سایت ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش gozinesh.aja.ir

سایت ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش gozinesh.aja.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری آزمون اختصاصی امکان ادامه تحصیل در رشته های نیروی زمینی ، دریایی و هوایی ارتش را فراهم می کند . داوطلبان واجد شرایط ثبت نام پس از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام در سایت gozinesh.aja.ir می بایست خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده کرده و با برنامه ریزی دقیق و حساب شده مسیر دستیابی به کسب قبولی را هموارتر نمایند .

آزمون افسری اصلی ترین راه ورود به دانشگاه های امام علی ( ع ) ، دانشگاه شهید ستاری ، دانشگاه خاتم النبیا ، دانشگاه فارابی ، امام خمینی است که هر ساله توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شده و امکان ادامه تحصیل را برای متقاضیان رشته های نیروی زمینی ، دریایی ، هوایی فراهم می کند .

بر این اساس کلیه علاقه مندان به شرکت در آزمون دانشگاه های افسری ارتش می بایست ثبت نام خود را به صورت اینترنتی و در سایت gozinesh.aja.ir انجام دهند . این داوطلبان تا زمان برگزاری آزمون دانشگاه افسری ارتش فرصت خواهند داشت به مطالعه منابع آزمون پرداخته و آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب کنند .

پس از آن نتایج اولیه آزمون کتبی دانشگاه افسری منتشر شده و امکان شرکت در مصاحبه این دانشگاه ها برای پذیرفتته شدگان این مرحله فراهم می شود . در آخر ، نتایج نهایی دانشگاه های افسری ارتش منتشر شده و وضعیت قبولی یا عدم قبولی داوطلبان مشخص می شود . در ادامه به بررسی جزئیات آزمون دانشگاه افسری ارتش در سال 99 پرداخته شده است . 

زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی قبول شدگان دانشگاه های افسری ارتش 99
ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از برگزاری مصاحبه نتایج پذیرفته شدگان نهایی در یکی از دانشگاه های افسری ارتش از جمله دانشگاه امام علی ، دانشگاه شهید ستاری ، دانشگاه خاتم الانبیا ، دانشگاه امام خمینی و دانشگاه فارابی در سایت خود به آدرس gozinesh.aja.ir منتشر می کند .  

آن دسته از داوطلبانی که در مصاحبه دانشگاه افسری 99 شرکت کرده اند ، باید برای مشاهده جواب نهایی دانشگاه افسری مراحل زیر را طی نمایند :

مراجعه به سایت gozinesh.aja.ir

انتخاب لینک گزینش و استخدام

انتخاب گزینه نتیجه آزمون

درج شماره داوطلبی و شماره ملی 


به محض انتشار نتایج نهایی دانشگاه افسری 99 ، لینک مستقیم مشاهده نتایج در این بخش قرار می گیرد و مقاله به روز رسانی می شود .


با توجه به اینکه زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه افسری 99 هنوز مشخص نشده است به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی از زمان اعلام نتایج نهایی این دانشگاه مطلع شوند .



زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه دانشگاه های افسری ارتش 99
ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از تصحیح و بررسی پاسخنامه های داوطلبان تحصیل در دانشگاه افسری ، اطلاعیه ها و اخبار مختلفی مبنی بر زمان اعلام نتایج آزمون کتبی این دانشگاه منتشر می شود .

دانشگاه افسری در موعد اعلام شده لینک اعلام نتیجه آزمون کتبی را در سایت خود فعال کرده و امکان دریافت نتیجه آزمون را برای داوطلبان فراهم می کند . داوطلبان به منظور مشاهده نتایج آزمون کتبی دانشگاه افسری باید مراحل زیر را طی کنند .

مراجعه به سایت  gozinesh.aja.ir

انتخاب گزینه نتیجه آزمون کتبی

درج کد ملی و شماره داوطلبی

دریافت نتیجه

نتایج اولیه آزمون کتبی دانشگاه افسری 99 اعلام شد .


برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون کتبی دانشگاه افسری ارتش کلیک کنید .

زمان و نحوه ثبت نام آزمون دانشگاه افسری ارتش 99
ارتش جمهوری اسلامی ایران طبق روال سالیان گذشته جدول زمان بندی برگزاری این آزمون را در سایت خود منتشر کرده و داوطلبان را از زمان ثبت نام مطلع می کند . متقاضیان می بایست در این بازه زمانی به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه ثبت نام و مطالعه دقیق آن نسبت به درج اطلاعات شخصی و تحصیلی خود اقدام نمایند .

کلیه قوانین ، ضوابط و شرایط ثبت نام در این دفترچه درج شده و داوطلبان پس از مطالعه تمامی بندهای آن می توانند فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دانشگاه های افسری را تکمیل کنند  . شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام می باشد که به منظور تامین هزینه های آزمون از داوطلبان دریافت می شود . 



بر اساس پیش بینی های صورت گرفته زمان احتمالی ثبت نام ، از اوایل آذر به مدت تقریبا 45 روز می باشد و داوطلبان در این بازه زمانی می توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند . به دلیل تغییرات احتمالی در برنامه های زمانی ثبت نام دانشگاه های افسری ارتش به داوطلبان توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرام آزمون های استخدامی از زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 99 مطلع شوند .

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام دانشگاه های افسری 99  ، مقاله به روز رسانی و تاریخ دقیق در این بخش اعلام می شود  .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز می توانند شما را در مشاهده نتایج آزمون دانشگاه افسری 98 یاری کنند و آماده خدمت رسانی به داوطلبان از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا متقاضیان را راهنمایی می نمایند . برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج و آخرین اخبار مربوط به آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش 99 عضو کانال تلگرام آزمون های استخدامی باشید .



سوالات متداول

1- ثبت نام دانشگاه افسری چه زمانی آغاز می شود ؟
بر اساس تجربیات سال گذشته ثبت نام این ارگان از اوایل آذر ماه شروع می شود که در این مقاله زمان دقیق اعلام شده است .

2- زمان اعلام نتایج اولیه دانشگاه افسری چه زمانی است ؟
نتایج اولیه این دانشگاه 29 بهمن ماه منتشر می شود که به محض اعلام ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار می گیرد .

3- نتایج نهایی دانشگاه افسری چه زمانی منتشر می شود؟
زمان اعلام نتایج نهایی این دانشگاه هنوز اعلام نشده است به محض اعلام ، لینک مشاهده نتایج در این مقاله قرار می گیرد .

منبع : سایت ثبت نام و اعلام نتایج دانشگاه افسری ارتش gozinesh.aja.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kv25
نظرتان را بنویسید