چگونه در 3 ماه پزشکی قبول شویم ؟

چگونه در 3 ماه پزشکی قبول شویم ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
درصد بسیار بالایی از دانش آموزانی که تجربی را به عنوان رشته تحصیلی خود انتخاب می کنند، رویای پزشک شدن را در سر دارند. اما آیا تنها داشتن رویا کافی است؟ مسلما پاسخ منفی است.

فردی که چنین هدف والایی را در سر دارد، برنامه ریزی طولانی مدت و سنجیده ایی را برای رسیدن به آن ترتیب می دهد. بخصوص که در سال های اخیر رقابت بر سر این رشته ها بیش از پیش سنگین، و دست یافتن به رتبه قبولی نیز طبیعتا سخت تر شده است.

بعلاوه، تغییراتی که در طراحی سوالات و مفهومی تر شدن آن ها، از جمله درس زیست شناسی ایجاد شده، باعث گشته تا داوطلبان دقت و کیفیت مطالعه خود را بالاتر ببرند. انجام این کار، مطمئنا در بازه زمان مناسبی امکانپذیر است و نمی توان یک شبه به یک رتبه بالا دست یافت. البته این به معنای نا امیدی برای کسانی که دیرتر شروع به درس خواندن کرده اند، نیست.

ممکن است برخی از متقاضیان کنکور تجربی به هر دلیلی نتوانند از چند سال یا چند ماه قبل از کنکور پروسه مطالعه برای کنکور تجربی را آغاز کنند و آن را به بعد از عید موکول نمایند. اما واقعا چگونه در 3 ماه پزشکی قبول شویم ؟ چنین چیزی می تواند تحقق بپذیرد؟ باید بگوییم که دشوار بودن به معنای غیر ممکن بودن نیست و همیشه راهی برای موفقیت وجود دارد. به همین خاطر در ادامه با ذکر 12 راز مهم برای قبولی در رشته پزشکی در سه ماه با این روش ها آشنا خواهیم شد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/glWZ
نظرتان را بنویسید