ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال برای مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار می شود . داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار می بایست پس از بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 ارائه شده در دفترچه ثبت نام ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند .





ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار در سال تحصیلی 1400 بر اساس سوابق تحصیلی مقطع قبلی داوطلبان یعنی بر اساس معدل و به منظور جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن برگزار می شود .

داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 واحد فاراب عمارلو رودبار لازم است ابتدا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را به دقت مطالعه و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار را بررسی نمایند .

لذا به منظور سهولت امر نام نویسی داوطلبان در پذیرش رشته های دانشگاه علمی کاربردی در ادامه این مقاله نکات مربوط به ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار ورودی 1400 را ارائه داده ایم .



شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400
داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400 لازم است که تمامی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده از سوی سازمان سنجش را دارا باشند تا موفق به پذیرش نهایی در رشته محل انتخابی شوند.



در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400 به تفکیک شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی و کارشناسی ارائه شده است .



شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400



تدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی قانون اساسی کشور

عدم عناد با نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران

عدم اشتهار به فساد اخلاقی و عضویت در گروه های سیاسی غیر قانونی

عدم اعتیاد

عدم منع قانونی از سوی نظام وظیفه برای آقایان



شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400



پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم

دارا بودن یکی از مدارک دیپلم نظام جدید 3-3-6 ، دیپلم نظام سالی واحدی/ ترمی واحدی ، دیپلم نظام قدیم چار ساله در رشته های نظری ، کاردانش و یا فنی و حرفه ای



شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400



پذیرش بر اساس معدل کل کاردانی

دارا بودن یکی از مدارک کاردانی پیوسته و یا کاردانی ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت



متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400 می توانند برای اطلاع از جزئیات کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقاله زیر را مطالعه کنند.

حتما بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی









لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400
رشته های بدون کاردانی تمامی دانشگاه ها و واحد های آموزشی علمی کاربردی کشور با هم یکسان نبوده و ممکن است با توجه به تقاضای داوطلبان، امکانات و صلاحدید مسئولان دانشگاه رشته های متفاوتی در دانشگاه های مختلف ارائه شود. متقاضیان تحصیل در رشته های دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400 می بایست پیش از اقدام به ثبت نام نخست رشته های رائه شده این دانشگاه را بررسی کنند.



این دسته از داوطلبان در صورت یافتن رشته محل مورد نظر در میان لیست رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400 می توانند برای نام نویسی خود اقدام کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار ارائه شده است .



رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار
کاردانی فنی برق - برق صنعتی
کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری


لازم به ذکر است که ممکن است در هر دوره از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به دلیل انتشار اصلاحیه سازمان سنجش یا تصمیمات اتخاذ شده از سوی دانشگاه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار تغییر کند. داوطلبان می توانند از طریق مطالعه دفترچه ثبت نام هر دوره لیست رشته های ارائه شده در ان دوره را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400
دانشگاه های علمی کاربردی هر ساله علاوه بر مقطع کاردانی برای مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز بصورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. متقاضیان انتخاب رشته و پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار مقطع کارشناسی باید نخست از رشته های ارائه شده این دوره این دانشگاه مطلع شوند.



داوطلبان پس از اطمینان از وجود رشته مورد نظر خود در این دانشگاه می توانند برای ثبت نام و تکمیل مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار ارائه شده است .



رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار
مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی


داوطلبان پس از انجام ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400 باید در انتظار اعلام نتایج سازمان سنجش باشند تا در صورت پذیرش برای انجام سایر مراحل ثبت نام خود در این دانشگاه اقدام کنند.

حتما بخوانید: اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی







زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400
سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری پذیرش بدون کنکور رشته های دانشگاه علمی کاربردی وظیفه اعلام جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را بر عهده دارند. مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز سایر امور پذیرفته شدگان ثبت نام رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400 را از طریق سایت هم آوا علمی کاربردی اطلاع رسانی می کند.



معمولا ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار سالیانه دو بار برای ورودی مهر و بهمن انجام می شود که تاریخ دقیق ثبت نام با انتشار اطلاعیه سایت سنجش دانشگاه علمی کاربردی اعلام می شود. معمولا ثبت نام ورودی مهر در بازه اواخر مرداد و شهریور و ثبت نام ورودی بهمن در بازه اواخر دی و بهمن انجام می شود.





ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار یک بار برای ورودی مهر و یک بار برای بهمن انجام می شود.



داوطلبان برای اطلاع از جزئیات زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400 می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند.

حتما بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400
هر ساله معمولا ثبت نام ورودی مهر و تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن به شیوه های متفاوتی انجام می شود. معمولا ثبت نام و انتخاب رشته ورودی نیمسال اول بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بصورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود .



همچنین ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی و کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار بهمن نیز معمولا بصورت حضوری در واحد های دانشگاهی انجام می شود. البته با توجه به شرایط و اطلاعیه سازمان سنجش ممکن است که نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر یک از ورودی های تغییر کرده و یا اصلاح شود.



همچنین با توجه به شهریه پرداز بودن دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار به داوطلبان توصیه می شود نخست شهریه مصوب این دانشگاه را بررسی کرده و در صورت مناسب بودن هزینه های تعیین شده برای ثبت نام خود اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: شهریه دانشگاه علمی کاربردی


اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار 1400 سوالی در این خصوص دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید .




سوالات متداول


1-  ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار چه زمانی انجام می شود ؟
 ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار معمولا سالیانه 2 بار انجام می شود که جزئیات آن در مقاله ارائه شده است .




2-  ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار به چه صورتی انجام می شود ؟
 ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار معمولا بر مهر اینترنتی و برای بهمن حضوری انجام می شود که در این مقاله جزئیات ان ارائه شده است .




3-  چه رشته هایی در دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار ارائه شده است ؟
رشته های دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بوده که در این مقاله لیست کامل رشته ها ارائه شده است .

منبع : ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فاراب عمارلو رودبار
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wQ1m
نظرتان را بنویسید