خدمات اجرای تخصصی گچبری کلاسیک ساختمان

خدمات اجرای تخصصی گچبری کلاسیک ساختمان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
seoupdate

گچبری کلاسیک راهرو

اگر نمای ساده سفید راهرو را حتی با گچبری ساده کلاسیک نمی‌پسندید، می‌توانید رنگ خنثی‌ مانند طوسی را که با تم کلاسیک طراحی داخلی هماهنگ است، انتخاب کنید و برای گرم‌ شدن ظاهر راهرو، و انرژی بخشیدن به کسانی که در این راهرو قدم می‌گذارند کمی در مرکز قاب‌ها ، نورپردازی کنید. مطمئن باشید همان‌قدر که بوی عود و شمع حال‌تان را خوب می‌کند؛ انعکاس نور در یک راهروی باریک هم انرژی مثبت به شما می‌دهد.

گچبری کلاسیک پذیرایی

یکی دیگر از مزیت ها و کاربرد هایی که این هنر دارد این است که میتوان بعنوان گچبری کلاسیک پذیرایی هم از آن استفاده کرد.

پذیرایی هر خانه مهم ترین و اصلی ترین قسمت خانه میباشد که وقتی وارد خانه میشوید اولین جایی که به چشم میخورد دیوار یا سقف پذیرایی است و برای اینکه وقتی کسی وارد خانه میشود ، لذت ببرد ، میتوان از این هنر برای سقف و دیوار پذیرایی استفاده کرد تا یک فضای دلنشین و کلاسیک در خانه ایجاد شود.

فقط پیشنهادمجموعه گچبری هنر برتر این است که برای پذیرایی خانه خود از گچبری سلطنتی استفاده نکنید زیرا بسیار شلوغ است و بعد از مدتی از چشم میافتد و به دل نمینشیند پس بهتر است از طرح و مدل های ساده برای این سبک گچبری پذیرایی استفاده کنید.

گچبری کلاسیک آشپزخانه

گچبری کلاسیک آشپزخانه هم طرفداران زیادی دارد دارد. اگر آشپزخانه ای به سبک کلاسیک دارید، بهترین گزینه برای شاخص کردن قسمتی از آن استفاده از گچبری های لوکس است. به طور مثال پنهان کردن هود هایی که چهره آشپزخانه را زشت می کنند پشت این گچبری های کلاسیک و لوکس و زیبا می تواند یکی از ترفندهای دکوراسیونی کارآمد باشد.

 https://honarebartar.com/

لینک مرجع https://honarebartar.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vP6r
نظرتان را بنویسید