اصول طراحی لوگو حیوانات در برندینگ

اصول طراحی لوگو حیوانات در برندینگ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لوگو آنلاین

 

در این مقاله به نمادهای مختلف حیوانات و اینکه چرا برندها ترجیح می دهند از لوگوهایی با تم حیوانات استفاده کنند، می پردازیم.

نمادگرایی حیوانات بر اساس ویژگی ها و داستان های هر حیوان از فرهنگ های مختلف است. ایجاد پیوند عاطفی با یک موجود زنده برای مردم آسان است. لوگوهای حیوانات توسط برخی از موفق ترین شرکت ها استفاده می شود زیرا به یاد ماندنی هستند. طراحانی که هویت برند را ایجاد می‌کنند، اغلب در مورد حیوانات و نمادها تحقیق می‌کنند، زیرا با استفاده از این تصاویر، بهتر می‌توانند به مشتریان دسترسی پیدا کنند.

شما می توانید بهترین لوگو را در بیزگو به صورت طراحی لوگو آنلاین تجربه کنید.

 

طراحی لوگوی شیر

لوگوهایی با تصاویر شیر یک انتخاب محبوب برای آرم حیوانات قوی هستند.

بسیاری از ویژگی های برند را می توان با حیوانات و نمادها نشان داد. هنگامی که ترکیبی عالی از تصاویر، رنگ و سبک ادغام شوند، نتیجه می تواند یک لوگوی قدرتمند از حیوانات باشد. ما می‌توانیم برندهای زیادی را پیدا کنیم که از حیوانات در لوگوی خود استفاده می‌کنند، حتی اگر این تجارت ربطی به حیوانات نداشته باشد. به برندهایی مانند Lacoste، Firefox، NBC، Puma و بسیاری دیگر فکر کنید. با ایجاد ارتباط با یک حیوان، برندها می توانند به رسمیت شناخته شوند.

 

اگر به دنبال لوگوهایی با تم حیوانات مانند آرم های سر گوزن یا آرم هایی با تصاویر شیر هستید، Envato Elements یک کتابخانه آرم حیوانات شگفت انگیز دارد. حتماً بخش‌های دیگر آن‌ها مانند فونت‌ها، عکس‌ها و قالب‌های گرافیکی را نیز بررسی کنید. در اینجا، ما همچنین بهترین لوگوهای حیوانات را از GraphicRiver و طرح های لوگوی حیوانات از سازنده لوگو Placeit را به شما نشان خواهیم داد.

 

1. طراحی لوگوی سگ

سگ‌ها بهترین دوست یک مرد هستند و به دلیل مهم‌ترین کیفیتشان، وفاداری، شناخته می‌شوند - که برای یک برند و مشتریانش نیز مهم است. سگ ها همچنین می توانند نشان دهنده محافظت و فداکاری باشند. در لوگوی زیر سگ حالت آمادگی و غرور قوی دارد. سبک لوگو نیز بر یک ویژگی خاص تأکید می کند. در این طراحی لوگوی سگ، حیوان زمین شده است و خطوط ظریف هستند.

2. طراحی لوگو مار

در بسیاری از فرهنگ های مختلف، مارها نمادی از تولد دوباره، دگرگونی و شفا بوده اند. مارها همچنین نشان دهنده ابدیت و تجدید دائمی هستند. یونانی ها مارها را مقدس می دانستند و از آنها در بسیاری از مراسم شفابخشی استفاده می کردند. عصای آسکلپیوس یک میله در هم تنیده مار است. مارهای آسکولاپی به دلیل غیر سمی بودن در مراسم شفا و پاکسازی مورد استفاده قرار می گرفتند. مارها همچنین اجازه داشتند در کف خوابگاه هایی که بیماران در آن می خوابیدند بخزند. اینگونه بود که نشان پزشکی تصویر مار به وجود آمد.با این حال، مارها می توانند نمادی بیش از فقط شفا باشند. این طرح لوگوی مار نشان دهنده یک مار آماده حمله است، بنابراین می توان از آن برای یک لوگوی بازی ویدیویی با موضوع مشابه استفاده کرد.

3. طراحی لوگو گربه سیاه 

در برخی فرهنگ‌ها، گربه‌های سیاه به‌عنوان نشانه‌های شیطانی دیده می‌شوند و با جادوگری مرتبط هستند. در اکثر کشورهای اروپایی، عبور از گربه سیاه می تواند به معنای بدشانسی باشد. از سوی دیگر، در اسکاتلند، یک گربه سیاه در ایوان شما می تواند به این معنی باشد که رفاه در راه است.از نظر روحی، گربه می تواند به معنای قدرت، شانس، ثروت و رفاه باشد. همه اینها کلماتی هستند که هر برندی دوست دارد با آنها نمایندگی کند. این طراحی لوگوی گربه سیاه دارای یک تصویر زیبا از گربه است که در داخل یک دایره ساخته شده است و آن را از نظر بصری خیره کننده می کند. سبک لوگو آن را برای یک برند مرتبط با بازی عالی می کند

.4. طراحی لوگو گوزن 

گوزن اغلب می تواند نماد شکار باشد. در بسیاری از فرهنگ ها، آوردن آهو به خانه به معنای رفاه بود، زمانی که بقا به شکار بستگی داشت. در چین، کلمه "گوزن" مترادف کلمه "فراوانی" است که همچنین نماد رفاه است.آهو یکی از مهمترین نمادهای بومیان آمریکا است زیرا مقدس در نظر گرفته می شود. همچنین نمادی از ملایمت، فراوانی و طول عمر است. موضع حیوان در این طرح لوگوی گوزن، نشانه غرور و قدرت است. خطوط ضخیم ایده حضور قوی را تقویت می کند.

5. طراحی لوگوی شیر 

شیرها یکی از رایج ترین حیواناتی هستند که در لوگوها استفاده می شود. اگر یک حیوان وجود داشته باشد که کاملاً نشان دهنده قدرت و قدرت باشد، آن کسی نیست جز شیر. این حیوانات همچنین دارای ظرافتی هستند که نشان دهنده عظمت، تعالی و در هنگام غرش، غرور است. لوگوهایی با تصاویر شیر نشان دهنده اقتدار قوی هستند، بنابراین مخاطبان آنها می توانند به آنها اعتماد کنند. تصویر یک شیر بر روی لوگوی زیر متقارن است و خط خطی ظریف است و شیری قوی و مغرور ایجاد می کند.

6. طراحی لوگوی میمون 

میمون ها اغلب با شادی، لطف و اجتماع همراه هستند. این حیوانات همچنین می توانند کنجکاو و شیطون باشند. در ژاپن، کلمه "میمون" بسیار شبیه به کلمه ای به معنای "بدون شر" است. ضرب المثل «بد نشنوی، بد نبینی، بد نگو» از این طریق به وجود آمد. در فرهنگ چینی، بسیاری از بودایی ها میمون را به عنوان نماینده ایمنی و هوش تصویر می کنند.این طرح لوگوی زیبای میمون دارای یک تصویر هندسی در حالتی شبیه به نگهبان آماده دفاع است. تصویر، مانند خود میمون ها، سرگرم کننده و شادی بخش است.

7. طراحی لوگو جغد

مورخان متونی را یافته اند که نشان می دهد آکروپولیس توسط جغدها محافظت می شد. یونانیان معتقد بودند که جغدها دارای نور درونی هستند که به آنها اجازه می دهد در تاریکی ببینند. خرد و دانش مترادف جغدها هستند. نگاه مرموز آنها همچنین شجاعت، محافظت و قدرت های ماوراء طبیعی را نشان می دهد. جغدها شکارچیان مستقلی هستند و بسیاری از پرندگان دیگر از سوی آنها احساس خطر می کنند.این طراحی ساده لوگوی جغد، پرنده را در میانه پرواز با بال های باز کرده، اما با نگاهی قوی و مرموز نشان می دهد. با در نظر گرفتن ویژگی‌های سبکی این لوگو، می‌تواند برای یک برند آبجوی صنایع دستی به خوبی کار کند - آبجو برای دم کردن به دانش زیادی نیاز دارد. برندی که مخفف استقلال است نیز می تواند از این نوع لوگو استفاده کند.

8. طراحی لوگو اردک 

در فرهنگ چینی، اردک نماد عشق، محبت و ازدواج است. در فرهنگ سلتیک، اردک اردک اردک نشان دهنده گذار، صداقت و تدبیر است. از آنجایی که اردک‌ها می‌توانند هم در خشکی و هم در آب زندگی کنند، به‌عنوان شهودی و انعطاف‌پذیر دیده می‌شوند.این طراحی لوگوی اردک تصویری زیبا از یک اردک جذاب و سنتی دارد. این لوگو را می توان برای یک مزرعه یا حتی یک برند مرتبط با عشق، مانند یک برنامه ریز عروسی، استفاده کرد.

9. طراحی لوگوی گاو

گاو نماد قدرتمندی است. در بسیاری از فرهنگ ها، گاوها نماد سخاوت، خاستگاه زندگی و پرورش هستند. برای جوامع هندو، گاوها مقدس هستند و بسیاری از گاوهای مسن دارای مسکن ویژه هستند. از آنجا که گاوها غذای ضروری و شیر را فراهم می کنند، نماد باروری نیز صدق می کند.طرح لوگوی گاو در زیر تصویری از یک گاو به سبک خطی با ضخامت متوسط، تقریباً زنانه، نشان می‌دهد که این ایده را تقویت می‌کند که گاوها نمادی از باروری هستند. این لوگو می تواند برای یک برند مرتبط با غذا یا یک مزرعه گاو استفاده شود

.منبع: https://design.tutsplus.com/articles/animal-logo-design-animal-symbolism-in-branding-with-examples--cms-38863

 

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJgW
نظرتان را بنویسید