اسنپ برای ایفون

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
kimia
بسیاری از برنام ها ایرانی و برنامه هایی که باید در آن ها پرداخت های درون برنامه های داشته باشید در اپ استور موجود نیستند . برنامه پر طرفدار اسنپ نیز مانند دیگر برنام های این چنینی است و نصب اسنپ برای ایفون از طریق اپ استور ممکن نیست . جهت دانلود اسنپ برای ایفون بهتر است از طریق مرورگر گوشی خود وارد سایت اسنپ شده و در پایین صفحه اصلی روی دانلود نسخه iOS تپ کنید . از طریق مارکت هایی مانند سیب اپ نیز می توانید نسخه ی آیفون اسنپ را دانلود کنید . بعد از دانلود و نصب اسنپ روی ایفون برنامه را باز کنید ، پیغام Untrusted Enterprise Developer را مشاهده می کنید . آن را کنسل کنید . وارد Settings گوشی خود شوید سپس وارد قسمت General شوید و گزینه

Device Management را انتخاب کنید . سپس گزینه Desert Internet Services FZE را انتخاب کنید . در صفحه باز شده روی گزینه Trust Desert Internet Services FZE تپ کنید . در پاپ آپ باز شده Trust iPhone Distribution Desert Internet Services FZE روی گزینه Trust تپ کنید . اکنون به صفحه اصلی گوشی خود رفته و برنامه اسنپ را اجرا کنید برنامه برای شما اجرا خواهد شد .
در صورتی که می خواهید در خصوص نصب برنامه اسنپ روی ایفون اطلاعات بشتری به دست آورید می توانید با استفاده از لینک زیر از سایت رایانه کمک شبانه روزی هیواتک کمک بگیرید :


www.heyvatech.com/web/articles/view/320/نصب-اسنپ-برای-ایفون.html
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oZlX
نظرتان را بنویسید