تغییر رنگ و بوی آب پکیج

تغییر رنگ و بوی آب پکیج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

شاید شما هم با این صحنه مواجه شده باشید که هنگامی که آب گرم پکیج خود را باز می‌کنید، آبی که از آن خارج می‌شود، دچار تغییر رنگ و یا بو شده باشد.

https://www.tehranservic.com/change-the-color-of-the-water/

این مشکل یکی از مشکلاتی است که ما را دچار آزردگی کرده و ممکن است حتی از استفاده از آب مصرفی پشیمان شویم.

هنگامی که با این مشکل مواجه می‌شوید، یکی از ساده ترین راه حل ها برای از بین بردن این مشکل باز گذاشتن آب مصرفی پکیج است، بطوری که آب داخل سیکل به طور کامل خارج شود.

در بیشتر موارد این مشکل با خروج آب داخل سیکل برطرف شده و بعد از چند ثانیه آب به شفافیت قبلی خود باز می‌گردد، اما اگر مشکل پکیج شما بعد از بازماندن چند دقیقه‌ای آب پکیج برطرف نشد، باید به دنبال یک راه حل برای برطرف کردن آن باشید، تهران سرویس آنلاین همواره آماده است تا مشکل پکیج شما را در کوتاه‌ترین بازه زمانی برطرف نماید.

ما در این مقاله به طور کامل به بررسی مشکل تغییر رنگ و بوی آب پکیج پرداخته‌ایم و سعی کردیم به شما عزیزان آموزش دهیم که در هنگام بروز این مشکل در پکیج دیواری خود چه اقداماتی باید انجام دهید، اما چنانچه با مطالعه این مقاله شما عزیزان قادر به برطرف کردن مشکلات پکیج خود نبودید، میتوانید با نزدیک‌ترین شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و درخواست تعمیرکار خود را ثبت نمایید، تا نزدیک‌ترین سرویسکار به محل شما اعزام شده و نسبت به برطرف کردن مشکل پکیجتان اقدام نماید.

تعمیر پکیج با کمترین هزینه را تنها از ما بخواهید.

برای دانلود فایل تغییر رنگ و بوی آب پکیج اینجا کلیک کنید.تغییر رنگ اب مصرفی پکیج

 

تغییر رنگ آب پکیج :

 اگر آب مصرفی پکیج شما دچار تغییر رنگ شده باشد، با توجه به رنگ آب می‌توان به مشکل ایجاد شده در پکیج پی برد، به طور مثال اگر آب مصرفی پکیج شما به رنگ سبز درآمده باشد، این رنگ به معنای ایجاد خوردگی در لوله های مسی به کار رفته در لوله کشی پکیج دیواری است.

همچنین رنگ سبز در آب پکیج می‌تواند به معنای وجود سرب در سیکل گرمایشی شما باشد.

سرب به دلایل مختلفی وارد آب مصرفی میشود، یکی از آن دلایل ایجاد جوشکاری در قسمت‌های مختلف لوله کشی پکیج است. زمانی که شما عزیزان شاهد تغییر رنگ آب به رنگ سبز بودید باید نسبت به تغییر لوله کشی پکیج خود اقدام کنید.

بیشترین حالت تغییر رنگ آب پکیج به رنگ زرد و یا قهوه‌ای است، که تغییر رنگ آب به رنگ زرد یا قرمز یا قهوه‌ای نشان دهنده زنگ زدگی در قسمت‌های مختلف لوله کشی است، بهترین راه حل برای جلوگیری است از به رنگ قهوه‌ای درآمدن آب پکیج استفاده از فیلتر مغناطیسی در منزل است.

وجود آهن در آب که به دلیل زنگ زدگی در قسمت‌های مختلف لوله کشی پکیج به رنگ قهوه‌ای نمایان می‌شود، هیچ ضرری برای بدن انسان نداشته و تنها به دلیل تغییر مزه در آب می‌تواند باعث آزردگی مشتریان عزیز شود که با نصب فیلتر در ابتدای مسیر آب ورودی به پکیج این مشکل قابل حل است.

اگر قصد خرید فیلترهای تصفیه آب را دارید همین حالا با ما در تماس باشید.

یکی دیگر از انواع تغییر رنگ آب مصرفی نمایان شدن ذرات سفید زرد و یا قهوه‌ای است که این مشکل مربوط به لوله کشی پکیج است و این ذرات معمولاً ذرات کلسیم و منیزیم هستند.

وارد شدن این املاح به داخل بدن برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد اما در صورتی که برطرف نشود می‌تواند باعث ایجاد گرفتگی در قسمت‌های مختلف پکیج شود.

استفاده از فیلترهای ضد رسوب و تصفیه آب مشکل تجمع این ذرات را تا حد زیادی برطرف می‌نماید.

این ذرات معمولاً در اطراف المنت‌های پکیج تجمع کرده و باعث بروز مشکل در عملکرد پکیج می‌شود.

ایجاد آب سیاه در پکیج به دلیل وجود املاح منیزیم در اب است.این ماده به دلیل مخلوط شدن با اکسیژن می‌تواند باعث تولید ماده سیاهی در پکیج شما شود.

اگر در لوله کشی پکیج شما از لوله‌های فولادی و یا گالوانیزه استفاده شده باشد تکه‌های معدنی ناشی از زنگ زدگی آنها میتواند در آب باعث ایجاد ماده سیاه شود.

برای مطالعه مقاله علت بالا رفتن فشار بار پکیج اینجا کلیک کنید.

 

تغییر بو در آب مصرفی :

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در هنگام استفاده از پکیج دیواری ایجاد شود تغییر بو در آب مصرفی است که این مشکل می‌تواند بسیار باعث آزردگی مشتریان شود.

انتشار بوهایی مانند بوی تخم مرغ، فاضلاب، فاسد شدگی، گوگرد که به دلیل انتشار باکتری‌ها در پکیج ایجاد می‌شود، بسیار آزاردنده خواهد بود.

این باکتری‌ها به اندازه وجود سرب در پکیج برای بدن مضر نبوده اما بوی ناشی از آن می‌تواند باعث آزردگی شود.

در برخی مواقع در مناطقی که آب شربشان دارای املاح بسیاری است ،این امر طبیعی محسوب می‌شود که با نصب فیلتر تا حد زیادی می‌توان جلوی آن را گرفت.

برای مطالعه مقاله تعمیر برد پکیج اینجا کلیک کنید.تغییر رنگ و بوی آب پکیج

 

باکتری‌ها باعث ایجاد بوی بد در پکیج شما خواهد شد:

بوهای بد مانند بوی گوگردی، فاسدشدنی و فاضلاب‌مانند، می‌تواند به‌خاطر رشد باکتری‌ها در پکیج باشد. معمولاً، باکتری‌ها وقتی در پکیج رشد می‌کنند که آب گرم برای مدت‌زمان زیادی استفاده نشده باشد، و آب برای مدتی قطع شده باشد یا ترموستات روی درجه پایین تنظیم شده باشد.

باکتری‌های مضر نیستند؛ ولی بو و مزی خیلی بدی دارند. در این حالت باید یک تعمیرکار مسئله را بررسی کند. بوی تخم‌مرغ گندیده در سیستم لوله‌کشی ساختمان ناشی از میلهٔ آنود خورده شده در آب‌گرم‌کن است. با تعویض این میله مشکل برطرف می‌شود. برای تعویض این مراحل را انجام دهید:

۱. آب‌گرم‌کن را خاموش کرده و آب آن را تا حدودی خالی کنید.

۲. لولهٔ آنود را درآورده و بیرون بیندازید.

۳. قبل از نصب لوله آنود جدید، از نوارتفلون برای عایق‌بندی استفاده کنید. لولهٔ آنود را سر جایش قرار دهید.

۴. مخزن را پرکرده و آب‌گرم‌کن روشن کنید. این کار هر بوی تخم‌مرغ گندیده را در آب‌گرم‌کن از بین می‌برد.

آب سخت هم می‌تواند باعث بو و رسوب شود. نصب فیلتر یا سختی‌گیر آب مشکل را حل می‌کند.

 

چگونه مشکل تغییر رنگ و روی آب را برطرف کنیم :

 بروز این مشکل در پکیج‌های دیواری به روش‌های آسانی در منزل قابل حل است یکی از این راه حل‌ها استفاده از فیلترها تسویه آب است که در ابتدای مسیر آب ورودی به پکیج قرار گرفته و مانع از ایجاد ذرات ناشی از املاح در پکیج دیواری شده و تا حد بسیار زیادی از بروز مشکل جلوگیری میکند.

دومین اقدامی که در صورت انجامش به صورت مستمر میتوان بسیار راحت از بروز این مشکلات جلوگیری به عمل آورد انجام سرویس پکیج و رسوب زدایی پکیج به صورت مستمر و دائمی است.

سومین راه حل برای جلوگیری از بروز این مشکلات تمیز کردن پکیج و قطعات آن است که در ادامه به صورت مختصر به آن خواهیم پرداخت:

برای مطالعه مقاله آموزش روشن کردن پکیج اینجا کلیک کنید.

 

 برق ورودی دستگاه را قطع کرده و مطمئن شوید که برقی به داخل پکیج شما وارد نمی‌شود.

با استفاده از یک شلنگ که به شیر تخلیه زیر پکیج وصل می‌کنید تمام آب داخل پکیج را تخلیه کنید.

المنت پکیج را خارج کرده و با استفاده از کربنات منیزیم و یک برس به تمیز کردن آن بپردازید.

سپس المنت را مجدداً سر جایش قرار داده و پکیج را به برق متصل کنید.

برای مطالعه مقاله تعمیر پکیج فرولی اینجا کلیک کنید.

چگونه از ایجاد تغییر بو و تغییر رنگ آب مصرفی در پکیج جلوگیری کنیم؟

شما عزیزان با سرویس پکیج دیواری به‌راحتی می‌توانید از بروز مشکلاتی مانند تغییر رنگ و بوی آب جلوگیری کنید در سرویس پکیج ابتدا تمامی قطعات با استفاده از اسید شست‌وشو شده و سپس بعد از تمیزشدن قطعات مجدداً سر جایش بسته می‌شود.

برای سرویس پکیج خود می‌توانید با نزدیک‌ترین شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و درخواست سرویس پکیج خود را ثبت نمایید.

سرویس پکیج با بهترین نرخ در تهران در کمتر از ۱ ساعت انجام خواهد شد.تغییر آب رنگ مصرفی پکیج

 

برطرف کردن مشکل تغییر رنگ و بوی پکیج در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است، با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل کرده، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.

 

برطرف کردن مشکل تغییر رنگ و بوی پکیج در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.

 

برطرف کردن مشکل تغییر رنگ و بوی پکیج در شرق تهران :

مشتریان عزیز در در تمامی مناطق شرق و شمال شرقی پایتخت می توانند در صورت بروز مشکل در پکیج دیواری خود به صورت ۲۴ ساعته با شماره تماس ۷۷۲۴۱۵۰۵ تماس حاصل کرده و درخواست تعمیرکار خود را ثبت نمایند.تعمیرات تمامی برندهای ایرانی و خارجی توسط متخصص ترین تعمیرکاران پایتخت با ارائه فاکتور و گارانتی شش ماهه به شما مشتریان عزیز عرضه می گردد. برای ثبت درخواست خود در تمام طول هفته حتی ایام تعطیلات میتوانید با شعبه شرق تهران تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین سایت اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.

 

برطرف کردن مشکل تغییر رنگ و بوی پکیج در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

 

برطرف کردن مشکل تغییر رنگ و بوی پکیج در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعبه این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌دهد.در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.مشتریان عزیز ساکن سایر شهرها میتوانند ، برای تعمیر پکیج خود آن را با هماهنگی قبلی به این شعبه ارسال کرده تا تعمیرات پکیجشان توسط تکنسین های متخصص تهران سرویس آنلاین انجام شده و پس از انجام تعمیرات مجددا از طریق تیپاکس برای آنها ارسال گردد.

 

نحوه ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین :

ثبت درخواست تعمیرکار پکیج در مجموعه تهران سرویس آنلاین از دو روش :

 

ثبت درخواست از طریق تماس با پشتیبانی

ثبت درخواست از طریق چت آنلاین

امکان پذیر خواهد بود.

در زمان استفاده از از روش تماس با پشتیبانی شما باید طبق محدوده ی محل مورد نظر با شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

اما زمان استفاده از چت آنلاین شما عزیزان بدون هیچ گونه محدودیتی با ثبت مشخصات و آدرس خود میتوانید درخواست خود را ثبت کرده و از خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوید.

 

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

طبق روال کاری مجموعه تهران سرویس آنلاین پس از ثبت درخواست توسط مشتری عزیز نزدیکترین تکنسین ظرف مدت یک ساعت به محل مشتری اعضا و نسبت به برطرف کردن مشکل پکیج اقدام می نماید، اما چنانچه شما عزیزان ساعت خواصی برای حضور تکنسین در منزل خود مد نظر دارید،تنها کافی است در زمان ثبت درخواست خود ساعت مورد نظر را ثبت کرده تا تکنسین در همان ساعت مقرر در محل شما حاضر شود.

با توجه به امکان پذیر بودن رزرو قبلی شما عزیزان میتوانید در صورت تمایل برای حضور تکنسین در روز و ساعت مشخصی از هفته در هنگام ثبت درخواست موضوع را با پشتیبان مطرح کرده و تایم مورد نظر خود را ثبت نمایید.

 

اگر از ارائه خدمات پکیج ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا نارضایتی از نحوه انجام خدمات، بدقولی تکنسین های تهران سرویس آنلاین و یا پرسش درباره هزینه های تعمیرات تنها کافیست با شماره تماس ۶۶۵۹۳۳۶۸ تماس حاصل کرده و موضوع مد نظر خود را با کارشناس پشتیبانی در میان بگذارید. درخواست شما در کمتر از یک روز مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به شما و تکنسین اعزامی اعلام خواهد شد.

لطفاً از طرح هرگونه شکایت با تکنسین خودداری کرده و حتماً شرکت را از مشکل ایجاد شده مطلع نمایید.

 

چرا تعمیرکار پکیج خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج

۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها

۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

۱۰-بالاترین رضایت مردمی

 

 

 

 

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/O12r
نظرتان را بنویسید