پوزیشن مسیحی چیست

پوزیشن مسیحی چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
برقراری رابطه جنسی و نیاز به ارضای جنسی در همه انسان ها در فرهنگ ها، ادیان و آداب مختلف وجود دارد، مانند گرسنگی که همه افراد نیاز به خوردن غذا برای رفع آن دارند. اما تفاوت در نوع رفع آن نیاز وجود دارد که این مسئله به فرهنگ و آداب اجتماعی وابسته است. بنابراین به جز افرادی که سوگند تجرد خورده اند، باقی انسان ها در ادیان مختلف نیاز به برقراری سکس و رفع نیاز جنسی دارند.

برای افراد با ادیان مختلف از جمله مسیحی انجام برخی پوزیشن ها و اعمال در سکس غیر قابل قبول و پسند بوده و آن ها نیز به دنبال راهی برای تغییر و تنوع در سکس خود هستند. در این مقاله به بررسی چند مدل رابطه جنسی به نام پوزیشن مسیحی برای افراد با دین مسیحیت پرداخته شده است.



پوزیشن مسیحی چیست
پس از سال ها باکره بودن زن و مرد مسیحی، آن ها باید برای تولید مثل و دلایل دیگر ازدواج کرده و به رابطه جنسی بپردازند. اما بسیاری از افراد مسیحی با پوزیشن های مختلف سکس مثل پوزیشن داگی استایل مخالف بوده و آن را متعارف نمی دانند. بنابراین آن ها نیز به دنبال راهی برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی خود بوده و گاهی در مورد انجام پوزیشن های سکسی دچار تردید می شوند.

در این جا برخی پوزیشن های مسیحی را مشاهده می کنید که پشتوانه دینی از طریق کتاب مقدس نداشته اما افراد مسیحی از این طریق می خواهند با بدن های خود خدا را حتی در رابطه جنسی تکریم کنند.

پوزیشن مسیحی میسیونری کلاسیک

پوزیشن میسیونری ساده که به آن صورت به صورت نیز می گویند، مدلی است که عموم افراد به آن می پردازند. این پوزیشن مسیحی به این صورت بوده که شریک جنسی زن به پشت خود روی تخت دراز کشیده و شریک مرد روی بدن وی به طوری که صورت های آن ها نیز رو به روی هم باشد، قرار می گیرد. زوجین می توانند با تغییر وضع پاهای زن کمی به این پوزیشن تنوع دهند.

در این پوزیشن به دلیل قرار گرفتن مرد بر روی بدن زن، به مرد اجازه می دهد که همسر خود را خیلی عاشقانه به اوج لذت و ارگاسم برساند. اگرچه شریک مرد باید مراقب فشاری که به بدن زن وارد می کند باشد و کمی از وزن خود را بر روی پاها و یا دستان خود بیندازد.

حتما بخوانید: علائم پاره شدن پرده بکارت
پوزیشن مسیحی شمع

پوزیشن مسیحی شمع که تا حدی شبیه به پوزیشن میسیونری می باشد، برای زوجینی است که هنوز جوان و دارای شور و هیجان بیشتری هستند و به دنبال آزادی خواهی بیشتری نیز می باشند. در این پوزیشن شریک زن مانند پوزیشن قبلی به پشت دراز کشیده و مرد روی بدن او قرار می گیرد با این تفاوت که زن فعالیت بیشتری داشته و پاهای خود را به داخل سینه جمع می کند. در پوزیشن شمع تحریک نقطه جی زن راحت تر بوده و امکان بارداری نیز هست.

پوزیشن مسیحی اسپونینگ

پوزیشن مسیحی اسپونینگ یا قاشقی مدلی است برای زوجین عاشقی که توانایی انجام رابطه جنسی همراه با فعالیت بدنی زیاد را ندارند. تمام کاری که باید در این پوزیشن انجام دهند این بوده که بر روی تخت و به پهلو دراز کشند، طوری که شریک جنسی مرد پشت زن قرار گیرد و دخول از پشت را انجام دهد.

در پوزیشن اسپونینگ تحریک همزمان کلیتوریش زن نیز فراهم بوده و این مدل جزو صمیمی ترین مدل های نزدیکی و حتی خوابیدن است که احساس خوبی را بین زوجین منتقل می کند.

پوزیشن مسیحی دختر گاوچران

این پوزیشن مسیحی برای افرادی است که صمیمیت بیشتری داشته و به دنبال هیجان بیشتری هستند، در پوزیشن دختر گاوچران مرد به پشت دراز کشیده و زن بر روی بدن او در ناحیه لگن می نشیند. در این مدل سکس، زن رابطه جنسی را کنترل کرده و مرد راحت دراز می کشد و هر از چند وقتی می تواند حرکت کند. در این پوزیشن تحریک نقطه جی زن زیاد بوده و معمولا زنان از آن لذت می برند.

پوزیشن مسیحی زن بر روی مرد

این پوزیشن مسیحی مانند پوزیشن دختر گاوچران بوده که زن بر روی مرد قرار گرفته اما با این تفاوت که بدن خود را به بدن مرد نزدیک می کند، به طوری که صورت به صورت هم قرار بگیرند و بدن های آن ها تماس بیشتری داشته باشد. در این پوزیشن هم زن هم مرد می توانند کنترل رابطه جنسی را به عهده بگیرند و صمیمت نیز بین این دو زوج بیشتر می شود.

حتما بخوانید: پوزیشن های مناسب اولین رابطه جنسی
موارد ممنوع در سکس مسیحیان
برخی از اعمال و رفتار ها را خدا در ادیان خود برای برقراری رابطه جنسی در پوزیشن های سکس مسیحی بین افراد ممنوع کرده که افراد دیندار باید از آن آگاه باشند. در این جا برخی را مشاهده می کنید.

زنای محصنه در مسیحیت

در صورتی که فردی با زن یا مردی که همسر وی نبوده و پیوند زناشویی دینی بین آن ها خوانده نشده، رابطه جنسی برقرار کند، گناه کرده است و به آن زنای محصنه می گویند. در این نوع رابطه جنسی گاهی هم زن و هم مرد هر دو متاهل هستند. رابطه با زن شوهر دار یا با مرد زن دار پایه های خانواده را سست می کند و آسیب بسیاری وارد می کند.

رابطه جنسی غیر اخلاقی

رابطه جنسی غیر اخلاقی رابطه ای است که زن و مردی قبل عقد و برقراری پیوند زناشویی دینی به برقراری رابطه جنسی می پردازند. سکس قبل ازدواج هم به زن و هم به مرد آسیب های روحی زیادی وارد می کند.

رابطه جنسی همجنسگرایی

کتاب مقدس بایبل مسیحیان خیلی واضح ذکر کرده که رابطه زناشویی باید بین یک زن و یک مرد برقرار شود، بنابراین از نظر این کتاب مقدس رابطه جنسی همجنسگرایان و لواط ممنوع و گناه است. همچنین برقراری رابطه جنسی با حیوانات نیز ممنوع می باشد.

سکس گروهی

از نظر دین مسیحی پرداختن زن و شوهر به سکس گروهی که به معنی دخالت دادن زوجی دیگر در رابطه خود می باشد، ممنوع است.

روسپی گری

روسپی گری که به معنی دریافت پول در قبال برقراری سکس است، از نظر دین مسیحیت گناه بوده و مجازات دارد.

نکته قابل توجه این بوده که در دین مسیحیت در مورد رابطه دهانی یا اورال سکس به طور واضح سخنی نبوده و در مورد گناه بودن آن دستوری وجود ندارد. بنابراین می توان گفت بسته به علاقه زوجین آن ها می توانند به این امر در جهت درست بپردازند.

در ادامه بخوانید: اختلافات مذهبی در ازدواج


کلام آخر

همانطور که ذکر شد پوزیشن های مسیحی ذکر شده بر اساس کتاب مقدس و منبع دینی نبوده و صرفا طبق آموزشات برخی بزرگان مسیحی است. اما به طور کل افراد مسیحی می توانند هر نوع پوزیشن دیگری را که از نظر آن ها مورد پسند است، انجام دهند. زیرا در نهایت عشق ورزی و رسیدن به لذت جنسی برای کاهش تنش های زندگی و افزایش صمیمت در جهت شکرگزاری خدا مهم است.


سوالات متداول


1- پوزیشن مسیحی چیست؟
بسیاری از افراد مسیحی با پوزیشن های مختلف سکس مخالف بوده و آن را متعارف نمی دانند که در متن مقاله شرح پوزیشن مسیحی هست.




2- پوزیشن مسیحی میسیونری چیست؟
​ پوزیشن میسیونری ساده که به آن صورت به صورت نیز می گویند، مدلی است که در متن مقاله شرح آن به طور کامل ارائه شده است.




3- پوزیشن مسیحی شمع چیست؟
پوزیشن مسیحی شمع که تا حدی شبیه به پوزیشن مدل میسیونری می باشد در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : پوزیشن مسیحی چیست
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gwG3
نظرتان را بنویسید