مطلب خواندنی که باید مطالعه گردد

مطلب خواندنی که باید مطالعه گردد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

آزمون عملی تربیت بدنی برای رشته آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود و متقاضیان که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و دارای تراز لازم هستند ، برای شرکت در این آزمون باید هزینه ثبت نام بپردازند. نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی تربیت بدنی با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد و زمان آن نیز پیش از برگزاری کنکور و در زمان صدور کارت ورود به جلسه کنکور است.

مرتبط بخوانید : شرایط ورود به رشته تربیت بدنی – راهنمای کامل تحصیل در رشته تربیت بدنی

در واقع سال گذشته ، ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی قبل از برگزاری کنکور سراسری و به طور همزمان با صدور کارت ورود به جلسه کنکور انجام گرفت و امسال نیز احتمالا مثل سال قبل باشد. مراحل خرید کارت اعتباری و واریز هزینه ثبت نام در این آزمون ، به شرح زیر است :

پس از ورود به سایت sanjesh.org ، از منوی دسترسی سریع سمت چپ سامانه بر روی گزینه “خرید کارت اعتباری” کلیک کنید
در صفحه خرید کارت اعتباری لینک مربوط به سریال هزینه آزمون عملی علاقه مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی 1401 را مشاهده خواهید کرد که باید تیک تایید را بزنید و بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک کنید.
در مرحله بعد لازم است اطلاعات خواسته شده شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت ؛ شماره تلفن همراه و پست الکترونیک را درج کنید و دکمه “تایید و ادامه” را بزنید.
در قدم بعدی که مرحله آخر است می بایست اطلاعات کارت بانکی خود را درج کنید و دکمه پرداخت را بزنید.
احتمالا این را هم بپسندید  رشته آموزش زیست شناسی - معرفی جامع و بازار کار آموزش زیست شناسی
نحوه پرداخت هزینه آزمون عملی تربیت بدنی به شرح مراحل فوق می باشد و اگر پرداخت هزینه با موفقیت انجام بگیرد ، کد رهگیری پرداخت به شما ارائه خواهد شد. پس از واریز هزینه و دریافت کد رهگیری ، به ترتیب مراحل زیر می توانید ثبت نام آزمون را انجام دهید.

وارد صفحه اول سایت سنجش شوید و بر روی گزینه “سراسری” در منوی سمت راست سامانه کلیک کنید.
سپس لینک فعال شده “اعلام علاقه مندی به شرکت در آزمون عملی رشته های هنر و علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی 1401” را انتخاب کنید.
در مرحله بعد به سه روش می توانید ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی را انجام دهید که روش اول و دوم برای انجام ثبت نام و روش سوم برای ویرایش اطلاعات است.
مرتبط بخوانید : رتبه لازم برای رشته آموزش تربیت بدنی

میزان هزینه ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی
سال گذشته میزان هزینه ثبت نام آزمون عملی تربیت بدنی به مبلغ 70 هزار تومان بود که پیش بینی می شود امسال کمی افزایش یابد. همچنین داوطلبان به جزء پرداخت هزینه در سایت سنجش ، باید برای معاینات پزشکی و تست های سلامتی و تندرستی ، به حساب “پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری” مبلغ لازم را واریز کنند که سال گذشته 65 هزار تومان بود

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JO0o
نظرتان را بنویسید