خدمات تخصصی کارگو بار و فریت بار به استانبول

خدمات تخصصی کارگو بار و فریت بار به استانبول
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
seoupdate

خدمات ارسال کارگو و فریت بار به استانبول فردین تجارت

 

کارگو بار به استانبول

خدمات بسته بندی و ارسال بار (شامل کالاها و اجناس) به استانبول برای بازرگانان و تجاریان است.

خدمات کارگو (Cargo) در حقیقت آماده سازی و ارسال بار و کالاهای تجار و بازرگانانی است که به منظور واردات یا صادرات کالا اقدام به رزرو این خدمات می کنند. خدمات کارگو (Cargo) شامل طیف وسیعی از انواع کالاها و اجناس می شود. از حیوانات زنده تا قطعات خودرو و یا از کتاب و لوازم تحریر تا لوازم ساختمانی و... بطور خلاصه هر کالا و جنسی که در بازار مشاهده می کنید قابلیت ارسال با استفاده از خدمات کارگو (Cargo) را دارند.

امروزه کارگو (Cargo) بخش مهمی از خدمات حمل بار به استانبول ترکیه را تشکیل می دهد. این امر نه تنها در مورد ایران بلکه در مورد بسیاری از کشورهای دیگر جهان نیز صدق می کند. چرا که کسانی که به امور تجارت و خرید و فروش اجناس از کشورهای دیگر مشغولند، از طرق مختلف کالاها و اجناس مورد نظر خود را از کشور صادر و یا به آن وارد می کنند.

فریت بار از تهران به استانبول

خدمات بسته بندی و ارسال بار به استانبول برای افرادی است که قصد ارسال وسایل و اثاثیه منزل خود به کشورهای دیگر را دارند.
در حقیقت فریت (Freight- باربری) برای اشخاص حقیقی صورت می گیرد که قصد اسباب کشی به خارج از کشور و ارسال وسایل زندگی خود (یعنی لوازم منزل و غیره) دارند. تصور کنید که فردی قصد مهاجرت به یک کشور را دارد. این فرد می تواند بخش یا تمام وسایل و لوازم زندگی خود را (مانند لوازم صوتی تصویری، لوازم آشپزخانه، لوازم شخصی، فرش و قالی، حتی مبلمان و میز و صندلی و غیره) را به محل جدید زندگی خود بفرستد. به عبارت بهتر اقدام به ارسال بار کند.

خدمات فریت (Freight- باربری) امروزه توسط بسیاری از شرکتها از جمله شرکتهای هواپیمایی معروف داخلی و خارجی انجام می شود. البته معمولا جهت استفاده از این خدمات، چند روز پیش از پرواز مورد نظر انجام می شود. مثلا اگر قصد ارسال بار به فرانسه را دارید، باید ضمن هماهنگی های اولیه، چند روز قبل از پرواز اقدام به هماهنگی های اولیه و فریت (Freight- باربری) جهت ارسال به کشور فرانسه کنید. البته کارکنان شرکتهای ارائه دهنده این خدمات، راهنمایی های لازم را به شما ارائه خواهند داد و جای نگرانی نیست.

 https://fardintejarat.ir/post/5/باربری-استانبول

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/52mY
نظرتان را بنویسید