چگونه لبهای زیباتری داشته باشیم؟

چگونه لبهای زیباتری داشته باشیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

در مورد تفاوت بین تزریق ژل لب و فیلر باید گفت که ژلهای لب نوعی فیلر هستند اما هر فیلری ژل نیست. فیلر لب نیز مثل ژل به دو دسته دائمی و موقت تقسیم می شود که استفاده از فیلرهای دائمی ممکن است عوارض جبران ناپذیری داشته باشند. عموما فیلرهای ماندگار با نام پاژ هم شناخته می شوند که بیشتر برای رفع چین و چروک سطحی کاربرد دارند.

مدت ماندگاری فیلر لب
مدت زمان ماندگاری فیلرلب به عوامل زیادی مثل سن پوست فرد ، شدت آثار پیری و …. بستگی دارد. همچنین میزان ژل لازم ، اندازه لب های اولیه و مارک ژل تزریقی نیز در تعیین مدت زمان ماندگاری دخیل هستند اما عموما ماندگاری فیلر در لب ها معمولا حدود شش ماه است و ممکن است در برخی از افراد این مدت ماندگاری بیشتر یا کمتر شود.

بهترین نوع فیلر لب
بهترین مارک فیلرلب ، ژل هیالورونیک اسید است زیرا این ماده به طور طبیعی در پوست بدن نیز وجود دارد و رطوبت و نرمی را برای پوست فراهم می کند. با توجه به اینکه هیالورونیک اسید در بدن به صورت طبیعی تولید می شود استفاده از این مدل فیلر کم خطر تر است و به طبیعی ترین شیوه ممکن افزایش حجم لب را فراهم می سازد. همچنین هیالورونیک اسید با جذب آب به سمت پوست ، موجب طراوت و شادابی آن نیز می شود.

نکات مهم قبل از تزریق
پس از تزریق فیلر لب معمولا به دو هفته زمان لازم است تا لب ها به فرم ایده آل برسند.
تزریق فیلرلب با بی حسی انجام می گیرد و حدود 15 دقیقه زمان می برد.
توصیه می شود که یک هفته قبل از تزریق ژل لب از خوردن داروهایی مثل آسپیرین و داروهای مثل بروفن و ژلوفن خودداری نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3kYM
نظرتان را بنویسید