخ ثبت نام نقل و انتقالات نیمسال دوم تحصیلی از 8 لغایت 12 آذر ماه تعیین شده است .



لینک ورود به سایت نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی 99



سایر دانشجویان وزارت بهداشت که جزو دسته شاهد و ایثارگران نیستند می توانند از طریق مطالعه مقاله زیر برای ثبت نام در نقل ، انتقال و میهمانی وزارت بهداشت اقدام نمایند . همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا می توانید از اخبار مربوط به علوم پزشکی مطلع شوید .

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام نقل و انتقالات علوم پزشکی



نحوه ثبت نام نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر علوم پزشکی 99
تمام مراحل ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت 99 مانند نقل و انتقالات پزشکی سایر دانشجویان به صورت الکترونیکی بوده ، با این تفاوت که از طریق سامانه ثبت درخواست انتقال ایثارگران دانشگاه های علوم پزشکی صورت می گیرد . بنابراین هیچگونه تماس یا مراجعه حضوری به مراکز مختلف دانشگاهی لازم نبوده و فقط به درخواست های اینترنتی ترتیب اثر داده می شود .



برای ثبت نقل و انتقالات شاهد و ایثارگران علوم پزشکی ابتدا وارد سامانه shahedtransmission.behdasht.gov.ir شده و بر روی ثبت درخواست جدید کلیک کنید .







در فرم پیش رو اطلاعات لازم درباره رشته و مقطع تحصیلی ، دانشگاه مبداء ، اطلاعات ایثارگری و ... را وارد نموده و در آخر گزینه ارسال فایل را کلیک کنید .







در بخش بعدی ، بر اساس الویت مورد نظر خود ، دانشگاه های مقصد را انتخاب کرده ، مدارک لازم نظیر عکس و اسکن درخواست را بارگذاری نموده و پس از ارسال فایل ها گزینه ذخیره اطلاعات را انتخاب کنید .







برای مشاهده نتایج پذیرش درخواست خود مجددا به سامانه نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر پزشکی مراجعه کرده و مانند راهنمای تصویری اول ، با انتخاب گزینه پیگیری درخواست ثبت شده به مطالعه پیغامی که از سوی سامانه ارسال می شود بپردازید .

دانشجویان غیر شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی برای مشاهده نتایج انتقالی و میهمانی خود می توانند به مطالعه مقاله زیر بپردازند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نقل و انتقالی علوم پزشکی









شرایط نقل و انتقال شاهد و ایثارگر علوم پزشکی 99
دانشجویان قبل از ثبت نام در نقل و انتقالات پزشکی باید شرایط و ضوابط زیر را با دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت درخواست انتقالی شاهد و ایثارگران اقدام نمایند .



گروه جامعه هدف بر اساس آیین نامه :



فرزند و همسر شهید

جانبازان 50 درصد و بالاتر و آزادگان

فرزندان و همسر جانباز 50 درصد و بالاتر و آزادگان

جانبازان 25 الی 49 درصد



تبصره های نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی 99



دانشجویان واجد شرایط ورودی سال های قبل در صورت عدم تکمیل ظرفیت به وسیله دانشجویان جدیدالورود مشمول ارائه درخواست خواهند بود .



مقاطع تحصیلی « دکتری phd » و « دستیاری تخصصی » مشمول این آیین نامه نخواهند بود .



دانشگاه ها موظف هستند نزدیک ترین محل تحصیل به محل سکونت دانشجویان شاهد و ایثارگر را برای یک بار انتخاب کنند .



دانشجویان پیش از ثبت نام می بایست از وجود رشته و مقطع تحصیلی خود در دانشگاه مقصد مطمئن شوند .



پس از پذیرش درخواست انتقالی ، امکان بازگشت به دانشگاه مبداء وجود ندارد ، اما قبل از اعلام نتایج با ارائه درخواست می شود از انتقال صرف نظر نمود .



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا متقاضیان ثبت نام نقل و انتقالات شاهد و ایثارگر علوم پزشکی 99 را راهنمایی کرده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخ سوالاتشان را ارائه می دهند .

در ادامه بخوانید: نقل و انتقال دانشگاه های سراسری









سوالات متداول


1- زمان ثبت نام نقل و انتقالات شاهد و ایثارگران وزارت بهداشت 99 از کی شروع می شود ؟
مطابق متن مقاله ثبت نام نقل و انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از 8 آذر ماه آغاز می شود .




2- نحوه ثبت درخواست انتقالی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر چگونه است ؟
مراحل ثبت درخواست انتقالی ایثارگران پزشکی در متن مقاله به طور کامل ارائه شده است .




3- شرایط ثبت درخواست انتقالی دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی چیست ؟
در متن مقاله علاوه بر مشخص کردن گروه مجاز به ارائه درخواست انتقالی ، شرایط نقل و انتقالات ویژه ایثارگران نیز توضیح داده شده است .

منبع : نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0Qzv
نظرتان را بنویسید