درباره سرویس جلسات آنلاین دانشگاه آزاد بیشتر بدانید

درباره سرویس جلسات آنلاین دانشگاه آزاد بیشتر بدانید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ممکن است بعضی دانشجویان در ورود به این سامانه و شرکت در کلاسهای مجازی با مشکلاتی همچون عدم نمایش تمام دروس ، جابجا شدن ساعت کلاسها ، بیرون انداختن دانشجو از محیط کلاس ، عدم پخش صدای استاد ، فعال نشدن میکروفون و … روبرو شوند که تمام این مشکلات را میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما حل کنید.

پشتیبانی و پاسخگویی مشکلات سامانه دانان
سایت دانان ، سرویس جلسات آنلاین است و تعدادی از دانشگاه های آزاد اسلامی از این سامانه برای ارائه آموزش مجازی به دانشجویان بهره می برند. برخی مواقع سایت به دلیل برگزاری همزمان چندین کلاس و یا به دلایل دیگر ، مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد می کند که البته بعضی مشکلات نیز ربطی به سایت ندارد ، مثلا عدم نمایش دروس ترم به دلیل مشکل سایت دانان نیست و دانشگاه هنوز اطلاعات دانشجو را در این سامانه وارد نکرده است.
مرتبط بخوانید : نحوه بارگذاری فایل در سامانه دان برای دانشجویان

در صورت بروز مشکل در ورود و شرکت در کلاسهای درسی ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی در تماس باشید. کارشناسان پیام شما را دریافت و در اسرع وقت پاسخگو هستند. برقراری ارتباط با پشتیبانی سامانه دانان از طریق سایت و به صورت آنلاین ، تماس تلفنی ، پیام رسان واتساپ و پیام رسان بله امکان پذیر است که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.
احتمالا این را هم بپسندید  زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 1401 - تاریخ دقیق ثبت نام
راهنمای تصویری ورود به سامانه دان
نمایشگر ویدیو

00:00
00:55


پشتیبانی سایت دانان
برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی دان از طریق سایت ، آدرس daanaan.daan.ir در گوگل جستجو کنید تا وارد صفحه زیر شوید. مطابق تصویر زیر ، بر روی شکل کتاب مانند کلیک کنید.
پشتیبانی دانان

در قدم بعدی باید نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن همراه و نام واحد دانشگاهی خود را وارد کنید.
پشتیبانی سامانه دان

در این بخش سوال خود را بپرسید.
پشتیبانی دانان

کارشناسان در کمتر از یک ساعت پاسخ سوال شما را می دهند
پشتیبانی سامانه دان

ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس تلفنی
برقراری ارتباط با کارشناسان پشتیبانی دان از طریق تماس تلفنی امکان پذیر نیست ، هر کدام از دانشگاه هایی که از سامانه دان استفاده میکنند یک لاین ارتباطی در واتساپ دارند که میتوانید شماره آن را از واحد آموزش دانشگاه خود دریافت کنید و با آنها در تماس باشید .

اگر نیاز به تماس فوری دارید کارشناسان ما در مرکز خصوصی مشاوره تحصیلی پاسخ با ما میتوانند پاسخگوی شما عزیزان باشند ، کارشناسان ما در تمام طول هفته حتی جمعه از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات دانشجویان و همچنین اساتید هستند و شماره های تماس نیز به صورت زیر است :
تماس از سراسر کشور 9099071612

ارتباط با پشتیبانی دانان از طریق پیام رسان واتساپ
تمام دانشگاه هایی که از طریق سایت دانان کلاس های آنلاین را برگزار می کنند ، دارای تیم پشتیبانی دان در واتساپ هستند که مستقل از تیم پشتیانی سایت دانان است. برقراری ارتباط با کارشناسان پشتیبانی دانشگاه از طریق پیام رسان واتساپ در تمامی ایام هفته امکان پذیر است ، کارشناسان سوالات شما را دریافت و در سریع ترین وقت پاسخ می دهند. لازم به ذکر است که ممکن است پیام شما توسط کارشناس مربوطه خوانده شود اما جوابی دریافت نکنید ، در این صورت لزومی ندارد که چندین بار پیام بفرستید حداکثر تا 24 ساعت پس از ارسال پیام ، مشکلتان در سامانه رفع خواهد شد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ARPO
نظرتان را بنویسید