ثبت نام آنلاین پاسپورت ۱۴۰۱

ثبت نام آنلاین پاسپورت ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مشاور گروپ

ثبت نام آنلاین پاسپورت از دیگر خدماتی است که با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تقاضا بر روی بستر آنلاین فراهم شده است. در این مقاله به بررسی نحوه دریافت آنلاین پاسپورت می پردازیم.

دریافت این مدارک شناسایی، به شکل غیر حضوری در صورتی که به طور کامل در کشور و سیستم اداری جا بیفتتد، می توانیم بر بسیاری مشکلات دریافت مدارک به صورت حضوری غلبه کنیم. مشکلاتی مانند اتلاف وقت، شلوغی و کمبود امکانات در ادارات و... .

به طور کلی مبحث دریافت پاسپورت موضوع مهمی است چرا که شهروندان، به منظور خروج از کشور به دلایلی مانند سفرهای کاری، تفریحی و... نیازمند دریافت گذرنامه یا پاسپورت هستند.

به طور کلی 3 نوع پاسپورت داریم که به منظور های مختلف استفاده می شوند.

  • پاسپورت خدمت: به کارمندان دولتی برای انجام مامویت تعلق می گیرد.
  • پاسپورت دیپلمات: به افراد سیاسی و سران یک کشور مخصوصا در وزارت امور خارجه تعلق می گیرد.
  • پاسپورت گردشگری: رایج ترین نوع پاسپورت است که به همه شهروندان در صورت نداشتن منعی از سوی سازمان نظام وظیفه، تعلق می گیرد.

سایت ثبت نام آنلاین پاسپورت

ثبت نام آنلاین پاسپورت از طریق سایت به نشانی egozar.epolice.ir صورت خواهد گرفت. این سایت زیر مجموعه ایی از سایت درگاه خدمات الکترونیک انتظامی، می باشد.

با ورود و ثبت نام در این سایت می توانید درخواست خود را مبنی بر صدور گذر نامه الکترونیکی، ثبت نمایید.

این سامانه بعد از اینکه از سوی مرجع اصلی معرفی شد، پس از مدتی از دسترس خارج شده است و در حال حاضر امکان ورود به آن وجود ندارد. در صورت راه اندازی مجدد آن، در این مقاله اطلاع رسانی  خواهد شد.

در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص سامانه ثبت نام آنلاین پاسپورت دارید می توانید با شماره 9099071613 تماس گرفته وپاسخ تمامی پرسش های خود را در این زمینه به صورت کامل دریافت کنید.

فرم ثبت نام آنلاین پاسپورت 1401

با ورود به سامانه ثبت نام ایترنتی گذر نامه، پس از ثبت نام باید اطلاعات فردی و شناسایی خود را در فرم هایی که سایت نمایش می دهد، تکمیل کرده و درخواست خود را نهایی کنید.

به دلیل از دسترس خارج بودن سامانه  ثبت نام آنلاین پاسپورت، امکان نمایش فرم ثبتن نام وجود ندارد اطلاعات مقاله در صورتی راه اندازی مجدد سامانه، به روز رسانی خواهد شد.

ثبت نام آنلاین گذرنامه ۱۴۰۱
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NVNL
نظرتان را بنویسید