ساخت لایت باکس تبلیغاتی چگونه است؟

ساخت لایت باکس تبلیغاتی چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سمیه سلطانیه

وقتی صحبت از تبلیغات در فضای باز می شود ، انواع مختلفی از مواد وجود دارد که شرکت ها می توانند از آنها برای جلب چشمان رهگذران استفاده کنند.

از نئون روشن گرفته تا وینیل بازتابی ، بیش از یک راه برای ارتقاء تجارت شما وجود دارد.برخی از شرکت ها تصمیم می گیرند که مسیر سنتی را طی کنند و تبلیغات خود را در سراسر یک شهر پخش نکنند ، در حالی که برخی دیگر خود را از نظر بصری خلاق تر می کنند و تبلیغات خود را درون اشکال دیگر قرار می دهند.

اگرچه هیچ روش استانداردی برای ایجاد یک هیئت مدیره تبلیغاتی وجود ندارد ، اگر می خواهید به هیئت مدیره خود بهترین فرصت جذب مشتری را بدهید، چند دستورالعمل وجود دارد.در اینجا نحوه ساخت تابلو تبلیغاتی آورده شده است.

لایت باکس چیست و چه کاربردی دارد؟

برای اینکه هر کسب و کار یا محصولی برجسته و موفق شود، اولین قدم تبلیغات و جلب توجه مخاطب است.
چه جایی بهتر از شهری گسترده که هر روز مردم را می بیند و ابزارهای مناسب و هیجان انگیزی دارد که شما را به تحقق اهداف کاری خود نزدیکتر می کند.
می خواهیم در این مقاله در مورد لایت باکس به عنوان یکی از بهترین تابلو ها صحبت کنیم.

لایت باکس به چه معناست؟

در زبان انگلیسی Light به معنای نور و Box به معنای جعبه است.
ما به این تابلو به عنوان نام آن اشاره می کنیم. می توان آن را با اجزای جعبه نور یا لایت باکس تعریف کرد.
لایت باکس ها بیلبوردهای روشن و جالبی هستند که در سراسر شهر، از خیابان ها و فضاهای عمومی گرفته تا پاساژهای سرپوشیده و مراکز خرید، قرار می گیرند.
البته در داخل هم کاربرد دارند و در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.
برای  جلب توجه مخاطب و دیده شدن از این ال ای دی های بزرگ و روشن در نمایشگرهای آویز، دیواری و عمودی استفاده می شود.

تابلو لایت باکس از چه چیزی ساخته شده است؟

  1. لایت باکس به صورت پوستر در اندازه های مختلف عرضه می شود.
     
  2. روشنایی آن که نقش مهمی در دید و جلب توجه دارد، توسط نور ال ای دی یا SMD که ال ای دی های کم مصرف هستند تامین می شود.
     
  3. اولین لایت باکس ها از لامپ های فلورسنت استفاده می کردند، اما به دلیل ضعف های فراوان، امروزه شاهد ترکیب بهتری در ساختار این پنل ها هستیم.
     
  4. ضخامت قاب آنها بسته به نوع آنها متفاوت است.
     
  5. جنس این بدنه و معمولا قسمت بالایی پنل می تواند ترکیبی از پلاستیک، آلومینیوم، ام دی اف و پلکسی یا طحال شفاف باشد.
     
  6. نور لایت باکس نوعی نورپردازی کم مصرف است که در یک خط پشت طرح برجسته یا کاغذ پس زمینه قرار می گیرد و با نور خود جلوه تصویر را افزایش می دهد.
     

وینیل در مقابل کاغذ

یکی از محبوب ترین و کلاسیک ترین راه های تبلیغات از طریق تابلوهای تبلیغاتی است.با این حال ، اگر بودجه دارید ، می توانید راه بیشتری  را طی کرده و در تابلوهای تبلیغاتی وینیل سرمایه گذاری کنید. مانند بیلبوردهای کاغذی ، بیلبوردهای وینیل می توانند با رنگهای روشن ، جسورانه و چشم نواز بسیار سفارشی شوند.

علاوه بر این ، آنها می توانند با الگوهای پیچیده و انیمیشن ها باعث شوند که مشتریان شما گردن خود را به تابلو بچسبانند و نگاه دوم را به خود جلب کنند.

علاوه بر این ، شما می توانید رراه اضافی را طی کرده و یک بیلبورد را در بالای وسیله نقلیه نصب کنید تا شغل خود را به افرادی که از بزرگراه عبور می کنند ، نشان دهید. این یک وضعیت برنده است.

از طرف دیگر ، اگر به دنبال روشی سنتی تر برای تبلیغات هستید و بودجه آن را دارید ، می توانید یک بیلبورد کاغذی را انتخاب کنید.اینها را می توان در سراسر شهر یافت و شامل یک تصویر ، متن یا هر دو است.اگرچه آنها با دوام و بسیار مشهود هستند ، اما نمی توانند به همان اندازه تابلوهای وینیل سفارشی شوند.علاوه بر این ، آنها طول عمر محدودی دارند و باید پس از گیر شدن در گل ، آسیب دیده در اثر باد یا برف ، یا به راحتی از قرار گرفتن در معرض ثابت در برابر عناصر ، جایگزین شوند.

اصول مهم طراحی لایت ‌باکس های تبلیغاتی

خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد در این نوع از تابلوها، سبب شده که هیچ محدودیتی برای استفاده از آنها در موارد متفاوت، مانند: مکان‌ها و مشاغل مختلف، نداشته باشید. در صورتیکه به دنبال معرفی برند خود با کیفیت بسیار مطلوب و ایده آل می باشید، می‌توانید از جذاب‌ترین نوع تابلو‌های تبلیغاتی یا همان نور نما بهره ببرید.

یکی از موارد قابل توجه برای طراحی و ساخت این مدل از تابلوها، توجه به اصول مهم کاربردی و نکته های تاثیر بر انگیز در جذابیت آن ها است.

هنگامی شما می‌توانید از یک تابلو تبلیغاتی حرفه‌ای بهره‌مند گردید که، این نوع از تابلوها توسط کادر مجرب و متخصص (که در این زمینه تجربه و تخصص کافی را بدست آورده و به یک کادر حرفه‌ای مبدل شده‌اند) طراحی و تولید شده باشند.

ولی جواب به تعدادی از سوالات، می‌تواند در  طراحی این نوع از تابلوها، شما را همراهی نماید. سوالاتی مانند:

  • تابلو قرار است برای چه فضایی بکار برده شود؟
  • تاثیر گذاری تابلوهای اطراف، به چه صورت می باشد؟
  • کدام نوع از انواع تابلوهای تبلیغاتی، تاثیر گذاری بیشتری بر روی محیط مورد نظر شما دارند؟
  • از چه رنگ هایی می‌توان برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کرد؟

 و بسیاری از سوالات دیگر در این مورد، می‌توانند در تاثیرگذاری بیشتر این مدل از تابلوها، نقش مهمی داشته باشند.

چاپ طرح لایت باکس

از دیگر عوامل تاثیرگذار در جذابیت فوق العاده انواع لایت‌باکس تبلیغاتی، توجه به چاپ فوق العاده و باکیفیت آنها است. نکات کاربردی و مهم بسیار زیادی در این زمینه می‌توانند شما را همراهی کنند تا، بتوانید یک چاپ ایده آل و منحصر به فرد برای تابلو لایت‌باکس تبلیغاتی مورد نظر خود را، تجربه کنید.

سخن پایانی

در پایان ، روش های زیادی برای طراحی یک هیئت تبلیغاتی در فضای باز وجود دارد.علاوه بر این ، بسته به بودجه خود ، می توانید از انواع مواد و روش ها برای دریافت پیام خود انتخاب کنید.

اگر می خواهید از فضای تبلیغاتی در فضای باز خود نهایت استفاده را ببرید ، باید معیارهای مندرج در بالا را در نظر داشته باشید.برای اینکه بتوانید در بین بقیه ایستادگی کنید ، باید یک طرح صفحه تبلیغاتی را انتخاب کنید که باعث شود مشتریان شما بخواهند برای اطلاعات بیشتر ببینند.

با کمی تخیل و دستورالعمل های فوق ، شما به هیچ وجه در ایجاد یک صفحه نمایش چشم نواز مشکلی نخواهید داشت که به رسمیت شناختن آن را به دست آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/4gKx
نظرتان را بنویسید