مدارک لازم برای استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به منظور تسریع در روند ثبت نامی باید مدارک شناسایی و تحصیلی خود را به کار گیرند . از جمله مدارک لازم برای ثبت نام استخدامی این قرارگاه می توان به اطلاعات فردی ، شناسنامه ای ، نظام وظیفه و... اشاره کرد . 

کلیه داوطلبان متقاضی استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به هسته های گزینش و استخدام نزدیک محل سکونت خود مراجعه کرده و اطلاعات فردی و تحصیلی خود را در فرم ثبت نام وارد نمایند . درج اطلاعات صحیح در این مرحله از اهمیت بالایی برخودار بوده و می بایست با دقت صورت گیرد .

بر این اساس ارتش جمهوری اسلامی ایران اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام استخدامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا را مشخص می کند تا داوطلبان با به کارگیری این مدارک اطلاعات ثبت نامی خود را به دور از خطا و اشتباه درج نمایند . ثبت نام این آزمون به صورت حضوری انجام شده و کلیه متقاضیان با مراجعه به این دفاتر می توانند مراحل ثبت نام را پشت سر گذارند . در ادامه به بررسی مدارک لازم برای ثبت نام استخدامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در سال 99 پرداخته شده است . 


مدارک لازم برای استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا 99
در پی مطالب گفته شده در بخش ابتدایی مقاله ، داوطلبان به منظور آماده نمودن اطلاعات مورد نیاز ثبت نامی می بایست از مدارک شناسایی و تحصیلی مورد نیاز مطلع باشند که از جمله این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد :


 دو قطعه عکس 4×3  پشت نویسی شده .
 اصل شناسنامه عکس دار و کارت ملی .
مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه باشد . 
 مانند : کارت پایان خدمت ، گواهی اشتغال به خدمت ، گواهی معافیت تحصیلی مورد تائید سازمان وظیفه عمومی ناجا ، کارت معافیت دائم غیر پزشکی و یا برگه اعزام به خدمت .
 اصل  و روگرفت گواهی موقت و ریز نمرات دیپلم .
 خانواده درجه یک شهدا ، جانبازان ، آزادگان ، فرزندان كاركنان نيروهای مسلح و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام ، اصل و روگرفت مدرک معتبر از سازمان مربوطه را جهت برخورداری از امتياز های مصوب ارائه نمایند ، در غیر اینصورت امتیازی محاسبه نخواهد شد .
 تبصره : فرزندان آزادگان و جانبازان از کار افتاده کلی به منظور برخورداری از امتیازات مذکور میبایست مدارک خود را به تایید سازمان مرکزی جانبازان و ایثارگران برسانند .
 واریز مبلغ 600.000 ریال ( ششصد هزار ریال ) به حساب جاری 5151579091005 بانک سپه ( به نام حساب غیرقابل برداشت جذب و استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ( ص ) آجا ) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام .

( مبلغ اعلام شده مربوط به سال 98 است در صورت تغییر در هزینه ثبت نام استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا سال 99 مقاله به روز رسانی می شود . )


 نکته مهم :

با توجه به غیر قابل برگشت بودن وجوه واریزی ، به داوطلبان توصیه و تاکید میگردد قبل از واریز وجه از دارا بودن کلیه شرایط ثبت نام ، اطمینان حاصل نمایند .


در نظر داشته باشید مدارک اعلام شده در این بخش برگرفته از ثبت نام استخدامی سال گذشته است به محض انتشار اطلاعیه استخدامی این ارگان در سال 99 ، مقاله به روز رسانی خواهد شد .

 کلیه متقاضیان استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ضمن آماده نمودن اطلاعات لازم برای ثبت نام میبایست به بررسی شرایط و ضوابط استخدام این ارگان  پرداخته و با آگاهی کامل به هسته های گزینش و استخدام مراجعه کنند از اینرو مطالعه مقاله زیر برای آگاهی از این شرایط توصیه می شود .

 کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز تجربیات خود را در اختیار داوطلبان قرار داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات آن ها خواهند بود .



 به علاقمندان استخدام نیروی دریایی ارتش مطالعه مقاله زیر توصیه می شود .


سوالات متداول

1- متقاضیان استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا باید چه مدارکی را برای ثبت نام ارائه کنند ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان می بایست مدارکی نظیر شناسنامه ، کارت پایان خدمت ، فیش واریزی هزینه ثبت نام و... را به همراه خود داشه باشند که البته شما با مطالعه این مقاله می توانید از سایر مدارک لازم برای ثبت نام باخبر شوید .

2- برای ثبت نام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا چند قطعه عکس مورد نیاز است ؟
مطابق متن مقاله دو قطعه عکس پشت نویسی شده مورد نیاز می باشد که البته در این مقاله سایر مدارک مورد نیاز نیز نام برده شده است .

3- ثبت نام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا مستلزم پرداخت هزینه است ؟
یکی از مدارک لازم برای ثبت نام استخدامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارائه فیش پرداختی هزینه ثبت نام است که در این مقاله میزان هزینه ثبت نام این ارگان اعلام شده است .

منبع : مدارک لازم برای استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Djqx
نظرتان را بنویسید